Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Η επιστράτευση των καθηγητών «θάβει» τα όνειρα των υποψηφίων φοιτητών

Μεγάλοι χαμένοι της επιστράτευσης οι υποψήφιοι,οι φοιτητές και οι νέοι ! Γιατί ; Δείτε :

Προς τους αποφοίτους καθηγητικών σχολών ( και τους γονείς τους ), τους φοιτητές καθηγητικών σχολών ( Φιλοσοφική, Φυσικομαθηματικά, Θεολογία, Γυμναστές, ξενόγλωσσες κλπ ), τους υποψήφιους μαθητές των σχολών αυτών στις Πανελλαδικές ( και τους γονείς τους ).

Όλοι εσείς που συμμετείχατε στις Πανελλαδικές ( και οι γονείς ξόδεψαν , επίσης, μεγάλα ποσά ) και είχατε αγωνία για το μέλλον σας, με τις πρόσφατες αλλαγές του Υπουργείου Παιδείας και της τρικομματικής κυβέρνησης ξεχάστε την οποιαδήποτε περίπτωση επαγγελματικής αποκατάστασης στην Εκπαίδευση. Ουσιαστικά χάνουν την εργασία τους περίπου 10.000 αναπληρωτές από φέτος και θα προσλαμβάνονται ωρομίσθιοι για 200-300 ευρώ. Επιπλέον, από το 2011 οι γεννήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 15.000 ( τα επόμενα χρόνια η μείωση θα είναι ακόμα μεγαλύτερη και σε συνδυασμό με την μετανάστευση πολλών οικογενειών ) ο αριθμός μαθητών στα Γυμνάσια και στα Λύκεια θα μειωθεί κατά το 1/ 3 πράγμα που σημαίνει μηδενικές προσλήψεις στα επόμενα 10-15 χρόνια.

Το πρόβλημα από την αύξηση κατά 2 ωρών του ωραρίου των καθηγητών δεν πλήττει τους ίδιους αλλά δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές, απόφοιτους όλων των καθηγητικών σχολών, όσους σπουδάζουν τώρα στις καθηγητικές σχολές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και όσους τώρα ή στο μέλλον ετοιμάζονται για να σπουδάσουν σε καθηγητικές σχολές ! Αυτό είναι το θλιβερό μέλλον που ετοίμασε η τρικομματική κυβέρνηση της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ για 150.000 αποφοίτους, 100.000 φοιτητές και 30.000 υποψηφίους εκπαιδευτικών σχολών. Δηλαδή, βέβαιη ανεργία ή υποαπασχόληση για τα επόμενα 10 με 15 χρόνια !

Αλήθεια, όλοι εσείς οι γονείς που πληρώσατε για να δείτε τα παιδιά σας σε κάποια εργασία, εσείς δεν έχετε ψυχή να τα βλέπετε τώρα άνεργα και χωρίς μέλλον ; Ακόμα και οι γονείς των υποψηφίων μαθητών στις Πανελλαδικές, μαθητών που κατά το 1 / 3 μπαίνουν σε σχολές της Εκπαίδευσης, δεν αγωνιάτε με τα μέτρα του Υπουργείου Παιδείας που στο μέλλον θα κρατούν άνεργα τα παιδιά σας ; Ή μήπως για τα άλλα παιδιά που θα δώσουν Πανελλαδικές το μέλλον της Τρόικα και των εδώ κυβερνητικών συνεταίρων δεν τους ετοιμάζει μια θέση στο ταμείο ανεργίας του ΟΑΕΔ ή στη λίστα για μετανάστευση στο εξωτερικό ; Η επιστράτευση των καθηγητών «θάβει» τα όνειρα των απόφοιτων, φοιτητών και υποψηφίων σχολών που οδηγούν στην Εκπαίδευση. Και τώρα που μάθατε την αλήθεια, πηγαίνετε να σας βρουν δουλειά στη ΔΑΠ και στη ΠΑΣΠ, στη ΔΑΚΕ και στη ΠΑΣΚΕ, στη ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ !

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

Άλλοι σας πάνε γαμιώντας τόσο καιρό.

Submitted by aristeroblog on Fri, 2013-05-10 21:48



 
Δήμητρα Μαυροειδή
Λοιπόν επειδή πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί αυτές τις μέρες νομίζω ότι χρειάζεται κι ένα σχόλιο από κάποια που πρόσφατα γλίτωσε από τις Πανελλήνιες και “συμμερίζεται την αγωνία και το άγχος των μαθητών” πολύ περισσότερο από κάθε τηλεμαϊντανό που παριστάνει τον αρμόδιο. Φοιτήτρια επί του παρόντος αλλά και κόρη καθηγήτριας τυχαίνει να έχω κάποιες -ενδιαφέρουσες ελπίζω- εμπειρίες να μοιραστώ.
Θυμάμαι τη μάνα μου νεοδιόριστη να ξενυχτάει για μάθημα κατεύθυνσης Γ’ λυκείου-που δεν ήταν η ειδικότητα της και είχε αναλάβει αναγκαστικά γιατί δεν υπήρχε αρμόδιος καθηγητής-, τρελαμένη από το άγχος «πώς θα τα πω στα παιδάκια να τα καταλάβουν γιατί δεν πάνε και φροντιστήριο»
Θυμάμαι τη μάνα μου να παλεύει να βάλει βαθμούς(«κι αυτό τι καλό παιδάκι που είναι» και «αυτό πόσο έξυπνο και γιατί δεν μου διαβάζει» και «αυτό δεν έγραψε καλά γιατί περνάει το τάδε πρόβλημα στην οικογένεια του») και τελικά να σηκώνεται χαράματα και να ανεβάζει 1 και 2 μονάδες τον καθένα.
Θυμάμαι τη μάνα μου να σκοτώνεται να βρει πρόγραμμα «να πάνε τα παιδιά μια εκδρομή» και δώσ’ του μετά στις φωτογραφίες «και αυτή είναι η Μαρία και αυτός είναι ο Γιάννης» και να ‘χει μια ιστορία για τον καθένα.
Θυμάμαι τη μάνα μου να περνάει ώρες στον υπολογιστή να φτιάξει παρουσιάσεις, να βρει υλικό να ‘ναι το μάθημα πιο ενδιαφέρον, «ν’ αρέσει στα παιδιά, να τους μείνει κάτι».
Θυμάμαι τη μάνα μου να αγοράζει τετράδια στα παιδιά που δεν έχουν λεφτά να πάρουν.
Θυμάμαι τη μάνα μου να ανησυχεί γιατί «ο τάδε μαθητής δεν ήρθε πάλι σήμερα και τι θα κάνουμε με τις απουσίες»
Θυμάμαι τη μάνα μου να καμαρώνει τους μαθητές τις όχι γιατί ‘γραψαν όλοι 20αρια αλλά γιατί «ο τάδε κοίτα πως χορεύει, ο δείνα πόσο καλό ποδόσφαιρο παίζει»
Θυμάμαι τη μάνα μου να προβληματίζεται γιατί «με ‘στειλαν και σε δεύτερο σχολείο και αυξάνονται οι βενζίνες» και «αν με στείλουν σ’ άλλη πόλη ποιος θα πληρώνει τα έξοδα του παιδιού που σπουδάζει μακριά»
Θυμάμαι και τον μαθηματικό μου στο σχολείο να λέει ότι με τα λεφτά που παίρνει πλέον ο μόνος λόγος που κάνει μάθημα είναι γιατί νοιάζεται για μας.
Θυμάμαι και τη φιλόλογο που μου ‘κανε ιστορία γενικής να πασχίζει να μάθουμε 5 πράγματα που κανείς δεν ήθελε ν’ ακούσει γιατί δεν είναι πανελλαδικά εξεταζόμενα.
Θυμάμαι όμως και μένα. Στις πανελλήνιες. Με τα νεύρα μου σπασμένα, να θέλω να σκοτώσω άνθρωπο. Να μην με νοιάζει αν καταλαβαίνω τι γράφω αλλά αν το λέει έτσι το βιβλίο. Ω, δόξα το θεό αν έμαθα κάτι από το σχολείο είναι να γράφω βαθμούς στις εξετάσεις. Και τι εξετάσεις! Μιλάμε για ένα σύστημα που σου καταστρέφει τη ζωή ένα χρόνο(τουλάχιστον). Που διαβάζεις σαν τρελός, που δεν σ’ αφήνει ούτε την 5ημερη να ευχαριστηθείς και τελικά αν γράψεις κάτω από 18,5 σου λέει ότι «απέτυχες»! Και άντε και περνάς στο πανεπιστήμιο. Μετά τι; Δικαιούσαι δωρεάν σίτιση και στέγαση; Θα προλάβεις να πάρεις πτυχίο ή θα σου συγχωνεύσουν τη σχολή «για να σε σώσουν»; Και άντε και το παίρνεις και το πτυχίο. Θα βρεις δουλειά και μάλιστα στο αντικείμενο που σπούδασες; Και άντε και βρήκες και δουλειά. Θα ζεις με 300 ευρώ, χωρίς ασφάλιση, χωρίς άδεια, χωρίς ωράριο, χωρίς εργασιακά δικαιώματα; Καλά να περάσεις. Εγώ δε θα πάρω. Δεν μου κάνει αυτή η ζωή όπως δεν κάνει και στους καθηγητές σου και στους γονείς σου και σε κάθε άνθρωπο που διαθέτει ακόμη αξιοπρέπεια.
Όσο εσένα σε πνίγουν στις πανελλήνιες, πνίγουν την υπόλοιπη κοινωνία στη βία της ανεργίας, της καταπάτησης κάθε δικαιώματος, της εξαθλιωμένης καθημερινότητας, της επιστράτευσης που τόσο εύχεσαι. Επιστρατεύουν τους λιμενικούς και λες καλά κάνουν γιατί πλήττουν το εμπόριο και τον τουρισμό. Επιστρατεύουν τους εργαζομένους του μετρό και λες καλά κάνουν γιατί πλήττουν τις μετακινήσεις. Επιστρατεύουν τα όνειρά σου και τη ζωή σου και λέω καλά κάνουν άμα τους αφήνεις!
Γι’ αυτό κυρίως το κείμενο αυτό απευθύνεται στους πρώην συμμαθητές μου και μέλλοντες συμφοιτητές μου. Για τους άλλους έγραψαν πολλοί και τα ‘παν και καλύτερα από μένα. Αλλά επειδή είστε τα ίδια παιδιά που έβλεπα στο προαύλιο τόσα χρόνια δεν θα μπορούσα να μην σας εκφράσω την πίκρα μου.
Και για να κλείνω με όλα αυτά: θα αφήσω στην άκρη τις περιττές αβρότητες γιατί νομίζω ότι έτσι θα συνεννοηθούμε καλύτερα. Ανοίξτε τα μάτια σας και αφήστε ήσυχους τους καθηγητές σας. Άλλοι σας πάνε γαμιώντας τόσο καιρό.

120.000 εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς διαδήλωσαν στη Μαδρίτη και αλλοι 100.000 στη Βαρκελώνη κατά του νομοσχεδίου «Βερτ»

Καλημέρα σε όλους.
Στην Ισπανία, η κυβέρνηση Ραχόι παίρνει προσωρινά πίσω το νομοσχέδιο για τις περικοπές στην παιδεία ύστερα από τις χθεσινές εντυπωσιακές διαδηλώσεις. Το νομοσχέδιο επρόκειτο να περάσει σήμερα από το υπουργικό συμβούλιο, αλλά, μετά τις έντονες αντιδράσεις εκπαιδευτικών και γονέων, αναγκάστηκαν να το πάρουν πίσω. «Η κυβέρνηση αναβάλλει την έγκριση του νομοσχεδίου για να αποφύγει νέα κοινωνική σύγκρουση», γράφει η αριστερή εφημερίδα El Diario προσθέτοντας ότι «σύμφωνα με πηγές του κυβερνόντος Λαϊκού Κόμματος, πίσω από αυτή την απόφαση κρύβεται η έλλειψη κοινωνικής συναίνεσης».
  Χθες, τουλάχιστον 120.000 εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς διαδήλωσαν στη Μαδρίτη και αλλοι 100.000 στη Βαρκελώνη κατά του νομοσχεδίου «Βερτ» (από το όνομα του υπουργού παιδείας), το οποίο προβλέπει, μεταξύ άλλων, περιστολή των δαπανών για την παιδεία, συγχώνευση σχολικών μονάδων, μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, αύξηση των ωρών διδασκαλίας για τους εναπομείναντες εκπαιδευτικούς, καθώς και αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Σχέδιο α λα ελληνικά δηλαδή, το οποίο θα πρέπει να προωθήσουμε άμεσα γιατί μας αφορά. Κυρίως, να καταδείξουμε το τι μπορεί να πετύχουν γονείς και εκπαιδευτικοί όταν είναι ενωμένοι, σε αντίθεση με τον κανιβαλισμό που επιχειρούν να επιβάλουν εδώ.
 
 
Καλή συνέχεια σε όλους
Κορίνα

Αν σβήσει η Δημόσια Παιδεία σβήνει και το μέλλον της χώρας!!!



Επιστολή του συναδέλφου και συναγωνιστή Άρη Γκάτση στον πρόεδρο της ΟΛΜΕ


6/5/2013
Κε Πρόεδρε της ΟΛΜΕ και συνάδελφε Νίκο Παπαχρήστο,
Παίρνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας γιατί η κατάσταση είναι όχι απλά κρίσιμη αλλά στο αποκορύφωμά της.
Είμαι καθηγητής Φυσικός με οργανική θέση σε επαρχιακό Γενικό Λύκειο και παρ' όλο ότι δεν με επηρεάζουν -προς το παρόν- οι αλλαγές που θα έρθουν, ανησυχώ όπως και πολλοί άλλοι για το μέλλον της ποιότητας της Παιδείας και το ρόλο του εκπαιδευτικού.
Κατ' αρχήν να σας πω ότι οι περισσότεροι καθηγητές πιστεύουν ότι το μόνο μέσον πίεσης που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι οι κινητοποιήσεις μέσα στις εξετάσεις και ακριβέστερα κατά την διάρκεια των Πανελλαδικών.
Επειδή ακριβώς θα πάρετε σημαντικές αποφάσεις και επίκειται και η συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας θα ήθελα να του επισημάνετε τα παρακάτω:
1. Ας υποθέσουμε ότι μπορεί ο εκπαιδευτικός να αντέχει και με μισθούς πείνας και μάλιστα ο πιο παθιασμένος θα μπορούσε να διδάσκει και δωρεάν. Ας υποθέσουμε ότι μπορεί αν θέλει ένας αγωνιστής δάσκαλος-καθηγητής να διδάσκει 30+ ώρες την εβδομάδα.
Ακόμα και αν ένα σχολείο λειτουργούσε με τέτοιου είδους εκπαιδευτικούς θα λυνόταν το πρόβλημα της Παιδείας; Θα αυξανόταν το ενδιαφέρον των μαθητών;
Φυσικά και όχι. Αφού οι μαθητές: θα είχαν πάλι το ίδιο πρόγραμμα σπουδών, η αδιαφορία της Β' και Γ' Λυκείου για τα μαθήματα του Σχολείου θα ήταν η ίδια (αφού το μόνο ενδιαφέρον τους είναι οι Πανελλαδικές), και το σύστημα να περνούν τις τάξεις με μόνη αγωνία μην κοπούν από απουσίες (γιατί σε μαθήματα δεν μένουν ποτέ) δεν θα άλλαζε. Έτσι πάλι θα υπήρχε το φαινόμενο μαθητές των τελευταίων τάξεων να μην γνωρίζουν την προπαίδεια και ουσιαστικά να προσπαθούν με το έτσι θέλω να πάρουν απολυτήριο αφού μετά το πελατειακό κράτος θα φρόντιζε γι αυτούς.
Εν κατακλείδι όχι απλά δεν θα άλλαζε τίποτα αλλά θα επιδεινώνονταν η κατάσταση διότι ενδεχομένως άξιοι εκπαιδευτικοί, νέοι με όρεξη και με οικογένειες αλλά χωρίς οργανική θέση θα απαξιώνονται και θα ρίχνονται στον Καιάδα και την εξορία.
2. Ως προς το θέμα της οικονομίας των κρατικών ταμείων. Μπορεί να μας πει ο κος Υπουργός αν κάνοντας οικονομία με την απόλυση-μετακίνηση εκπαιδευτικών θα αυξηθεί η επιδότηση για την Παιδεία; Θυμάμαι π.χ. ακόμα και στην αυτοαξιολόγηση που το Υπουργείο προωθούσε λέγανε κάτι –κουραφέξαλα- για επιβράβευση σχολείων...
Μήπως ξεχάστηκαν όλα, και τα χρήματα φεύγουνε για κάποιες άλλες εξυπηρετήσεις (όχι προς το συμφέρον της Παιδείας);
Μήπως με την αύξηση ωραρίου τα ΙΔΙΩΤΙΚΑ σχολεία κερδίζουν ανέλπιστα πολλά χρήματα; Βλέπε Κολλέγιο Αθηνών...
Τα δυο τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε το γεγονός να μαραζώνουν αντί να αναπτύσσονται όσα Δημόσια Σχολεία παραμένουν ακόμα ανοιχτά, σε κάποιες περιοχές χρήματα να μην υπάρχουν ούτε για πετρέλαιο, μερικές φορές επίσης μαθητές να παρακαλάνε καθηγητές να τους κεράσουν κάτι διότι δεν έχουν ούτε 1 ευρώ για σάντουιτς.
Αν σβήσει η Δημόσια Παιδεία σβήνει και το μέλλον της χώρας!!!
3. Όσο για το θέμα της απεργίας μέσα στις Πανελλήνιες: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να προετοιμάσει τον μαθητή με όλα τα εφόδια για να συνεχίσει στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και γενικά της επαγγελματικής, πολιτικής και κοινωνικής του ζωής.
Το αν θα δώσει ο μαθητής ή όχι εξετάσεις και με ποιό τρόπο το καθορίζει το Υπουργείο Παιδείας. Αν αύριο η Πολιτεία πει ότι οι Πανελλαδικές θα γίνονται σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα θα παραβίαζε κάτι που θα έκανε την ΟΛΜΕ να αντιδράσει; Υπάρχει πουθενά γραμμένο ότι οι καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μόνο αυτοί έχουν την αποκλειστικότητα να κάνουν επιτήρηση στις Πανελλαδικές και κανείς άλλος;
Χρόνια τώρα όλοι οι Υπουργοί μιλάνε για απεγκλωβισμό της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τις εξετάσεις για Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Ευκαιρία να το ξανασκεφτούν. Ας φέρουν Πανεπιστημιακούς ή τους εκδοτικούς οίκους και τους φροντιστές που τους «φροντίζουν», να κάνουν αυτοί την επιτήρηση ώστε να γίνουν οι εξετάσεις κανονικά. Η συμμετοχή των καθηγητών φτάνει μέχρι τις πανελλαδικές και είναι αρκετά βαρύ το έργο αυτό.
Όσο διαρκεί αυτός ο τρόπος εξετάσεων
α) Ψυχολογικά φθείρει γονείς και μαθητές,
β) Ενισχύει την παραπαιδεία και τις εκδοτικές εταιρείες
γ) Υποβαθμίζει το Λύκειο και τις ποικίλες γνώσεις που προσφέρει
δ) Δεν αναδεικνύει πάντα άξιους για κάθε τομέα εφόσον καταργήθηκε η βάση του ΔΕΚΑ και παρατηρείτε το φαινόμενο με γενικό βαθμό 2,5/20 να μπαίνει κάποιος στο Μαθηματικό!!!! (ειδ. κατηγορίες)
ε) μαθητές συνεχίζουν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση με βασικές ελλείψεις σε πολλούς τομείς. κλπ.
Άρα με την απεργία μέσα στις εξετάσεις θα τεθούν στο τραπέζι και ζητήματα απεμπλοκής αυτών.
ΠΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΝ ΚΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΤΙ:
- Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΝΑ ΤΟΝΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ, ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ Σ' ΑΥΤΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΝΑΔΥΚΝΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΕΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΣΟΦΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ...
- Να σταματήσουν να πειραματίζονται στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης, τοποθετώντας ανεξάρτητες Διακομματικές Επιτροπές που θα ασχολούνται με ζητήματα Παιδείας που δεν θα συνδέονται με τον εκάστοτε Υπουργό αλλά θα έχουν διαφορετική θητεία.
- Τέλος να πάψει κάθε εκπαιδευτικός (και ίσως κάθε πολίτης αυτής της χώρας) να αισθάνεται ότι είναι ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ...
Διότι η αστάθεια και η αβεβαιότητα σκοτώνει κάθε καλή προσπάθεια.

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Αυτή η πολιτική διαλύει το μέλλον των παιδιών μας. Θα τους αφήσουμε;


Θα φταίνε οι Εκπαιδευτικοί για την απεργία ή το Υπουργείο με τα καταστροφικά Νομοσχέδια δεκαπέντε ημέρες πριν τις πανελλαδικές;

Στις δηλώσεις του μετά τη συνάντηση με το ΔΣ της ΟΛΜΕ ο Υπουργός Παιδείας  είπε "να βάλουν πλάτη κι οι εκπαιδευτικοί".

Και έρχεται αυθόρμητα το ερώτημα "σε τι να βάλουμε πλάτη;"
- στο συνεχή εκβιασμό των δανειστών μας;
- στην κοινωνική εξαθλίωση;
- στην εκτίναξη της ανεργίας σε τερατώδη μεγέθη;
- στο πλιάτσικο της δημόσιας περιουσίας της χώρας;
- στη διάλυση του κοινωνικού κράτους, της δημόσιας υγείας, παιδείας του δημόσιου σχολείου και πανεπιστημίου (κι εδώ σκεφτόμαστε τη σημασία των πανελλαδικών);
- στο να πληρώνεις για όσα το κράτος οφείλει να σου παρέχει;
- στη συγχώνευση και κατάργηση εκατοντάδων (και πολλών αξιόλογων) σχολικών μονάδων;
Ποιος στην ελληνική κοινωνία - που δεν έχει ίδιον όφελος από αυτή την καταστροφή  ή δεν συμφωνεί ιδεολογικά με τον ακραίο νεοφιλελευθερισμό - συμφωνεί με τα παραπάνω αποτελέσματα της κυβερνητικής μνημονιακής πολιτικής;

Είναι σαφές ότι το πρόβλημά μας, λοιπόν δεν είναι συντεχνιακό, ούτε μόνο συνδικαλιστικό. Είναι βαθύτατα πολιτικό (μνημόνιο = λιτότητα, ύφεση, ελαχιστοποίηση δημοσίου) κι είναι σημαντικό να το ξέρουμε αυτό και να το πούμε σε όλη την ελληνική κοινωνία. Ώστε να αποκτήσουμε τη διαρρηγμένη (και με δική μας ευθύνη) σύνδεση-επαφή μαζί της. Ώστε να μη μείνουμε μόνοι, βορά στα αρπακτικά των μνημονιακών ΜΜΕ που πλήρωνονται για να επιτίθενται σε κάθε κοινωνική ομάδα που αντιστέκεται. Ώστε, ότι κι αν γίνει, να μπορούμε να λέμε στο μέλλον ότι σταθήκαμε αξιοπρεπείς και υπερασπιστήκαμε το λειτούργημά μας.
Εμείς, ως κλάδος, πρέπει να επιμείνουμε σε αυτά που μας ενώνουν με την κοινωνία. Να θυμίσουμε ότι και οι εκπαιδευτικοί έχουν παιδιά που δίνουν εξετάσεις και να τονίσουμε ότι αυτή η πολιτική διαλύει το μέλλον των παιδιών μας. Θα τους αφήσουμε;

Να είμαστε ενωμένοι σε ότι αποφασιστεί συλλογικά...

Στέλιος Αναστασόπουλος
ΠΕ04.04, Καρδίτσα
Μέλος της ΚΟΙΝΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Τέλειος κόσμος όμορφος...... ηθικός, αγγελικά πλασμένος!!!!

Απέλυσαν την καθηγήτρια που έπιασε τον γιο του Σαμαρά να αντιγράφει!



Και εµείς αντιγράψαµε. Και εµάς µας έπιασαν. Δεν πήγε, όµως, ο πατέρας µας ή ο θείος µας να απολύσει την καθηγήτρια...
 
Το θέµα σε καµία περίπτωση δεν είναι ο γιος του Σαµαρά. Ούτε φυσικά η αντιγραφή ενός 15χρονου παιδιού. Αυτό είναι ένα µηδαµινής δηµοσιογραφικής αξίας γεγονός.
 
Το θέµα είναι η άνευ προηγουµένου εκδικητικότητα που κατήγγειλε στο δικαστήριο η απολυµένη καθηγήτρια. Ο Σαµαράς -κατά την άποψή µας- θα έπρεπε να συγχαρεί την καθηγήτρια που τόλµησε να µονογράψει το γραπτό του γιου του επειδή αντέγραφε. Αντιθέτως, αυτή απολύθηκε λίγο µετά τις εκλογές.
 
ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΓΙΝΕ ΑΚΡΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ...
 
Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ.
 
Ενας χρόνος πριν... Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012, νωρίς το πρωί στο Κολλέγιο Αθηνών. Οι µαθητές της τρίτης τάξης Γυµνασίου, όλοι γόνοι καλών οικογενειών, µπαίνουν στην αίθουσα για τις ετήσιες εξετάσεις τους πριν την αποφοίτηση. Βρίσκονται στα µισά της εξεταστικής περιόδου, οι θερινές διακοπές κοντοζυγώνουν και όλοι σκέφτονται ότι σε λίγες ηµέρες τα βάσανα τελειώνουν.
 
Το πρόγραµµα γράφει: Βιολογία. Τα 15χρονα παιδιά τακτοποιούνται στα θρανία τους, οι επιτηρητές καθηγητές παίρνουν τις θέσεις τους, τα θέµατα µοιράζονται και ο χρόνος εξέτασης αρχίζει να κυλά. Ολοι θεωρούν πως θα είναι ένα ακόµη ήρεµο πρωινό... Μάταια, όµως!
 
Τα γεγονότα που έλαβαν χώρα εκείνη την ηµέρα στο Κολλέγιο Αθηνών... τα ακούσαµε µόλις πριν από λίγες µέρες σε δικαστική αίθουσα της Ευελπίδων, κατά την εκδίκαση της αγωγής που κατέθεσε η καθηγήτρια Ευφροσύνη Μπουλούτα κατά του Κολλεγίου Αθηνών.
 
Η κυρία Μπουλούτα στις 8 Ιουνίου του 2012 έπιασε τον γιο του Πρωθυπουργού να αντιγράφει. Σήµερα τρέχει στα δικαστήρια και αγωνίζεται να επαναπροσληφθεί στο Κολλέγιο, επειδή πέρυσι, αµέσως µετά τις εκλογές, απολύθηκε...
 
Η εκδίκαση της εργατικής διαφοράς ορίστηκε για τις 22 Απριλίου στο κτίριο 9 της Ευελπίδων. Το ΧΩΝΙ, που είχε την πληροφορία, ήταν εκεί και παρακολούθησε µια δίκη διαφορετική από τις άλλες. Από τη µια... η καθηγήτρια που αγωνίζεται να ξανακερδίσει τη δουλειά της και από την άλλη... το Κολλέγιο Αθηνών, όπου προεδρεύει ο Αλέξανδρος Σαµαράς, αδελφός του Πρωθυπουργού Αντώνη.
 
Από την αίθουσα του δικαστηρίου...
 
999999
 
Κτίριο 9. Αίθουσα 14. Στο πινάκιο η υπόθεσή µας έχει αύξοντα αριθµό 16. Μπουλούτα εναντίον Κολλεγίου, όπου προεδρεύει ο Σαµαράς.
 
Η υπόθεση, στην οποία εµπλέκονται τρεις Σαµαράδες (γιος, πατέρας και θείος) φαίνεται πως δεν έχει διαρρεύσει. ∆ηµοσιογράφοι µε τα κλασικά µπλοκ δεν υπάρχουν πουθενά. Κατευθυνόµαστε στην πρώτη σειρά των καθισµάτων του ακροατηρίου για να έχουµε την καλύτερη δυνατή επαφή.
 
Μετά από λίγα λεπτά, η πρόεδρος καλεί τους αντίδικους. Οι δικηγόροι των δύο πλευρών πλησιάζουν την έδρα. Η πρόεδρος ζητά να µάθει αν είναι παρούσα η καθηγήτρια Ευφροσύνη Μπουλούτα, που κατέθεσε αγωγή µε σκοπό να καταγγείλει την άδικη -κατ' αυτήν- καταγγελία της σύµβασής της µε το Κολλέγιο Αθηνών. Η καθηγήτρια, που κάθεται στην άκρη της αίθουσας, ανασηκώνεται. ∆είχνει κουρασµένη και καταβεβληµένη. ∆ίπλα της, ο καλός της φίλος και πρόεδρος του συλλόγου καθηγητών του Κολλεγίου, Αργύρης Ψαλίδας. Η διαδικασία ξεκινά...
 
Η Κάτια Λαϊνά, δικηγόρος της ενάγουσας, ζητά την εκδίκαση της υπόθεσης κεκλεισµένων των θυρών καθώς όπως αναφέρει «αφορά σε ανήλικο παιδί γνωστού πολιτικού προσώπου». Η πρωτοφανής, για εργατικές διαφορές, πρόταση της πλευράς της καθηγήτριας «προϊδεάζει» λίγους στο ακροατήριο. ∆είχνει, όµως, τον τρόπο και το σεβασµό, µε τον οποίο αντιµετωπίζει ακόµη και σήµερα η κυρία Μπουλούτα την υπόθεση και το µικρό µαθητή της Κωνσταντίνο Σαµαρά.
 
Η πρόεδρος δεν αποδέχεται την πρόταση, συµφωνεί να µη γίνει αναφορά σε ονόµατα και η διαδικασία προχωρά κανονικά...
 
Πρώτος στο βήµα ανεβαίνει ο µάρτυρας της καθηγήτριας. Ο Αργύρης Ψαλίδας απαντά σε συγκεκριµένες ερωτήσεις. Αν και ο ίδιος ξεκίνησε -όπως δήλωσε- τη συνεργασία του µε το Κολλέγιο το 1999, αναφέρει ότι η πρώτη πρόσληψη της καθηγήτριας στο εν λόγω εκπαιδευτικό ίδρυµα έγινε στις αρχές του 1991. Και αµέσως ξεκινά την εξιστόρηση των γεγονότων. 
 
Σύµφωνα µε τον ίδιο, η αιτία που προκάλεσε την απόλυση της καθηγήτριας Φυσικής ήταν οι επανειληµµένες παρατηρήσεις της συναδέλφου του στο γιο γνωστού πολιτικού προσώπου, που προσπαθούσε να αντιγράψει. Ολα διαδραµατίστηκαν το πρωινό της 8ης Ιουνίου 2012 και πιο συγκεκριµένα κατά την εξέταση του µαθήµατος της βιολογίας. Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο µάρτυρας, η καθηγήτρια Ευφροσύνη Μπουλούτα, που ήταν η επιτηρήτρια, αντιλαµβάνεται ότι δύο µαθητές προσπαθούν να συνεννοηθούν κατά τη διάρκεια της γραπτής εξέτασης. Η περιγραφή του είναι γλαφυρή. 
 
Ο γιος του πρωθυπουργού στράφηκε προς τον συµµαθητή του πίσω θρανίου και προσπάθησε να εκµαιεύσει τις σωστές απαντήσεις. Η καθηγήτρια κινήθηκε προς το µέρος τους. Στάθηκε ανάµεσα στα θρανία των δύο εφήβων και ζήτησε τη συµµόρφωσή τους. Κι όµως, ο 15χρονος Κωνσταντίνος επέµεινε. Σύµφωνα µε τη µαρτυρία που κατατέθηκε στο δικαστήριο, ο γιος του Πρωθυπουργού γύρισε προς άλλο συµµαθητή του και του φώναξε: «ρε µαλ..., αυτή δεν είναι η σωστή απάντηση;». Η επιτηρήτρια, µαζεύοντας όλο το θάρρος της –µπορούµε όλοι να φανταστούµε το πώς νιώθουν οι καθηγητές των ιδιωτικών σχολείων όταν πρόκειται να επιπλήξουν γόνους µεγαλοπολιτικών και δη του Πρωθυπουργού της χώρας- αποφάσισε να επέµβει δραστικά. Σύµφωνα µε τον κύριο Ψαλίδα, του µονόγραψε την κόλλα.
 
Η πρόεδρος του δικαστηρίου, που έχει στην κατοχή της τα έγγραφα και γνωρίζει πρόσωπα και πράγµατα, παρακολουθεί αµίλητη. Κάπου εκεί, παρεµβαίνει η δικηγόρος της καθηγήτριας και ζητά από το δικαστήριο να κατατεθεί στα πρακτικά το γραπτό του µαθητή, ώστε να λάβει γνώση τόσο το δικαστήριο όσο και η ίδια. Επιµένει πως στο έγγραφο, που βρίσκεται ήδη στα χέρια των δικηγόρων του Κολλεγίου, υπάρχει σχετική σηµείωση της επιτηρήτριας για αντιγραφή. Η εµφάνιση του εγγράφου θα βοηθήσει πολύ το δικαστήριο...
 
Η πλευρά του Κολλεγίου αντιδρά. Στρέφεται προς τον Αργύρη Ψαλίδα και τον ρωτά αν γνωρίζει ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί, όταν εντοπιστεί µαθητής που αντιγράφει. Ο µάρτυρας δεν προλαβαίνει να απαντήσει και οι δικηγόροι των εναγοµένων αναφέρουν πως σε µια τέτοια περίπτωση πρέπει να αφαιρεθεί το γραπτό, να συνυπογράψει ο δεύτερος επιτηρητής (σ.σ. πώς θα τολµούσε άραγε; Αυτή που υπέγραψε, απολύθηκε), να ενηµερωθεί ο διδάσκων το µάθηµα καθηγητής και να γίνει γραπτή αναφορά προς το διευθυντή του σχολείου! Μάλιστα, οι ίδιοι επιµένουν να ρωτούν γιατί η εκπαιδευτικός δεν ενηµέρωσε τη συνάδελφό της (δεύτερη επιτηρήτρια της εξέτασης) για ένα τέτοιας σοβαρότητας συµβάν...
 
Η διαδικασία στην αίθουσα 14 προχωρά, είµαστε περίπου στα µισά. Με βάση τα στοιχεία που παρατίθενται, η καταγγελία της σύµβασης της καθηγήτριας έγινε στις 18 Ιουλίου 2012.
Ο πρόεδρος του συλλόγου καθηγητών του σχολείου υπογραµµίζει πως το περιστατικό δεν είχε διαρρεύσει καθώς η κυρία Μπουλούτα –κατά την κατάθεση του µάρτυρα- βρισκόταν σε σύγχυση για το τι θα έπρεπε να κάνει. Οταν άρχισαν να ακούγονται οι πρώτοι ψίθυροι για το περιστατικό και για την ενδεχόµενη τιµωρία της καθηγήτριας, εκπρόσωποι του συλλόγου των καθηγητών επισκέφθηκαν (στις 22 Ιουνίου) τον διευθυντή του Κολλεγίου Σπύρο Πολλάλη, ο οποίος δήλωσε άγνοια και επέµεινε πως δεν υφίσταται θέµα απόλυσης. Κάποιες µέρες νωρίτερα δε, η καθηγήτρια είχε ήδη επισκεφτεί τον πρόεδρο της Οµοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ), Μιχάλη Κουρουτό. Βρισκόµασταν περίπου πέντε ηµέρες πριν τις εκλογές και αν έβγαινε στη δηµοσιότητα, το σκάνδαλο θα ήταν µεγάλο... Ο Μιχάλης Κουρουτός της πρότεινε ηρεµία και εχεµύθεια.
 
Η ηρεµία της διοίκησης, όµως, κράτησε µονάχα λίγες µέρες. Αµέσως µετά τις εκλογές, ήρθε το ραβασάκι για τη διακοπή συνεργασίας. Ο συνάδελφος της καθηγήτριας κατέθεσε στο δικαστήριο ότι θεωρεί πως µια τέτοια εξέλιξη δεν µπορεί να δικαιολογηθεί µε τα περί «ανεπάρκειας στα διδακτικά καθήκοντα». Η καθηγήτρια ήταν στο Κολλέγιο από το 1991, της είχαν γίνει αρκετές διετείς και τριετείς ανανεώσεις σύµβασης, ενώ το 1999 της είχε προταθεί η ανάληψη οργανικής θέσης. Η διοίκηση του σχολείου φαίνεται πως την είχε πάντα σε εκτίµηση.
 
Η Κάτια Λαϊνα, δικηγόρος της καθηγήτριας, επεµβαίνει. Τονίζει πως το περί ανεπάρκειας επιχείρηµα του ιδρύµατος δεν έχει βάση. 
 
Λίγους µήνες πριν, είχαν απολυθεί άλλοι δύο καθηγητές για «διατάραξη εκπαιδευτικού κλίµατος». Η ίδια αναρωτιέται γιατί δεν λύθηκε τότε η συνεργασία της πελάτισσάς της µε το Κολλέγιο; Το ερώτηµα έµεινε αναπάντητο. Η αναφορά της καθηγήτριας πως «η σύµβασή µου καταγγέλθηκε επειδή αρνήθηκα να έχω διακριτική µεταχείριση έναντι παιδιών επωνύµων» τα λέει όλα.
 
Αµέσως µετά τον κ. Ψαλίδα, καλείται η µάρτυρας του σχολείου, η συνδιευθύντρια Πολυάνθη Τσίγκου. Στα πρώτα ερωτήµατα της προέδρου, που στο µεγαλύτερο µέρος της διαδικασίας παρακολουθεί αµίλητη, η συνδιευθύντρια επιµένει πως η διακοπή συνεργασίας επήλθε λόγω ανεπάρκειας της καθηγήτριας. Επιµένει πως δεχόταν παράπονα από γονείς και µαθητές για την Ευφροσύνη Μπουλούτα, ενώ -σύµφωνα µε τα λεγόµενά της- η δικαιολογία του περιστατικού που περιγράφηκε παραπάνω «εφευρέθηκε» µετά την απόλυση. (Οι δικηγόροι του ιδρύµατος που προεδρεύει ο Αλέξανδρος Σαµαράς, απάντησαν Στο ΧΩΝΙ πως για την ανεπάρκεια της καθηγήτριας είχαν καταθέσει ενόρκως συνάδελφοί της.
 
Ωστόσο, ούτε η συνδιευθύντρια, ούτε ο πρόεδρος του συλλόγου των καθηγητών κατέθεσαν κάτι τέτοιο στο δικαστήριο). Η κυρία Τσίγκου συµπλήρωσε πως από αυτή την υπόθεση συκοφαντείται το ίδρυµα, ενώ κατέθεσε πως γνώριζε ότι υπήρχαν προβλήµατα στις ώρες διδασκαλίας της εν λόγω καθηγήτριας. Μάλιστα, ανέφερε πως ένα χρόνο πριν, είχε γίνει συζήτηση µεταξύ των διοικούντων και τελικά, λόγω προβληµάτων υγείας της καθηγήτριας, αποφάσισαν να µην προχωρήσουν τότε στην απόλυσή της.
Η κυρία Λαϊνά, η δικηγόρος της καθηγήτριας επεµβαίνει και πάλι. Ρωτά το ύψος των διδάκτρων του σχολείου. Μετά από µικρή αναταραχή, η διευθύντρια αναφέρει ότι αυτό κινείται περί τις 12 χιλιάδες ευρώ κατ' έτος. Η δικηγόρος συµπληρώνει πως µε τα πρόσθετα τα δίδακτρα φτάνουν τις 15 χιλιάδες ευρώ και αναρωτιέται πώς γίνεται ένα σχολείο µε τέτοια έσοδα να προχωρά σε περικοπές προσωπικού.
 
Η πλευρά του Κολλεγίου επιστρέφει. Υπερασπίζεται έντονα την άποψη ότι η απόλυση δεν έγινε για την αντιγραφή του 15χρονου µαθητή καθώς το περιστατικό δεν καταγγέλθηκε ποτέ από την καθηγήτρια. Οι δικηγόροι του ιδρύµατος ρωτούν και πάλι γιατί δεν έγινε καταγγελία στη διοίκηση.
 
Βρισκόµαστε λίγο πριν το τέλος της διαδικασίας. Το ρολόι δείχνει δώδεκα και κάτι το µεσηµέρι.
 
Η Κάτια Λαϊνά απαντά µε ένα ερώτηµα: «Είναι εύκολο να µονογράψεις το γραπτό του γιου του πρωθυπουργού; Πού να το καταγγείλει; Σε ποια διοίκηση; Στο θείο (σσ: Αλέξανδρο Σαµαρά) του µαθητή;»!
 
 
Η πλευρά της ενάγουσας ισχυρίστηκε στο δικαστήριο ότι η απόλυσή της ήταν αποτέλεσµα της µονογραφής της κόλλας του µικρού Σαµαρά. Και υπάρχουν και κάποιες σηµαντικές παράµετροι που θα πρέπει να τονιστούν.
 
Ολα γίνονται την ώρα που η χώρα διανύει τις τελευταίες δέκα ηµέρες πριν τις εκλογές του Ιουνίου και ο µπαµπάς Αντώνης Σαµαράς µάχεται σκληρά για την πρωθυπουργία. Εχοντας µείνει για χρόνια στην πολιτική αφάνεια, µετά την περιπέτεια της Πολιτικής Ανοιξης, οι συγκυρίες τα έφεραν έτσι που ο Αντώνης Σαµαράς ηγείται της Ν∆ και διεκδικεί µε αξιώσεις την κυβερνητική πλειοψηφία. Αν ξεσπούσε ένα τέτοιο σκάνδαλο τότε, ίσως να του κόστιζε ακριβά...
 
Η καθηγήτρια τελικά απολύθηκε µετά τις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Η σύµβασή της καταγγέλθηκε στις 18 Ιουλίου και ως επίσηµος λόγος προβλήθηκε η «ανεπάρκεια στα διδακτικά της καθήκοντα». Εξέλιξη µη αναµενόµενη για µια καθηγήτρια που εργάζεται στο συγκεκριµένο εκπαιδευτικό ίδρυµα από το 1991 και της ανανεώνεται η σύµβαση εργασίας κατ' επανάληψη. 
 
Για µια γυναίκα, που έχει δώσει την ψυχή της όχι µόνο στους µαθητές, αλλά και στην επιχείρηση, στην οποία έχει περάσει τα τελευταία 22 χρόνια της ζωής της.
 
Το ΧΩΝΙ επικοινώνησε, ως όφειλε, µε το Κολλέγιο Αθηνών για να ζητήσει και την επίσηµη απάντηση του Αλέξανδρου Σαµαρά για το περιστατικό µε το γιο του Πρωθυπουργού (και ανιψιό του) και την απόλυση της καθηγήτριας που ακολούθησε. Παραθέτουµε αυτούσια την απάντηση που µας έστειλε ο δικηγόρος του Κολλεγίου Αθηνών Θεόδωρος Χοϊδάς:
 
«Τον Οκτώβριο του 2012 πρώην εκπαιδευτικός του Κολλεγίου Αθηνών κατέθεσε αγωγή κατά του Ελληνοαµερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύµατος µε τη διαδικασία εργατικών διαφορών, διεκδικώντας να κηρυχθεί άκυρη η λύση της εργασιακής της σχέσης. Η υπόθεση εκδικάστηκε στο Πρωτοδικείο Αθηνών στις 22.4.2013 και αναµένεται η έκδοση απόφασης επ' αυτής.
»Στην αγωγή της η εν λόγω εκπαιδευτικός εµφάνισε ψευδώς ως δήθεν αιτία της απόλυσής της από το σχολείο την παρατήρηση που έγινε σε µαθητή µας, που κατά τους ισχυρισµούς της επιχειρούσε να αντιγράψει από συµµαθητή του. Οπως εκθέσαµε ενώπιον του δικαστηρίου ο οψιγενής ισχυρισµός αυτός της ενάγουσας είναι ψευδής, δεδοµένου ότι:
 
(Α) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός µας ουδέποτε ενηµέρωσε την συνεπόπτρια συνάδελφό της και τη διεύθυνση του σχολείου για ένα τέτοιας σοβαρότητας συµβάν, ενώ ταυτόχρονα επέτρεψε στον µαθητή να ολοκληρώσει κανονικά την εξέτασή του.
 
(Β) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός µας, όπως εξέθεσαν ενόρκως συνάδελφοί της παρουσίαζε απόδοση κατώτερη της αναµενοµένης, για την οποία της είχαν γίνει σε χρόνο κατά πολύ πρότερο του καταγγελλοµένου συµβάντος επανειληµµένες παρατηρήσεις.
 
(Γ) Η εν λόγω πρώην εκπαιδευτικός µας είχε επανειληµµένως επιδείξει συµπεριφορά αποκλίνουσα της αναµενόµενης για εκπαιδευτικό προκαλώντας προστριβές και κλίµα καχυποψίας και µεµψιµοιρίας στις σχέσεις µε τους συναδέλφους της. Μάλιστα ήδη από τον Φεβρουάριο του 2012 ο διευθυντής του Γυµνασίου είχε γραπτώς απευθυνθεί στην ενάγουσα εφιστώντας την προσοχή της για τα προβλήµατα που είχαν δηµιουργηθεί.
 
»Είναι πρόδηλο ότι το δηµοσίευµά σας εντάσσεται στο σχεδιασµό της πρώην εκπαιδευτικού µας, η οποία εκµεταλλευόµενη την εφηµερίδα σας, επιδιώκει να δηµιουργήσει θετικό γι' αυτήν κλίµα ενόψει έκδοσης απόφασης επί της αγωγής της που συζητήθηκε µόλις προ ολίγων ηµερών.
 
»Είµαστε βέβαιοι πως συµφωνείτε, ότι η ψυχική ηρεµία και η ισορροπηµένη ανάπτυξη ενός παιδιού βρίσκονται πέραν πάσης σκοπιµότητας. Ενα εκπαιδευτικό ίδρυµα όπως το Κολλέγιο Αθηνών και µια εκπαιδευτικός όπως η καταγγέλλουσα αλλά και η εφηµερίδα σας στα πλαίσια της δηµοσιογραφικής δεοντολογίας οφείλουν να το σεβαστούν. Πιστεύουµε ότι η υιοθέτηση και δηµοσίευση τέτοιου είδους καταγγελιών, η βασιµότητα των οποίων θα κριθεί δικαστικώς, δεν συµβάλλει στην κατεύθυνση αυτή».
 
Το ΧΩΝΙ: Το δεδοµένο είναι ότι η καθηγήτρια µονόγραψε την κόλλα του µαθητή, που έχει ασφαλώς τη σηµείωσή της. (Κατά την ακροαµατική διαδικασία δεν προσκοµίσθηκε η κόλλα του µικρού Σαµαρά, παρότι ζητήθηκε από την ενάγουσα). Αρα, το συµβάν είναι δεδοµένο. Αυτό που ερευνάται δικαστικά είναι αν το συµβάν (της παρατήρησης του µικρού Σαµαρά) αποτέλεσε την αιτία της απόλυσης.
 
Επίσης δεδοµένο είναι ότι, λίγους µήνες πριν, είχαν απολυθεί άλλοι δύο καθηγητές για «διατάραξη εκπαιδευτικού κλίµατος».
 
Με αυτά τα δεδοµένα, προκύπτουν και ερωτήσεις. Γιατί δεν απολύθηκε και η κυρία Μπουλούτα µαζί τους, εφόσον υπήρχαν παράπονα και έγγραφες καταγγελίες για την ανεπάρκειά της;
 
Γιατί άφηνε το Κολλέγιο µια «ανεπαρκή» καθηγήτρια να διδάσκει τους µαθητές του;
 
Πώς είναι δυνατόν να µη γνώριζε το παραµικρό ο ∆ιευθυντής του Κολλεγίου Σπύρος Πολλάλης, εφόσον υπήρχαν τόσες διαµαρτυρίες;
 
Και εφόσον δεν γνώριζε το παραµικρό ο κύριος Πολλάλης στις 22 Ιουνίου, πότε ελήφθη η απόφαση της απόλυσης;
 
Πότε κρίθηκε η ανεπάρκειά της; Τον Ιούλιο; Στις διακοπές;
 
Επίσης, το Κολλέγιο προβάλλει τον ισχυρισµό ότι η καθηγήτρια δεν ενηµέρωσε τη συνάδελφό της συνεπόπτρια για το συµβάν. Μια εύκολη και πρόχειρη απάντηση έρχεται στο µυαλό του καθενός: Για να µην τη µπλέξει και κινδυνεύσει να χάσει τη δουλειά της και αυτή. Γιατί ήθελε να προστατεύσει τη συνάδελφό της, προφανώς. Αλλά, είπαµε, αυτή είναι µια εύκολη και πρόχειρη απάντηση. Η ερώτηση που παραµένει αναπάντητη, ωστόσο, είναι γιατί το Κολλέγιο δεν κάλεσε ως µάρτυρα δικό του αυτή την καθηγήτρια (τη συνεπόπτρια) για να διαψεύσει την Μπουλούτα, εφόσον λέει ψέµατα. ∆εν θα υπήρχε καλύτερος µάρτυρας για το Κολλέγιο. Όµως, δεν την κάλεσε. Ούτε την κόλλα του γραπτού του µικρού Σαµαρά προσκόµισε.
 
Τέλος, επειδή όντως Το ΧΩΝΙ βάζει την ψυχική ηρεµία και την ισορροπηµένη ανάπτυξη ενός παιδιού πέραν πάσης σκοπιµότητας... όπως επίσης βέβαια και την ψυχική ηρεµία και την ισορροπηµένη ανάπτυξη µιας καθηγήτριας, που δεν είχε την τύχη να έχει µπαµπά Πρωθυπουργό, επικοινωνήσαµε µε τον εκπρόσωπο του Κολλεγίου τηλεφωνικά και ζητήσαµε να επαναπροσληφθεί η καθηγήτρια.
 
Σύµφωνα µε τη δική µας αντίληψη, αν µια καθηγήτρια µονογράψει το γραπτό του γιου του Πρωθυπουργού, επειδή αντέγραφε, ο Πρωθυπουργός θα πρέπει να τη συγχαρεί και να την προστατέψει και από διάφορους «καλοθελητές» που ίσως θελήσουν να την τιµωρήσουν για να φανούν βασιλικότεροι του βασιλέως. Πόσο µάλλον στο Κολλέγιο Αθηνών που προεδρεύει ο αδελφός του και διευθύνει ο φίλος του. Όµως είπαµε... αυτά σύµφωνα µε τη δική µας αντίληψη.
Όχι του Σαµαρά.
 
Πηγή: ΤΟ ΧΩΝΙ