Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΡΦΙΑ.

«῾Η πλουτοκρατία ἦτο, εἶναι καί θά εἶναι ὁ μόνιμος ἄρχων τοῦ κόσμου, ὁ διαρκής ᾿Αντίχριστος. 
Αὕτη γεννᾶ τήν ἀδικίαν, αὕτη τρέφει τήν κακουργίαν, αὕτη φθείρει σώματα καί ψυχάς. 
Αὕτη παράγει τήν κοινωνικήν σηπεδόνα. 
Αὕτη καταστρέφει κοινωνίας νεοπαγεῖς...». 

Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης στούς «Χαλασοχώρηδες
Ευχές απο τον Γιώργο Τσιτσ.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Επιτακτική η αναγκαιότητα του ενιαίου μετώπου.

Αντιγραφή ενος τμήματος του τελευταίου άρθρου του Δ.Κωνσταντακόπουλου,με τίτλο:

  Σε "σφαγή" κινδυνεύει να οδηγηθεί ο Ελληνικός λαός με τυχόν υπερψήφιση των "μνημονιακών". 


Το ζήτημα του ενιαίου μετώπου
Πολλοί, και στην αριστερά και στη δεξιά, θεωρούν τελείως απαράδεκτη κάθε ιδέα συνεργασίας συντηρητικών και αριστερόστροφων δυνάμεων, επικαλούμενοι ιδεολογικές και κοινωνικές διαφορές. Στην πραγματικότητα όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πρόγραμμα καταστροφής των περισσοτέρων κοινωνικών τάξεων, του έθνους δηλαδή. Ο τρόπος για να διεκδικήσουν τα πιο καταπιεσμένα στρώματα τα δικαιώματά τους είναι να τεθούν αυτά επικεφαλής του αγώνα για την επιβίωση της χώρας. Πάντοτε στην Ελλάδα, ιδίως όμως σε συνθήκες ακραίας προτεκτοροποίησης της χώρας, είναι αδύνατο να υπερασπιστείς την κοινωνία, χωρίς να υπερασπιστείς το έθνος, είναι αδύνατο να υπερασπιστείς το έθνος, χωρίς να υπερασπιστείς την κοινωνία. Το εθνικό και το λαϊκό, συμπίπτουν και πρέπει να συμπίπτουν, έγραφε ο Γληνός το 1944, στην κορύφωση της μεγάλης εθνικής και κοινωνικής επανάστασης που πραγματοποίησε το ΕΑΜ στην κατεχόμενη Ελλάδα.
Οσο για τις ιδεολογίες, στο μέτρο που υφίστανται ως αληθινά κίνητρα και όχι ως προσχήματα, η επιβολή του νέου χρηματοπιστωτικού ολοκληρωτισμού λογικά πρέπει να ενώνει και τους δεξιούς εθνικιστές, με τη γαλλική, όχι την ελληνική έννοια του όρου, και τους Χριστιανούς, και τους φιλελεύθερους, και τους σοσιαλιστές και τους κομμουνιστές, κάθε ελάχιστα συνειδητό άνθρωπο που είναι δημοκράτης, πατριώτης και κοινωνικά ευαίσθητος, άνθρωπος δηλαδή. Γιατί αυτός ο ολοκληρωτισμός οδηγεί στην κατάργηση και του έθνους και της δημοκρατίας και του ανθρώπου και των ιδεολογιών γενικά.
Ο ανταγωνισμός των κοινωνικών τάξεων και των ιδεολογιών, της αριστεράς και της δεξιάς δεν καταργείται. Προς το συμφέρον όμως των πιο συνειδητών δυνάμεων που αντιμάχονται τον νέο, μεταμοντέρνο Χίτλερ, είναι να υποχρεωθούν οι τάξεις και οι ιδεολογίες να αντιπαρατεθούν στο ενιαίο μέτωπο κατά αυτής της απειλής, ο ανταγωνισμός τους να γίνει στο έδαφος της αποτελεσματικότερης αντιμετώπισής της. Αυτή είναι η λογική του ενιαίου μετώπου.

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Μάρεκ Μπέλκα διοικητής της κεντρικής τράπεζας της Πολωνίας.

Δευτέρα, 2 Απριλίου 2012

Η Ελλάδα χρειάζεται ειδικό νόμισμα προσαρμογής! Για να ξεπουληθεί σε τιμή ευκαιρίας...


Η Ελλάδα ίσως χρειαστεί ένα ειδικό νόμισμα εντός της ευρωζώνης με σκοπό να προσαρμοστεί ταχύτερα η οικονομία της. Αυτό δήλωσε ο Μάρεκ Μπέλκα, διοικητής της κεντρικής τράπεζας της Πολωνίας, σε συνέντευξή του στην Financial Times Deutschland στις 29/3.
Ο Μπέλκα διατύπωσε ανοικτά αυτό που σχεδιάζουν τα επιτελεία της ευρωζώνης και κυρίως της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας για την Ελλάδα. «Δεν υποστηρίζω το να διωχθεί η Ελλάδα από το ευρώ», δήλωσε ο Μπέλκα στην γερμανική εφημερίδα. «Όμως, για εσωτερικούς σκοπούς, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί ένα μέσο πληρωμής που θα χρησιμοποιείται εντός της χώρας, ειδικά από το δημόσιο τομέα…
Οι αποταμιεύσεις που έχουν συγκεντρωθεί πριν την εισαγωγή του συστήματος θα πρέπει να διαχειρίζονται σε ευρώ, ενώ οι μισθοί και τα ημερομίσθια θα πρέπει να πληρώνονται σε υποτιμημένο νόμισμα», δήλωσε ο Μπέλκα. Αυτή η «έμμεση υποτίμηση» θα μπορούσε να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, ενώ το να στηρίζεται κανείς στην μείωση των τιμών και των μισθών είναι μια «απελπιστική» στρατηγική, όπως είπε.
Το πλήρες αδιέξοδο των μνημονιακών πολιτικών οδηγεί τους ευρωκράτες να σχεδιάζουν την υπαγωγή της Ελλάδας σε ειδικό καθεστώς εντός της ευρωζώνης. Θα επικαλεστούν την προδιαγεγραμμένη αποτυχία των πολιτικών τους, την οποία για μια ακόμη φορά θα την χρεώσουν στην αδυναμία της ίδιας της Ελλάδας να τηρήσει συμφωνημένα και θα προχωρήσουν στην εισαγωγή ενός ειδικού νομίσματος προσαρμογής με στόχο την ταχύτερη υποτίμηση της ελληνικής οικονομίας. Το ειδικό αυτό νόμισμα θα χρησιμοποιείται στις εσωτερικές συναλλαγές της χώρας και θα μπορεί να υποτιμείται όποτε θέλει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Με τον τρόπο αυτό οι αμοιβές θα μπορούν να υποτιμηθούν ταχύτερα, την ίδια ώρα που τα ιδιωτικά και δημόσια δάνεια θα παραμείνουν στο σκληρό ευρώ. Υποτίθεται ότι έτσι θα αποκατασταθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.
Το όλο σχέδιο έχει άμεση σχέση με την ένταξη της Ελλάδας στον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Στήριξης, που έχει ανακοινωθεί ότι θα λειτουργήσει από τον Ιούλιο του 2012. Με την ένταξη της Ελλάδας στον ΕΜΣ, η χώρα θα τεθεί υπό ειδικό καθεστώς απομόνωσης από την υπόλοιπη ευρωζώνη, χωρίς να φεύγει από αυτήν. Η ανάγκη υπαγωγής της Ελλάδας σε καθεστώς ειδικού νομίσματος θα εμφανιστεί ως «προσωρινή κατάσταση» μέχρις ότου η ελληνική οικονομία εξυγιανθεί και της δοθεί η δυνατότητα να επιστρέψει στο σκληρό ευρώ. Η υπαγωγή της χώρας σε ειδικό νόμισμα θα εμφανιστεί ως κάτι «αναπόφευκτο» και για μια ακόμη φορά θα θεωρεί  ως «μεγάλη επιτυχία» γιατί με τον τρόπο αυτό δεν θα υπάρξει «άτακτη έξοδος από την ευρωζώνη»!
Με τον τρόπο αυτό θα ολοκληρωθεί το καθεστώς γενικευμένης εκποίησης της Ελλάδας. Εντός του ΕΜΣ και με ειδικό διαρκώς υποτιμούμενο νόμισμα θα μπορέσουν να ξεπουληθούν τα πάντα σ’ αυτόν τον τόπο σε τιμές ευκαιρίας για τα αρπακτικά της ευρωζώνης και των διεθνών αγορών.

Δημοσιεύτηκε στο Χωνί, 1/4/2012
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση

Τέλος εποχής η μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών χωρίς θετική αξιολόγηση

Αξιολόγηση κάθε δύο χρόνια και των 160.000 εκπαιδευτικών. Πειθαρχικό παράπτωμα για αξιολογητές και αξιολογούμενους η άρνηση συμμετοχής στη διαδικασία

"Η" 7/4
ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΛΗΜΕΡΗ
Από την «κρησάρα» της αξιολόγησης θα περάσουν υποχρεωτικά από τη νέα σχολική χρονιά χιλιάδες δάσκαλοι και καθηγητές, ενώ το «εισιτήριο» της μονιμοποίησης θα εξασφαλίσουν μόνο όσοι νεοδιόριστοι καταφέρουν να ανταποκριθούν στις αυξημένες, πλέον, απαιτήσεις. Αυτό προβλέπεται στο προσχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Παιδείας για το σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών το οποίο παρουσιάζει σήμερα η «ΗτΣ». Η αξιολόγηση θα αφορά σε δύο πεδία -τις ικανότητες και τον επαγγελματισμό των εκπαιδευτικών, αλλά κυρίως την απόδοσή τους στο διδακτικό έργο- με συνολικά 20 κριτήρια. Στο προσχέδιο του Π.Δ. δεν υπάρχει αναφορά για επιπτώσεις μιας ενδεχόμενης αρνητικής αξιολόγησης των μόνιμων εκπαιδευτικών, αλλά στην περίπτωση των νεοδιόριστων που τελούν υπό δοκιμαστική υπηρεσία για δύο χρόνια μπορεί να στοιχίσει ακόμα και την απομάκρυνσή τους από τη δημόσια εκπαίδευση.
«Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στοχεύει στην ανάδειξη των θετικών στοιχείων και την επισήμανση των αδυναμιών στο έργο τους για την εξάλειψή τους» αναφέρεται στο Π.Δ., ενώ στελέχη του υπουργείου Παιδείας διαβεβαιώνουν πως η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δεν θα έχει «τιμωρητικό» χαρακτήρα και δεν θα οδηγεί σε απολύσεις. Αντίθετα, όπως τονίζουν, στόχος είναι εάν κάποιος εκπαιδευτικός συγκεντρώσει χαμηλές επιδόσεις να υποστηρίζεται με κατάλληλη επιμόρφωση ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι ωφέλιμο και για τους εκπαιδευτικούς και για τους μαθητές. Η αξιολόγηση, βεβαίως, αποτελεί «κόκκινο πανί» για τις ομοσπονδίες των δασκάλων και των καθηγητών καθώς εκτιμούν ότι μπορεί να αποτελέσει πρόκριμα για μελλοντικές αποχωρήσεις δεδομένης της δέσμευσης που έχει αναλάβει η χώρα έναντι της τρόικας να μειώσει τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων κατά 150.000 έως το 2015.
Πώς θα γίνεται η αξιολόγηση
Σύμφωνα με το προσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών θα γίνεται υποχρεωτικά κάθε δύο ή τρία ημερολογιακά έτη (ανάλογα με το βαθμό των εκπαιδευτικών), ενώ ενδεχόμενη άρνησή της θα αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα γίνεται από το διευθυντή της σχολικής μονάδας και το σχολικό σύμβουλο και θα περιλαμβάνει ακόμη και? επιτόπια επίσκεψη του αξιολογητή για την παρατήρηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι εκθέσεις αξιολόγησης θα γνωστοποιούνται στο διάστημα από 1ης Ιανουαρίου μέχρι τέλος Φεβρουαρίου του επόμενου μετά την περίοδο αξιολόγησης έτους, ενώ πριν από τη σύνταξή τους θα πραγματοποιείται υποχρεωτικά συνέντευξη μεταξύ του αξιολογητή και του αξιολογούμενου. Η αξιολόγηση θα καλύπτει δύο θεματικά πεδία που αναλύονται σε είκοσι δείκτες. Η συνολική βαθμολογία τους θα κυμαίνεται από 0 έως 100 βαθμούς. Ειδικότερα, θα αξιολογούνται:
Η απόδοση του εκπαιδευτικού στο διδακτικό έργο του. Περιλαμβάνονται τρεις κατηγορίες (σχεδιασμός - προγραμματισμός και αξιολόγηση, διδασκαλία και μαθησιακό περιβάλλον) με 14 δείκτες που εξετάζουν, π.χ., αν καλύφθηκαν οι στόχοι του προγράμματος σπουδών, εάν επελέγησαν οι κατάλληλες μέθοδοι διδασκαλίας και εάν τεκμηριώνονται τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Οι ικανότητες και ο επαγγελματισμός του εκπαιδευτικού. Για παράδειγμα, αξιολογείται η ικανότητα του εκπαιδευτικού να εγκαθιστά σχέσεις συνεργασίας μεταξύ σχολείου και κοινωνίας, να ενδυναμώνει τις σχέσεις συνεργασίας με τους γονείς, να συνεργάζεται με τους συναδέλφους του, αλλά και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες που θα συμβάλλουν στην πρόοδο των μαθητών.
Ανάλογα κριτήρια θεσπίζονται και για τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Το «εισιτήριο» για τη μονιμοποίηση
Για τους δόκιμους εκπαιδευτικούς θα συντάσσονται κατά τη διάρκεια της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας τους δύο εκθέσεις αξιολόγησης. Η πρώτη, που θα ονομάζεται «διαμορφωτική-συμβουλευτική έκθεση αξιολόγησης», θα συντάσσεται μετά το τέλος του πρώτου διδακτικού έτους και θα έχει ως στόχο την υποστήριξη και την ενίσχυση του νεοδιοριζόμενου. Η δεύτερη θα συντάσσεται μετά το τέλος του δεύτερου διδακτικού έτους και θα αποτελεί την τελική έκθεση αξιολόγησής του.
Εκπαιδευτικός που αποτυγχάνει να μονιμοποιηθεί ύστερα από αρνητική αξιολόγηση θα μπορεί να επαναλάβει μια φορά τη διαδικασία για μονιμοποίηση την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά, κατά την οποία θα στηρίζεται συστηματικά από το σχολικό σύμβουλο. Επίσης, κάθε υποψήφιος για μονιμοποίηση εκπαιδευτικός που αποτυγχάνει να μονιμοποιηθεί θα δικαιούται, αν το επιθυμεί, να υποβάλει μέσα σε καθορισμένο χρονικό διάστημα ένσταση προς την Επιτροπή Ενστάσεων.
Εκτός από τους νεοδιόριστους, δικαίωμα ένστασης έχουν, βεβαίως, και οι μόνιμοι δάσκαλοι και καθηγητές, καθώς και τα στελέχη εκπαίδευσης. Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το Π.Δ., ο αξιολογούμενος εντός 10 ημερών μετά τη γνωστοποίηση σε αυτόν της έκθεσης, δικαιούται να ασκήσει ενώπιον του Συμβουλίου Αξιολόγησης ένσταση μεροληψίας του αξιολογητή που θεμελιώνεται σε συγκεκριμένα στοιχεία ή ένσταση λόγω αποδεδειγμένης πλάνης περί τα πράγματα. Το Συμβούλιο Αξιολόγησης, αφού ακούσει τον αξιολογητή, θα εξετάσει την ένσταση και, αν κρίνει ότι είναι βάσιμη, θα προχωρήσει το ίδιο στην τελική αξιολόγηση και την ενδεχόμενη διόρθωση της έκθεσης αξιολόγησης του ενιστάμενου.

Το έστειλε ο Μιχάνης Παπ.

Μαθηματικό πρόβλημα



Σας δίνω ένα Μαθηματικό πρόβλημα για δυνατούς λύτες...
Θεόδωρος Πάγκαλος...
Σεπτέμβριος 2010 Εισόδημα: 640.632,2 ευρώ + Σύζυγος Εισόδημα: 206.538,07 ευρώ = 847.170,27 ευρώ (για του λόγου το αληθές tanea.gr/ellada/article/?aid=4595128)
Έχει Καταθέσεις: 17.693,86 ευρώ + Σύζυγος Καταθέσεις: 15.168,49 ευρώ = 32.862,35 ευρώ και δηλώνει τον Σεπτέμβριο του 2011 ότι δεν έχει αγοράσει ακίνητα αλλά είναι κληρονομιά και ότι δεν έχει 7.500 ευρώ για το χαράτσι ( για τους δύσπιστους - protothema.gr/politics/article/?aid=148874
Να βρεθούν:
α) Πως ξοδεύτηκαν τα χρήματα του 2010 και δεν του έμεινε τίποτα για το χαράτσι.
β) Πως είναι δυνατόν να μην αγοράζει ακίνητα, να βγάζει μαζί με τη γυναίκα του κάτι λιγότερο από 1 εκατομμύριο ευρώ το χρόνο και παρόλα αυτά να του περισσεύουν μόνο 33 χιλιάδες.
Δίνονται σαν δεδομένα:
1) Ότι οι Έλληνες τα τρώνε μαζί του.
2) Ότι οι Έλληνες είναι είτε Κομουνιστές, είτε Φασίστες, είτε Μαλάκες. .
[Υπόδειξη: Πάρτε σαν δεδομένο ότι τρώτε κουτόχορτο]

Το έστειλε ο Λεωνίδας Τσ.