Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

"Η δικαιοσύνη" στρώνει το δρόμο για τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων



Παιδόφιλοι, αποζημιώσεις, ΣΤΕ.......έτοιμο το έδαφος  για να  τις  ρίξουν....
Επισυνάπτω προς ενημέρωση το δελτίο τύπου του συντονιστικού μας




Βόμβα ΣτΕ:

"Η δικαιοσύνη" στρώνει το δρόμο για τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων

 

Σήμερα  με την απόφαση του ΣτΕ, αποδείχτηκε περίτρανα για μια ακόμα φορά, ότι όλοι οι θεσμοί του κράτους (εξαρτημένοι και "ανεξάρτητοι"), έχουν τεθεί σε διατεταγμένη υπηρεσία εξυπηρέτησης των πιο ακραίων μνημονιακών πολιτικών. Αυτές οι πολιτικές έχουν στόχο το ξεπούλημα της Παιδείας,  της Υγείας, τη διάλυση του κοινωνικού κράτους, την άρση της μονιμότητας, τις απολύσεις, τις ελαστικές σχέσεις εργασίας και την ψυχική εξουθένωση των εργαζομένων με στόχο τη χειραγώγηση τους.

 Στο βωμό της εξυπηρέτησης αυτής της πολιτικής, θυσιάζουν κάθε ίχνος αξιοπρέπειας και αξιοπιστίας που έτσι κι αλλιώς έχουν απολέσει από καιρό.

 Συγκεκριμένα, τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών και την κατάργηση των ειδικοτήτων που ακόμα και ο ίδιος ο υπουργός παιδείας και συνταγματολόγος κ. Λοβέρδος, χαρακτήρισε "πράξη κορυφαίας ανοησίας &εγκληματικό λάθος", έρχεται το Συμβούλιο της Επικρατείας και τα νομιμοποιεί !!! 

 Το ΣτΕ δέχτηκε, πως δεν παραβιάζονται οι διατάξεις του Συντάγματος περί ισότητας, αξιοκρατίας, καθώς και εκείνες που αναφέρονται στην εκπαίδευση και στην αρχή της αναλογικότητας, ενώ είναι κοινώς γνωστό ότι με τον ακρωτηριασμό των πιο δημοφιλών ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, το 25% των μαθητών των ΕΠΑΛ και το 55% των ΕΠΑΣ, αποκλείονται από τη Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση. 

 Αυτή είναι η αντίληψη περί ΙΣΟΤΗΤΑΣ;;;;;;

 Η Συντονιστική Επιτροπή εκπαιδευτικών σε Διαθεσιμότητα-Απόλυση, καταγγέλλει τις παραπάνω εγκληματικές μεθοδεύσεις από τη μεριά της κυβέρνησης, που στρώνουν το δρόμο στις πρώτες απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων από το 1911.

 Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας:

α) Να αφήσει κατά μέρος τα επικοινωνιακά παιχνίδια, με τα οποία προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου  και να κερδίσει πολιτικό χρόνο και

β) Να μην τολμήσει, καλυπτόμενος πίσω από αυτή την απόφαση του ΣτΕ, να προχωρήσει στην απόλυση των 85 συναδέλφων μας που έχει διακοπεί η μισθοδοσία τους από 22 Μαρτίου.

 Καλούμε όλους τους συναδέλφους -τώρα που έπεσαν οι μάσκες και είναι πλέον ξεκάθαρο σε όλους ότι ο μοναδικός δρόμος είναι ο δρόμος του αγώνα- να  ενώσουμε τις φωνές μας και να στείλουμε ηχηρό μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. 

Δεν θα μας εξουθενώσουν ψυχολογικά,  δεν φοβόμαστε, δεν λυγίζουμε, δεν λιποτακτούμε. 

 Σύντομα θα πάρουν την απάντησή μας,  μέσα από πιο μαζικούς, ενωτικούς, και αποφασιστικούς αγώνες.

 ·                     ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ, ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΘΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 

·                     ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΛΥΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ,

·                     ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΛ

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΛΑΠΑΒΙΤΣΑ




ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΛΑΠΑΒΙΤΣΑ

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Το παρακάτω κείμενο είναι η περίληψη (executive summary) της νέας μελέτης του Κώστα Λαπαβίτσα η οποία επιδιώκει να δώσει ριζοσπαστικές απαντήσεις στα καίρια ερωτήματα που απασχολούν σήμερα τις ευρωπαϊκές κοινωνίες.
Η μελέτη αναλύει ουσιώδη θέματα πολιτικής οικονομίας και δημοσιονομικής πολιτικής, εστιάζοντας στην Ελλάδα και εξετάζοντας ειδικότερα τη διαχείριση του χρέους, τη δημοσιονομική πολιτική, την ανασύνταξη του τραπεζικού τομέα, την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και τη διαμόρφωση μεσοπρόθεσμης πολιτικής ανάπτυξης. Περιγράφει βήμα προς βήμα, με εμπειρική τεκμηρίωση, μία ολοκληρωμένη διαδικασία εξόδου από την κρίση και μετάβασης προς μία ριζικά διαφορετική οικονομική δομή για τη χώρα. Παράλληλα, αναλύει τις δυνατότητες της διαπραγμάτευσης σε επίπεδο ευρωπαϊκής και εθνικής στρατηγικής και εξετάζει τις εκδοχές της συναινετικής και της συγκρουσιακής αποχώρησης από την ΟΝΕ.
Τον πρόλογο της μελέτης έγραψε ο Στάθης Κουβελάκης.

Η μελέτη κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Λιβάνης" και θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου στη Στοά του Βιβλίου στις 7 το απόγευμα.

Σημειώση: στην περίληψη δεν περιλαμβάνονται οι πίνακες και τα διαγράμματα με τα οικονομικά στοιχεία, οι οποίοι βέβαια περιλαμβάνονται στην πολυσέλιδη μελέτη.

1. Η ελληνική κρίση είναι μέρος της κρίσης της Ευρωζώνης που ξεκίνησε το 2010 ακολουθώντας την παγκόσμια κρίση του 2007-9. Η βασική αιτία της κρίσης της Ευρωζώνης είναι η απώλεια ανταγωνιστικότητας της περιφέρειας που προκλήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την πολιτική της Γερμανίας να κρατάει χαμηλά το δικό της ονομαστικό κόστος εργασίας. Το βάρος της προσαρμογής μεταβιβάστηκε αρχικά στην περιφέρεια, μέσω σκληρής λιτότητας και συντριβής των μισθών. Σταδιακά όμως μεταφέρθηκε και προς τις χώρες του κέντρου, ιδίως της Γαλλία και την Ιταλία, οι οποίες δε μπορούν να ανταγωνιστούν τη Γερμανία μέσα στο πλαίσιο της ΟΝΕ. Οι επιλογές πολιτικής είναι εξαιρετικά δύσκολες και για τις δύο χώρες, καθώς η σκληρή λιτότητα οδηγεί σε βαθιά ύφεση και πολιτική αναταραχή. Το αδιέξοδο της ΟΝΕ είναι ιστορικών διαστάσεων.
2. Η κατάσταση της Ελλάδας μέσα στη συνεχιζόμενη κρίση είναι τραγική. Η βαθύτατη ύφεση οδεύει προς το τέλος της, αλλά η χώρα φαίνεται παγιδευμένη σε χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με εξαιρετικά υψηλή ανεργία, χωρίς να κατέχει τα απαραίτητα εργαλεία οικονομικής πολιτικής. Οι χαμηλοί μισθοί σε συνδυασμό με την απελευθέρωση των αγορών και την ιδιωτικοποίηση των δημόσιων περιουσιακών στοιχείων είναι τελείως απίθανο να οδηγήσουν σε βιώσιμη ανάπτυξη. Η Ελλάδα βουλιάζει κάτω από ένα τεράστιο χρέος και δεσμεύεται από μια σειρά συμφωνιών και θεσμικών μηχανισμών που καθορίζονται από την ΕΕ και την ΟΝΕ επιβάλλοντας λιτότητα ώστε να εξυπηρετείται το χρέος. Αυτό είναι το τίμημα για την παραμονή της χώρας στην ΟΝΕ και την αποδοχή των όρων «διάσωσης» το 2010.
3. Η Αριστερά είναι η κύρια ωφελημένη παράταξη από την ελληνική κρίση και η προοπτική μιας ριζοσπαστικής κυβέρνησης στην Ελλάδα φαντάζει πραγματική στο άμεσο μέλλον. Παρ' όλα αυτά, δεν έχει ακόμη συντάξει ένα πειστικό και συνεκτικό πρόγραμμα για την οικονομία, την κοινωνία και το κράτος. Το πρόγραμμα που απαιτείται θα πρέπει να επιτύχει την επανεκκίνηση της οικονομίας και την ανακούφιση αυτών που έχουν χτυπηθεί σκληρά από την κρίση και να βάλει τη χώρα σε τροχιά κοινωνικής αλλαγής υπέρ της εργασίας και κατά του κεφαλαίου.
4.Οι βασικές παράμετροι ενός ριζοσπαστικού προγράμματος περιλαμβάνουν:
Ι) Αντιμετώπιση του δημόσιου χρέους ώστε να γίνει βιώσιμο. Η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους θα απαιτήσει διαγραφή, κίνηση που πιθανότατα θα περιλαμβάνει μονομερείς ενέργειες, όπως η στάση πληρωμών. Είναι ύψιστης σημασίας η αναδιάρθρωση του χρέους να αντιμετωπιστεί με πλήρη διαφάνεια, πρώτο βήμα για την οποία θα είναι η ενεργοποίηση μίας Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του Χρέους.
ΙΙ) Άρση της λιτότητας και αναπροσαρμογή της δημοσιονομικής πολιτικής με στόχο τη μείωση της ανεργίας. Ο κύριος μοχλός της ενίσχυσης της ζήτησης πρέπει να είναι οι δημόσιες επενδύσεις σε υποδομές και αλλού. Ωστόσο, η κοινωνική καταστροφή που προκλήθηκε από την κρίση είναι τόσο μεγάλη, ώστε η λήψη άμεσων μέτρων για την ενίσχυση της κατανάλωσης και της δημόσιας παροχής υγείας, στέγασης και σίτισης είναι ζήτημα ζωτικής σημασίας.
ΙΙΙ) Αναπροσαρμογή των δημόσιων οικονομικών και εγκατάλειψη της επιδίωξης πλεονασματικών, ή ισοσκελισμένων προϋπολογισμών. Τα δημοσιονομικά ελλείμματα είναι απολύτως νόμιμο εργαλείο οικονομικής πολιτικής. Εάν τα ελλείμματα δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν μέσω του εγχώριου δανεισμού, τότε πρέπει να είναι δυνατός ο εκχρηματισμός τους για σχετικά σύντομα χρονικά διαστήματα.
ΙV) Ο ελάχιστος μισθός θα πρέπει να αποκατασταθεί αμέσως και να αντιμετωπιστούν οι μειώσεις συντάξεων, ενώ η μελλοντική πορεία των εισοδημάτων και των συντάξεων θα πρέπει να καθορίζεται με βάση την αύξηση της παραγωγικότητας. Ταυτόχρονα, πρέπει να υπάρξει βαθιά αναδιανομή του εισοδήματος και του πλούτου μέσω του φορολογικού συστήματος και της πολιτικής μισθών. Είναι απαραίτητη η αναδιάρθρωση του ιδιωτικού χρέους σε τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
V) Αλλαγή ισορροπίας στην οικονομία με ενίσχυση του παραγωγικού τομέα πέρα από τον τομέα των υπηρεσιών. Κύριο πεδίο της οικονομικής δραστηριότητας πρέπει να είναι η εγχώρια οικονομία, αλλά πρέπει επίσης να αλλάξει και η ισορροπία υπέρ των τομέων της οικονομίας που παράγουν διεθνώς εμπορεύσιμα αγαθά έναντι εκείνων που δεν παράγουν τέτοια αγαθά.
VΙ) Το χρηματοπιστωτικό σύστημα θα πρέπει να τεθεί σε τελείως διαφορετική βάση. Απαιτείται εκτεταμένη ρυθμιστική παρέμβαση συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου των κεφαλαιακών ροών. Θα πρέπει επίσης να υπάρξει δημόσια ιδιοκτησία των τραπεζών και άλλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Μια ριζοσπαστική κυβέρνηση θα πρέπει, τέλος, να θεσπίσει δημόσιες τράπεζες μακροχρόνιων επενδύσεων που θα στηρίξουν την οικονομική αναδιάρθρωση.
VΙΙ) Είναι απαραίτητη η ενδελεχής αναδιάρθρωση του κράτους και της πολιτικής ζωής. Το κράτος θα πρέπει να ανακτήσει την ικανότητά του να παρεμβαίνει στη οικονομία, η οποία συρρικνώθηκε θλιβερά κατά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες. Η κρατική παρέμβαση θα πρέπει να περιλαμβάνει τη βιομηχανική πολιτική, τον έλεγχο των κεφαλαίων και των πιστώσεων και μια αποτελεσματική και δίκαιη φορολογική πολιτική. Η αναδιάρθρωση του κράτους αγγίζει ευθέως τα ζητήματα της δημοκρατίας και της εθνικής κυριαρχίας. Η επιρροή του μεγάλου κεφαλαίου πάνω στην πολιτική ζωή πρέπει να σπάσει και να θεσπιστούν μηχανισμοί για να διασφαλιστεί ο δημοκρατικός έλεγχος από τα κάτω. Έτσι θα είναι δυνατόν να επιβεβαιωθεί η εθνική κυριαρχία σε ολόκληρη την περιφέρεια.
VΙΙΙ) Δραστικές αλλαγές αυτής της μορφής θα οδηγήσουν σε αντιπαράθεση και σύγκρουση με την ΕΕ. Ένα ριζοσπαστικό πρόγραμμα υλοποιήσιμο από ευρείες πολιτικές δυνάμεις υπό την ηγεσία της Αριστεράς δε μπορεί παρά να έρθει σε πλήρη αντίθεση με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της ΕΕ όσον αφορά τη λειτουργία των αγορών, το ρόλο του κράτους, την επίτευξη της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας και ούτω καθεξής. Επιπλέον, θα έρθει σε ευθεία αντίθεση με μια σειρά ευρωπαϊκών συνθηκών, όπως η Euro-Plus Pact, οι οποίες θέτουν τις οικονομικές πολιτικές των κρατών της Ευρωζώνης υπό την εποπτεία των θεσμικών οργάνων της ΕΕ.
5. Εν ολίγοις, αυτό που θα έχει να αντιμετωπίσει μια κυβέρνηση της Αριστεράς στην Ελλάδα και ενδεχομένως και σε άλλες περιφερειακές χώρες, θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως η «τριάδα του ανέφικτου». Δηλαδή: η επίτευξη μιας αποτελεσματικής αναδιάρθρωσης του χρέους, η εγκατάλειψη της λιτότητας και η παραμονή της χώρας εντός του θεσμικού και πολιτικού πλαισίου της ΕΕ και ιδιαίτερα της ΟΝΕ. Ο πραγματικός στόχος θα πρέπει να είναι η επίτευξη της "τριάδας του εφικτού", δηλαδή: βαθιά διαγραφή χρέους, αλλαγή οικονομικής πολιτικής με τρόπο δραστικό και διαπραγμάτευση μιας νέας σχέσης με την ΕΕ και την ΟΝΕ. Η ριζοσπαστική κυβέρνηση δεν πρέπει να φοβηθεί την προοπτική εξόδου από την ΟΝΕ.
6. Εάν η έξοδος μπορεί να συμφωνηθεί σε μη-συγκρουσιακή βάση, υπάρχουν αρκετοί τεχνικοί τρόποι με τους οποίους η ΕΕ μπορεί να τη διευκολύνει. Η έξοδος είναι απόλυτα εφικτή, ιδιαίτερα αν η ΕΕ είναι έτοιμη να την υποστηρίξει. Εξάλλου, θα μπορούσαν να ενεργοποιηθούν ξανά οι μηχανισμοί του Ευρωπαϊκού Νομισματικού Συστήματος, που ήταν και το προηγούμενο σύστημα καθορισμού των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
7. Αν η ΕΕ αποδειχθεί άκαμπτα εχθρική στις διαπραγματεύσεις, μια Αριστερή κυβέρνηση θα πρέπει να διαθέτει σχέδιο διαχείρισης μιας συγκρουσιακής εξόδου από την ΟΝΕ και δημιουργίας νέου νομίσματος. Το σχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον τα εξής:
α) Μέτρα ελέγχου της λειτουργίας των τραπεζών και της κίνησης κεφαλαίων.
β) Αναδιοργάνωση της Τράπεζας της Ελλάδας
γ) Μετατροπή του ισολογισμού των τραπεζών με εξυγίανση από τα προβληματικά δάνεια.
δ) Μετατροπή του ισολογισμού των επιχειρήσεων με δημόσια στήριξη για όσες έχουν χρέη υπό ξένο δίκαιο.
ε) Μετατροπή των καταθέσεων και των χρεών των νοικοκυριών, πιθανώς με χρήση διαφορετικών ισοτιμιών για τη στήριξη των φτωχότερων.
στ) Άμεση έκδοση κρατικών βραχυπρόθεσμων τίτλων για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας και μέχρι οι τράπεζες να μπορούν να καλύπτουν φυσιολογικά τις ανάγκες σε ρευστότητα.
ζ) Λήψη μέτρων για την προστασία της διεθνούς ισοτιμίας του νέου νομίσματος. Η κατάσταση είναι σαφώς ευκολότερη από το 2010 γιατί το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών είναι κοντά στην ισορροπία.
η) Κάλυψη των άμεσων αναγκών σε τρόφιμα, καύσιμα και φάρμακα με ιεράρχηση των εισαγωγών κατά προτεραιότητα και με κινητοποίηση των εγχώριων παραγωγικών πόρων. Και πάλι η κατάσταση είναι πολύ ευκολότερη από το 2010 γιατί το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών είναι κοντά στην ισορροπία.
8. Η ιστορική αποτυχία της ΟΝΕ θέτει το ζήτημα της επιστροφής της Ευρώπης σε ένα σύστημα ελεγχόμενων συναλλαγματικών ισοτιμιών, υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα-άγκυρα, δηλαδή η Γερμανία, θα συμφωνήσει να τηρήσει σωστά το ρόλο της. Μια αλλαγή τέτοιου τύπου θα επέτρεπε την υποτίμηση του εθνικού νομίσματος, όταν αυτή θα ήταν απαραίτητη, χωρίς να καταφεύγει η χώρα σε μείωση των μισθών και επιβολή ύφεσης. Θα επέτρεπε επίσης τη διαχείριση του διεθνούς εμπορίου και των ροών κεφαλαίου στην Ευρώπη. Θα ήταν απαραίτητο να θεσπιστούν μόνιμοι έλεγχοι κίνησης κεφαλαίων, να δημιουργηθεί ένα δημόσιο τραπεζικό σύστημα το οποίο να μπορεί να αναστρέψει την αποτυχία των ιδιωτικών τραπεζών. Θα ήταν επίσης απαραίτητο να αντικατασταθεί η ΕΚΤ με ένα θεσμό ο οποίος θα μπορεί να λειτουργεί ως ταμείο διαχείρισης των διεθνών συναλλαγών της Ευρώπης εσωτερικά και εξωτερικά. Αυτές οι αλλαγές θα απαιτήσουν εκδημοκρατισμό στη χάραξη της οικονομικής πολιτικής, ιδιαίτερα στον χρηματοπιστωτικό τομέα. Θα απαιτήσουν επίσης αναδιάρθρωση των τεράστιων όγκων του ιδιωτικού και του δημόσιου χρέους, τα οποία σήμερα επιβαρύνουν την Ευρώπη.

Πηγή: http://costaslapavitsas.blogspot.gr

Πως να γίνεις αξιόλογος στην "αξιολόγηση"



Πως να γίνεις αξιόλογος στην "αξιολόγηση"



 

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ-λτη...


ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΝΦΙΑ-λτη...

Ο ΕΝΦΙΑ είναι  ένας φόρος άδικος και αντισυνταγματικός, που στοχοποιεί τους μισθωτούς, τους άνεργους τους μικρομεσαίους, τους αγρότες και τον πληθυσμό της υπαίθρου και αφήνει στο απυρόβλητο  τον πλούτο.
Είναι ένα νέο χαράτσι, που επεκτείνεται   στην φορολόγηση  της ιδιοκτησίας από το πρώτο τετραγωνικό μέτρο και ανεξάρτητα από τα χαρακτηριστικά της (αγροτεμάχια, οικόπεδα, μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα κ.λ.π.), υπολογίζεται  επί πλασματικών αξιών (αντικειμενικές του 2007), και οδηγεί σε απόλυτη οικονομική ασφυξία και πραγματική αδυναμία πληρωμής.
Πρόκειται για την  φορολόγηση ιδιοκτησίας που είναι  όχι μόνο απρόσοδη, πολλαπλά φορολογημένη,  αλλά και επιβαρυμένη με υποθήκες, κατασχέσεις κ.λ.π.
Σταματάμε τον ΕΝΦΙΑ-λτη:  Να δημουργήσουμε ένα μεγάλο κίνημα που θα σαρώσει όχι μόνο τον συγκεκριμένο άδικο νόμο, αλλά συνολικά τις ανάλγητες αντιλαϊκές πολιτικές.
Το αίτημα είναι ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΕΝΦΙΑ, να σταματήσει η φτωχοποίηση της κοινωνίας, να τελειώνουμε με τις πολιτικές που μας έφεραν ως εδώ.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ όλων αυτών που δεν πληρώνουν γιατί δεν μπορούν, αυτών που δεν πληρώνουν γιατί ο νόμος είναι αντισυνταγματικός, με μαζική κατάθεση ατομικών ενδικοφανών προσφυγών,  ακόμη και αυτών που θα πληρώσουν (με το πιστόλι στον κρόταφο, γιατί έχουν άμεση ανάγκη φορολογικής ενημερότητας , γι' αυτούς υπάρχει η εξώδικη δήλωση επιφύλαξης) με μαζικές παρεμβάσεις στις Εφορίες και τις Τράπεζες, με πραγματοποίηση εκδηλώσεων για  ενημέρωση και  οργάνωση δράσεων.
Όλοι και όλες ΜΑΖΙ να απαιτήσουμε να καταργηθεί άμεσα αυτό το νομοθετικό ανοσιούργημα και μαζί με αυτό να τελειώνουμε με τους εμπνευστές του.

                        ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ ΤΩΡΑ!

ΔΙΚΑΙΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ!

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.


ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ ΔΕΝ ΈΓΙΝΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ 20

 

ΓΙΑ ΠΛΑΙΣΙΟ 

ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΥΠΕΡ 4 ΔΑΚΕ 

ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

ΠΑΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ

ΟΠΟΤΕ ΛΕΥΚΟ

 

ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ

ΤΗΣ ΟΛΜΕ 5 (4 ΔΑΚΕ +1 ΠΑΜΕ)

ΕΜΕΙΣ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

ΠΕΡΑΣΕ  ΤΗΣ ΟΛΜΕ

 

 

----- Original Message -----



Sent: Thursday, September 25, 2014 8:31 AM

Subject: {ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ} ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

 

Δεν εκτιμώ οτι θα γίνει ΓΣ το απόγευμα αλλά θεωρώ οτι πρέπει να δούμε καποια ζητήματα "τηλεγραφικά"

 

1. Ο κλάδος συμπληρώνει ένα χρόνο ουσιαστικά αδράνειας ενώ δέχτηκε κύριες και κεντρικου χαρακτήρα ήττες:

α. διαθεσιμότητα απολύσεις β. (αυτό)αξιολογηση παρά τη σημαντική αλλά ανεπαρκή μαχη που δόθηκε

Το προεκλογικό κλίμα μεχρι το Μάη ενισχυσε την παραλυση και την αδράνεια

 

2. Σήμερα έχουμε ξανά προεκλογικό κλίμα και προστιθεται σ' αυτό το γενικό και το εσωτερικό του κλάδου

για τα Υ.Σ Το ερώτημα που τίθεται θα περιμένουμε απο καλπες να μας λύσουν τα προβλήματα μας;;;

 

3. Μια είδους απάντηση στο ερώτημα είναι η εισήγηση της ΟΛΜΕ που ψηφίστηκε απο ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ.

Και μόνο το παραπάνω σηματοδοτεί μια επιλογή ακινησίας άντε με κάποιες δόσεις "φασαρίας"

Για αγώνα συγκρουσης με παρατεταμενο απεργιακό αγώνα ουτε λόγος ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΑ

 

4,Η εισηγηση δεν εισηγείται τίποτα, μια κατασταση που βολεύει και το ΠΑΜΕ που έχει λύσει το θέμα

καλώντας στο Πανελλαδικό του συλλαλητηριο στην Αθήνα 1 Νοέμβρή .Αυτός είναι ο μόναδικός "αγώνας" που θέλει

το ίδιο να δοθεί γι αυτό και η ακινησία της εισήγησης της ΟΛΜΕ δεν το χαλάει (μάλιστα στηρίζει-ψηφίζει το

πρόγραμμα μη δρασης της ΟΛΜΕ).

 

5. Για το πλαίσιο  αυτό που αξίζει να σχολιαστεί είναι η υποτίμηση μεχρι εξαφάνισης του ζητήματος των διαθεσιμοτήτων

-απολύσεων. Ευτυχώς (λόγω Κοτσυφάκη) η ΟΛΜΕ το χει πρώτο Το ΠΑΜΕ δε λέει τίποτα ενώ

οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ το χουν κάπου στο τέλος προτάσοντας επιστροφή του μισθου όπως παλιά

 επιστροφή του ωραρίου οπως παλιά και αντιστοιχου καλους αναχωρητισμοί με μπολικες δόσεις σχεδιασμού

του άλλου σχολείου Τα σημερινά επίδικα;;

 

6. Αυτά είναι οι διαθεσιμοτητες απολύσεις όπου  η κατασταση δεν εξελισσεται καθολου καλά καθώς πυκνωνουν

τα δημοσιευματα οτι οι 6500 απολυσεις δεν βγαίνουν με επίορκους οπότε η δεξαμενη των διαθεσιμοτητων

θα προσφέρει μαλιστα γράφεται οτι δεν φτάνει καν αυτή

 

7. Αξιολογηση το ζήτημα που η κατευθυνση της ανυπακοής απιεθαρχίας έδειξε τα όρια της

Απιτείται σε μια κεντρικού τύπου κυβερνητική επιλογή κεντρική απαντηση του κλάδου

και όλων των ΔΥ με απεργιακο αγώνα διαρκείας.

 

8.Στηρίζουμε το δικό μας πλαισιο και προσπαθούμε να οικοδομησουμε ΄΄ορους και

προυποθέσεις "για το παραπανω ζητούμενο την απεργία διαρκείας.

 

Επισυνάπτω πλαισιο

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

Εισήγηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προς τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων


                         ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ


Αρ.  Πρωτ. 1045
Αθήνα 23/9/2014
Προς
Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
 
 

 

Εισήγηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. προς τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων

 

Α. ΕΙΣΗΓΗΣΗ 

  Η αδιέξοδη πολιτική που από το 2010, με πρόσχημα τη σωτηρία της χώρας, εφαρμόζουν οι ελληνικές κυβερνήσεις κατ’ εντολή της  Τρόικα (Δ.Ν.Τ., Ε.Κ.Τ., Ε.Ε.), έχει δημιουργήσει συνθήκες απελπισίας για τους εργαζόμενους και γεννά καθημερινά στρατιές ανέργων και ανθρώπων που «ζουν» κάτω από το όριο της φτώχιας. Οι φοροεπιδρομές που εξαπολύονται κατά μισθωτών και συνταξιούχων, εντείνουν τα τεράστια προβλήματα που έχει επιφέρει η συνεχιζόμενη άγρια περικοπή μισθών και συντάξεων των τελευταίων ετών και η πολιτική της συρρίκνωσης των Δημοσίων Υπηρεσιών και του κοινωνικού κράτους .
 Ο χώρος της εκπαίδευσης βιώνει μια σκληρή πραγματικότητα διαθεσιμοτήτων, βίαιων και άδικων μετατάξεων και απολύσεων με παντελή απουσία διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών, με χιλιάδες αναπληρωτές να προσλαμβάνονται, αποκλειστικά σχεδόν,  μόνο μέσα από κονδύλια του ΕΣΠΑ.
Οι εκπαιδευτικοί δέχονται επίθεση σε όλους τους τομείς της υπαλληλικής και προσωπικής τους ζωής με παραβίαση κάθε έννοιας νομιμότητας ενώ ο διοικητικός αυταρχισμός με πειθαρχικές διώξεις είναι συνεχώς στην ημερήσια διάταξη.
Κι όλα τα παραπάνω, μέσα στο εδώ και χρόνια διαμορφωμένο, τοπίο της υποχρηματοδότησης των σχολικών μονάδων κάτι που κάνει εξαιρετικά δύσκολο το να καλύψουν βασικούς τομείς λειτουργίας τους (γραφική ύλη, πετρέλαιο θέρμανσης) αλλά και της κατάργησης εκπαιδευτικών κατακτήσεων όπως η αναλογία 1:25 στα τμήματα.
 Σε όλη τη διάρκεια της περσινής συνδικαλιστικής χρονιάς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με όλες τις ενέργειες και τις αποφάσεις του κινήθηκε στην κατεύθυνση της ανάδειξης της αντίθεσης του Κλάδου των εκπαιδευτικών στην επιχειρούμενη εφαρμογή της αξιολόγησης που χειραγωγεί, κατηγοριοποιεί σχολεία και εκπαιδευτικούς και οδηγεί στη μισθολογική – βαθμολογική καθήλωση και τις απολύσεις.
 Η νέα πολιτική ηγεσία, παρά τις προσδοκίες που προσπάθησε να καλλιεργήσει για την υιοθέτηση πολιτικής διαλόγου και συναίνεσης, πολύ γρήγορα αποκάλυψε τις προθέσεις της που δεν είναι άλλες από τη συνέχιση της εφαρμογής της ίδιας αντιπαιδαγωγικής – αντιεπιστημονικής αξιολόγησης που υπηρετεί αποκλειστικά τη «λογική» της «αξιολόγησης» ως εργαλείο μισθολογικής- βαθμολογικής στασιμότητας και απολύσεων.
Η αυταρχική πολιτική της κυβέρνησης σε όλο το δημόσιο τομέα για εφαρμογή της αξιολόγησης των ποσοστώσεων που κορυφώθηκε με την τελευταία απόφαση του μονομελούς πρωτοδικείου για κήρυξη της απόφασης του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ για απεργία – αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης ως παράνομης και καταχρηστικής δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της.
Η νέα σχολική χρονιά θα χαρακτηριστεί από την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ  να επιβάλλει την αξιολόγηση – χειραγώγηση. 
Όλα τα παραπάνω, άρρηκτα συνδεδεμένα με την υιοθέτηση μιας σκληρής  αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής πολιτικής, είναι απαραίτητο να βρουν απέναντί τους τη δυναμική αντίσταση του εκπαιδευτικού κινήματος. Οφείλουμε, όλοι μαζί, να συνεχίσουμε και να δυναμώσουμε αυτόν τον αγώνα για  να ανατρέψουμε την πολιτική των μνημονίων της κυβέρνησης και της Τρόικας, που πλήττουν τους εκπαιδευτικούς και όλους τους εργαζόμενους, τη δημόσια  εκπαίδευση αλλά και το σύνολο των κοινωνικών αγαθών και κατακτήσεων.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Κηρύσσει απεργία – αποχή

από τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (Ν. 3848/10, 4024/11, ΠΔ 152/13) με ημερομηνία έναρξης την 23η Σεπτεμβρίου.

 

Ταυτόχρονα προτείνει

στις Γενικές Συνελεύσεις την ανάπτυξη της δράσης του Κλάδου με:

1.       Επιδίωξη άμεσης συνεργασίας με την ΟΛΜΕ για διαμόρφωση κοινού προγράμματος αγωνιστικών κινητοποιήσεων, με κλιμάκωση και διάρκεια, με πρώτο βήμα την οργάνωση συλλαλητηρίων για την παιδεία μέσα στο μήνα Οκτώβριο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσέγγιση και στενή συνεργασία των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. με τις κατά τόπους ΕΛΜΕ καθώς και η συνεργασία με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων.

2.       Πολύμορφες αγωνιστικές κινητοποιήσεις του Κλάδου με την προοπτική κλιμάκωσης τους των οποίων τη μορφή δε συγκεκριμενοποιεί ως εισήγηση και ζητά από τις Γενικές Συνελεύσεις των Συλλόγων να αποφασίσουν με βάση την εκτίμηση που θα διαμορφωθεί στις διαδικασίες τους.

 

Β. ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

·         Κατάργηση όλου του θεσμικού πλαισίου που διέπει την αξιολόγηση.

·         Ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.

·         Πραγματοποίηση, άμεσα, μαζικών διορισμών στη εκπαίδευση.

·         Κατάργηση του Ν. 4093/2012 (Μεσοπρόθεσμο) και των Ν. 4111/13 (νόμος Μανιτάκη) και 4057/12.

·         Το Υπουργείο παιδείας να αποσύρει άμεσα τη συγκεκριμένη απαράδεκτη και επικίνδυνη για τη Δημοκρατία, εγκύκλιό του, με την οποία επί της ουσίας, επιβάλλεται πειθαρχική ποινή πριν την εκδίκαση και την οριστική καταδίκη του εκπαιδευτικού.

·         Την επαναφορά των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα Πειθαρχικά Συμβούλια

·         Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 5% του ΑΕΠ.

·         Έκτακτο κονδύλι για να καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες των σχολείων.

·         Ορθολογική κατανομή των κοινοτικών πόρων ιδιαίτερα για θεσμούς που αφορούν στην Π.Ε., τη σημασία και την αξία της οποίας όλοι αναγνωρίζουν και αποδέχονται.

·         Ούτε ένα ευρώ από τις τσέπες των γονιών για πληρωμή λειτουργικών εξόδων σχολείων, π.χ. οργάνωση ολοήμερου, εκπαιδευτικές εκδρομές κτλ.

·         Κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών των σχολείων.

·         Αναβάθμιση των θεσμών αντισταθμιστικής αγωγής.

·         Μισθοί αξιοπρεπούς διαβίωσης για τον εκπαιδευτικό.

·         Άμεση και ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών στα εισαγωγικά κλιμάκια.

·         Απόσυρση όλων των μνημονιακών περικοπών.

·         Αφορολόγητο στα 12.000€.

·         Κατάργηση του Νόμου  4024/2011.

·         Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.

·         Επίδομα θέρμανσης για όλους τους χαμηλόμισθους.

·         Επίδομα παραμεθορίου περιοχής και στους ωρομίσθιους.

·         Μέτρα στήριξης των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.

·         Καμία περικοπή στις συντάξεις, άρση των μειώσεων που επιβλήθηκαν με τις μνημονιακές πολιτικές.

·         Πλήρης σύνταξη για τους εκπαιδευτικούς στα 35 χρόνια υπηρεσίας, ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας,  με υπολογισμό της σύνταξης στα 35/35.

·         Αποκατάσταση όλων των αδικιών στο εφάπαξ, στα επίπεδα των χρόνων πριν τη ληστρική επιδρομή του μνημονίου.

·         Αποκατάσταση των αποθεματικών των ταμείων στα προ του υποχρεωτικού κουρέματος των ομολόγων επίπεδα.

·         Άμεση καταβολή των συντάξεων (βασική και επικουρικά ταμεία).

·         Να λήξει η ομηρία των συναδέλφων αναπληρωτών της Ειδικής Αγωγής.

·         Να γίνει τώρα διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους αποφοίτους των Π.Τ.Ε.Α.

·         Να ισχύσει στους πίνακες αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής το ίδιο θεσμικό πλαίσιο που ισχύει για όλους τους αναπληρωτές της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

·         Να αλλάξει τώρα η καταστροφική διάταξη του Ν.3699/2008 όπου οι διδακτορικοί/μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών προηγούνται του βασικού τίτλου σπουδών στην Ειδική Αγωγής και της προϋπηρεσίας.

·         Άμεση πρόσληψη ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού σε όλες τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε

·         Αντιμετώπιση των καταστροφικών συνεπειών των προβλέψεων του άρ. 39 του Ν. 4115/2013, με την εφαρμογή κανονιστικού πλαισίου που θα αξιοποιεί την εμπειρία των ΚΕΔΔΥ και θα εμπλέκει όλες τις ειδικότητες ΕΕΠ στην υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία στο γενικό σχολείο.

·         Ισότιμη αντιμετώπιση σε όλα τα θέματα όλων των εργαζομένων στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση και ιδιαίτερα όσον αφορά την υπηρεσιακή εξέλιξη, την δυνατότητα κατάληψης θέσεων ευθύνης.

·         Επιμόρφωση, εισαγωγική και δια βίου σε θέματα και μεθόδους ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλο το προσωπικό.

·         Λήψη μέτρων για την μεταφορά των μαθητών στα ειδικά σχολεία.

·         Ενίσχυση και όχι διάλυση των ΚΕΔΔΥ με εργαλεία διαφοροδιάγνωσης για άμεση διάγνωση και πρώιμη διάγνωση για όλα τα παιδιά με αναπηρία.

·         Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνονται μόνο από το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. και το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε με παράλληλη κατάργηση των ΥΣΕΕΠ και ΠΥΣΕΕΠ.

·         Επαναλειτουργία μετεκπαίδευσης για τη Γενική και την Ειδική Αγωγή.

·         Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ώστε οι οικογένειες των ΑμΕΑ και των ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, να μην καταβάλλουν ούτε ένα ευρώ από την τσέπη τους για διάγνωση, διαφοροδιάγνωση, συμβουλευτική και αντιμετώπιση.

 

Παρακαλούνται οι Σύλλογοι να γνωστοποιήσουν άμεσα στο Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. την ημερομηνία πραγματοποίησης της Γενικής τους Συνέλευσης ώστε να προγραμματισθεί η παρουσία μελών του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.