Σάββατο, 1 Ιουνίου 2013

«Θέλω να τα πω όπως τα έχω στην καρδιά και στο μυαλό»

Πριμοδοτούν εμφύλιους στους εκπαιδευτικούς την ίδια ώρα που επιχειρούν κατάργηση οργανικών θέσεων
Αρθρογράφος: 
Χρήστος Κάτσικας

«Θέλω να τα πω όπως τα έχω στην καρδιά και στο μυαλό»       
          Είναι πια φανερό, ακόμη και στους πιο δύσπιστους, ακόμη και σ΄ αυτούς που χρόνια πολλά βάσιζαν τη γραμματική και το συντακτικό των αναγνώσεών τους για το «που πάει η εκπαίδευση» στις περίτεχνες διακηρύξεις της κυρίαρχης πολιτικής, ότι οι εκπαιδευτικοί (όπως και όλος ο κόσμος της εργασίας) βρίσκονται μπροστά σε μια «επιχείρηση» συνολικής αλλαγής του τοπίου στη δημόσια εκπαίδευση από την πρώτη μικρή του δημοτικού μέχρι και το Πανεπιστήμιο και τα μεταπτυχιακά προγράμματα.
          Η «επιχείρηση» αυτή αφορά τη δομή της εκπαίδευσης (1), την κατεύθυνσή της, το περιεχόμενο (2), το μισθό, τη σύνταξη και βεβαίως κυρίαρχα τις εργασιακές σχέσεις.
          Οργανική θέση, ωράριο, δικαίωμα μετάθεσης – απόσπασης, μονιμότητα,  προβάλλονται από το Υπουργείο Παιδείας, με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών μας κουβερνάντων (3), σαν αναχρονισμός, σαν παλιομοδίτικες αντιλήψεις, που πρέπει όχι μόνο να εξαφανιστούν από το εκπαιδευτικό τοπίο αλλά να σβήσουν και από τη συλλογική μνήμη.

«Αλλάζουνε εντός μου τα σύνορα του κόσμου»

          Όποιος έχει μάτια να δει και την τιμιότητα να πιστέψει στα μάτια του αισθάνεται ότι το Υπουργείο Παιδείας, σιγά και σταθερά, λιπαίνει το έδαφος για την "κατασκευή" εκπαιδευτικών χωρίς ωράριο έτσι ώστε αμέσως μετά να νομιμοποιήσει στην κοινή γνώμη τα σχέδιά του για μετακινήσεις, μετατάξεις και απολύσεις.
Η πρόσφατη ρύθμιση του Υπουργείου Παιδείας για το ωράριο και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε απώλεια χιλιάδων οργανικών θέσεων, σε μετακίνηση εκπαιδευτικών από νομό σε νομό, σε διάθεση, σε μετάταξη και βεβαίως σε απόλυση.
Οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου από τη νέα σχολική χρονιά, το κλείσιμο 1056 σχολείων και άλλων τόσων που σχεδιάζεται να κλείσουν τα επόμενα χρόνια, το στρίμωγμα μαθητών σε υπερφορτωμένες τάξεις,  το κόψιμο μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο, η ρύθμιση με τη μείωση των ωρών ξένων γλωσσών, ο μηδενισμός νέων διορισμών, η πρωτοφανής μείωση των μεταθέσεων σε συνδυασμό με την κακόφημη αξιολόγηση και το Μέντορα (4), η σχεδιαζόμενη νέα «αρχιτεκτονική» στη δομή και στη διοίκηση της εκπαίδευσης και η προοπτική περάσματος του δημόσιου σχολείου και πανεπιστημίου στους Καλλικρατικούς Δήμους και Περιφέρειες (5), μαζί με το συντριπτικό χτύπημα στα Πανεπιστήμια (6) είναι το σκοτεινό μέλλον που «υφαίνει» το Υπουργείο Παιδείας για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς με την ευκαιρία της οικονομικής κρίσης.
          Όπως πολύ εύστοχα επισημαίνει ο Μιχάλης Παπαδόπουλος «αν κοιτάξει κανείς συνολικά “τις επεμβάσεις χωρίς αναισθητικό” της κυβέρνησης στα σχολεία, το κλείσιμο ολόκληρων μονάδων, τη συγχώνευση άλλων, την ίδρυση Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων με πενταετή θητεία  των εκπαιδευτικών,  την ουσιαστική κατάργηση σε πολλά σχολεία των Γερμανικών ή των Γαλλικών ως δεύτερης ξένης  γλώσσας μπορεί να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πίσω από όλες αυτές τις αλλαγές κρύβεται ένας και μοναδικός βασικός στόχος, η κατάργηση της οργανικής θέσης  των εκπαιδευτικών. Όπως φαίνεται στο νέο νόμο για τα Πρότυπα Πειραματικά πολλοί εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στα νυν  Πειραματικά  με το πρόσχημα της αξιολόγησης θα βρεθούν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ με δήθεν προτεραιότητα, το καρότο δηλαδή, για να απεμπολήσουν τη θέση τους. Αλλά και αν ακόμη συνεχίσουν  στα Πρότυπα Πειραματικά μετά από πενταετή θητεία πάλι θα βρεθούν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αυτή η διαδικασία θα αποτελέσει το πείραμα για το νέο σύστημα διορισμών και θητείας σε ένα σχολείο» (7).


«Το Υπουργείο  υπόσχεται  «νέα σύνορα»  στις αναθέσεις μαθημάτων για να υποσκάψει την άμυνά μας – Απαντάμε: Καμιά αλλαγή – ενότητα –αλληλεγγύη - αγώνας»

          Την ίδια στιγμή σε μια κίνηση παραπλάνησης, εξαπάτησης και δημιουργίας εμφυλιοπολεμικού κλίματος στη λογική του «διαίρει και βασίλευε» το Υπουργείο Παιδείας προσφέρει μαθήματα μιας ειδικότητας σε άλλη. Θυμίζουμε ότι η πρώην Υφυπουργός Παιδείας Ε. Χριστοφιλοπούλου στην προσπάθειά της να μεταθέσει το πρόβλημα που δημιουργεί η ρύθμιση για τις ξένες γλώσσες  δεν διστάζει να υποσχεθεί ξεθεμελίωμα των συνόρων της ανάθεσης μαθημάτων : «Εμείς δεν είπαμε ποτέ ότι δεν θα αξιοποιήσουμε τους καθηγητές των ξένων γλωσσών. Οι καθηγητές αυτοί, πολλοί από αυτούς διδάσκουν και στα δημοτικά και συμπληρώνουν ωράριο και βεβαίως έχουν και τη δυνατότητα να διδάξουν λογοτεχνία, είναι καθηγητές λογοτεχνίας και ίσως και κάποιο άλλο μάθημα» (8).
          Το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι φανερό ότι κάποιοι φροντίζουν να στρέψουν τους διάφορους κλάδους των εκπαιδευτικών τον έναν εναντίον του άλλου. Ο στόχος είναι προφανής: να ξεφύγουν, μέσα από το προπέτασμα καπνού, οι πραγματικά υπεύθυνοι για την κατάσταση στην εκπαίδευση αλλά κυρίως για τις ρυθμίσεις που ακολουθούν και που θα χειροτερεύσουν την κατάσταση στην ήδη ρημαγμένη εκπαιδευτική γη.

«....Ο πόλεμος βασίζεται στην εξαπάτηση. Αν ο εχθρός σου ξεκουράζεται, μην τον αφήσεις σε ησυχία. Αν οι δυνάμεις του είναι ενωμένες, διάσπασέ τες.  Κάνε επίθεση, όταν είναι απροετοίμαστος. Να εμφανίζεσαι εκεί που δεν σε περιμένει...»
(Σουν Τζου, Η τέχνη του πολέμου )

Ρίχνουν «αθώες» προτάσεις για καθηγητές που μπορούν να εργαστούν στις τελευταίες τάξεις των  Δημοτικών σχολείων, νηπιαγωγούς που μπορούν να εργαστούν στις πρώτες. Πατάνε πάνω στην αυξημένη ανεργία των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, λιπαίνουν την αφέλεια και την κοινωνική στραβωμάρα, «γαργαλάνε» τις χαμηλές συνειδήσεις, πριμοδοτούν αντιλήψεις του τύπου «για τη δική μου καλύβα που καίγεται φταίει του διπλανού που δεν καίγεται ακόμη»… Οι ίδιοι που ευθύνονται για την αδιοριστία και την ανεργία, για τους χιλιάδες ωρομίσθιους των 300 ευρώ, οι ίδιοι που ετοιμάζουν προσλήψεις με το σταγονόμετρο, αυτοί που με το πιστοποιητικό «Παιδαγωγικής Επάρκειας» ετοιμάζονται να αποσυνδέσουν το πτυχίο από το επάγγελμα, αυτοί που έκαναν άνω κάτω τις ειδικότητες και τις αναθέσεις, ΤΩΡΑ, χέρι χέρι με τους µάγιστρους και τους διανοούμενους της αυλής και της οθόνης, αυτή τη γνωστή διασταύρωση τιτλούχων, εµπορευµατούχων και μηχανορράφων, ρίχνουν το σπόρο για πολλούς μικρούς εμφύλιους που θα διασπάσουν την εκπαιδευτική κοινότητα, θα την τραυματίσουν θανάσιμα και θα την καταστήσουν αδύναμη να αντιμετωπίσει το νέο εργασιακό μεσαίωνα που ετοιμάζουν.
          Και κάποιοι εκπαιδευτικοί πέφτουν στην παγίδα. Και είναι έτοιμοι να χάψουν το παραμύθι. Πως δήθεν για την ανεργία των φιλολόγων, των μαθηματικών, των φυσικών κλπ δεν φταίει η πολιτική των ελάχιστων διορισμών, δεν φταίει η ανεργία, αλλά φταίνε οι δάσκαλοι «που επιμένουν να κάνουν αυτοί μάθημα στις απαιτητικές τάξεις των δημοτικών σχολείων»…Για την ανεργία των καθηγητών της Πληροφορικής φταίνε «οι μαθηματικοί που άρπαξαν πολλές θέσεις». Για την ανεργία των φιλολόγων φταίνε οι συνάδελφοί τους των Ξενόγλωσσων μαθημάτων «που τους άρπαξαν το μάθημα της ιστορίας». Έτσι για τα προβλήματα των πτυχιούχων των Πανεπιστημίων φταίνε οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ που «θέλουν να τους πάρουν τα εργασιακά δικαιώματα» και για τα προβλήματα των πτυχιούχων των ΤΕΙ «φταίνε οι πτυχιούχοι των Πανεπιστημίων που δεν τους αφήνουν να έχουν επαγγελματικά δικαιώματα»…
          Λίγα χρόνια πριν κάποιοι προσπάθησαν να μετατρέψουν την αγανάκτηση των εκπαιδευτικών για τους χαμηλούς μισθούς σε αίτημα των καθηγητών του Λυκείου να παίρνουν περισσότερα από τους καθηγητές του Γυμνασίου.
            Προσοχή! Αν οι αντιλήψεις αυτές κυριαρχήσουν τότε είναι σίγουρο ότι αφενός καμιά ευκαιρία για δουλειά δεν θα ανοίξει για τους εκπαιδευτικούς, αφετέρου, την ώρα που θα κονταροχτυπιούνται μεταξύ τους θα αφήνουν ανοιχτά πόρτες και παράθυρα για να περάσει ο οδοστρωτήρας από πάνω τους.
            Ξέρω ότι οι σκέψεις αυτές δεν είναι σήμερα δημοφιλείς σε κάποιους εκπαιδευτικούς που βλέπουν όσο βλέπουν τα μάτια τους ενώ περισσότερο από ποτέ οφείλουν να βλέπουν με το μυαλό τους. Οφείλουν να αναρωτηθούν: Πόσοι και πόσο θα κερδίσουν αν αλλάξουν τα «σύνορα» στις βαθμίδες και τις ειδικότητες όταν ο εργοδότης επιβάλλει δραστική μείωση προσλήψεων τέτοια που θα ισοδυναμεί ουσιαστικά με το τέλος των προσλήψεων; Πόσοι και πόσο θα ωφεληθούν όταν ο εργοδότης επιβάλλει ελαστικοποίηση της εργασίας, μόνιμη μείωση των μισθών, αύξηση του ωραρίου και στο τέλος κατάργηση της μονιμότητας αρχίζοντας από τους νεοεισερχόμενους; Ποιοι και με πια ενότητα «ψυχής και σώματος» θα μπορέσουν να αποτρέψουν τότε την καταιγίδα;


«Έχω βαρεθεί Δε θέλω να εξηγώ πρέπει εσύ να διαλέξεις»
          Όσοι παραμένουν ξύπνιοι για να μπορούν να ονειρεύονται ΑΝΑΣΤΑΣΗ των ΖΩΝΤΑΝΩΝ, ξέρουν καλά ότι τα προβλήματα δεν είναι εκπαιδευτικά. Είναι πολιτικά και οικονομικά που αντανακλώνται στην εκπαίδευση. 
          Κι όποιος, χωμένος στις συστάδες των θάμνων που τον περιβάλλουν, χάνει το δάσος από το οπτικό του πεδίο, δεν έχει παρά να υποβληθεί στη βάσανο να κάνει λίγο πίσω ή λίγο μπρος και να δει τα πράγματα όπως έχουν, όπως φτιάχτηκαν κι όπως προοιωνίζονται για αύριο. Δύσκολα πράγματα, αλλά απολύτως αναγκαία.
          Γίνεται φανερό ότι αυτά τα σχέδια αφορούν κάθε εκπαιδευτικό, κάθε γονιό και κάθε μαθητή. Πρόκειται για συντριπτικό χτύπημα στη δημόσια εκπαίδευση, στο περιεχόμενο και τις κατευθύνσεις της, για κρυφή και φανερή ιδιωτικοποίηση πλευρών της, για βίαιη μείωση του διδακτικού προσωπικού.
          Αυτά τα σχέδια πρέπει να αντιμετωπιστούν άμεσα με την πιο πλατιά ενημέρωση και κινητοποίηση όλων όσων σχετίζονται με το δημόσιο σχολείο, όλων των εργαζομένων. Η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ, οι ΕΛΜΕ και οι διδασκαλικοί Σύλλογοι, απεργιακές επιτροπές και επιτροπές αγώνα, πρέπει να πάρουν άμεσα μέτρα. οι ενώσεις γονέων χέρι χέρι με τους εκπαιδευτικούς πρέπει να αρνηθούν τη φτωχοποίηση του δημόσιου σχολείου.
          Οργανωμένα. Όχι χωριστά, ούτε υποταγμένα. Με το σύνθημα που ενώνει την τάξη: Ανατροπή αυτής της πολιτικής που στέλνει εμάς και τα παιδιά μας στην κόλαση. Να τολμήσουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους: Κυβέρνηση (και Χρυσή Αυγή) – Ευρωπαϊκή Ένωση – ΔΝΤ φτιάχνουν φέρετρα για εμάς και ψυχιατρεία για τους γιους και τις κόρες μας. Ένα είναι σίγουρο: εάν δεν αλλάξουμε τον κόσμο, πολλοί θα αλλάξουμε κόσμο.
          Kάθε Mινώταυρος και κάθε Λαβύρινθος μπορεί να αντιμετωπιστεί!

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
1. Χρήστου Κάτσικα, Αναδιάρθρωση της διοίκησης της εκπαίδευσης: Ασφυκτικός έλεγχος και ιδιωτικοποίηση, βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=33012
2. Χρήστου Κάτσικα, Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας για το «νέο» σχολείο, βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=3285
3. Χρήστου Κάτσικα,  Η έρευνα «κοινής γνώμης» ως επικοινωνιακό όχημα για τις αλλαγές στην εκπαίδευση – Δεν είμαστε αμερικανάκια κα Υπουργέ της Παιδείας!  Βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=26910
4. Χρήστου Κάτσικα,  Ο μέντορας, η μετάταξη και η απόλυση! Βλέπε: http://www.alfavita.gr/ank_b/ank1_5_10_958.php
5. Χρήστου Κάτσικα,  Σχέδιο "Καλλικράτης": Η μεγάλη απειλή για το δημόσιο σχολείο, το γονιό και τον εκπαιδευτικό, βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=5583
6. Μιχάλη Παπαδόπουλου Στόχος πρώτος η οργανική θέση των εκπαιδευτικών, στόχος δεύτερος η μονιμότητα; Βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35549
7. Χρήστου Κάτσικα, Κώστα Θεριανού Οι νέες εξαγγελίες για τα πανεπιστήμια - Οδηγός ιδιωτικοποίησης: "Βγάλτε το ψωμί σας μόνοι σας!",  βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=4000
8. Υφυπουργός Παιδείας Ε. Χριστοφιλοπούλου: Οι εκπαιδευτικοί Ξένων Γλωσσών θα συμπληρώνουν ωράριο διδάσκοντας το μάθημα της λογοτεχνίας, βλέπε: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35746
Αντιγραφή απο το  alfavita.gr


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΟΕ/ΟΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΟΕ/ΟΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29/5/2013 η εκλογική διαδικασία των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού μας
για την εκλογή αντιπροσώπων στην Γ.Σ της ΔΟΕ.

Τα αποτελέσματα έχουν ως ακολούθως:
Ψηφίσαντες: 652
Λευκά:32
Άκυρα:9
Έλαβον:
Ενωτική Δράση: 210    3 έδρες  (Γκαραγκάνης Αναστάσιος, Γκαραγκάνη Αγγελική και Τσιτσιμπής Γεώργιος)
ΔΑΚΕ: 191                       2 έδρες  (Θεολόγης Στέφανος - Κουτής Βάιος)
ΠΑΣΚ: 137                       2 έδρες  (Ταξιάρχης Δημήτριος - Αντωνίου Σωτήριος)
ΠΑΜΕ: 73 

Σταυροδοσία Ενωτικής Δράσης

1.  Γκαραγκάνη Αγγελική            82
2.  Γκαραγκάνης Αναστάσιος  116
3.  Δαούλα Κατερίνα                   19
4.  Ζαγανάς Κώστας                     31
5.  Καπνιά Μαρία                         72
6.  Κυριαζής Άγγελος                     9
7.  Μάνταλος Αθανάσιος            45
8.  Μπιλιούρης Κων/νος             21
9.  Παπασακελλαρίου Ηλίας      31
10. Παπαντώνης Μιχάλης          65
11. Παρασκευά Αναστασία        21
12. Τσιάρας Δημήτρης                34
13. Τσίτος Θωμάς                        73
14. Τσιτσιμπής Γεώργιος            80
15. Φιλίππου Νικόλαος              52


Την Πέμπτη 30/5/2013 πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων στην Γ.Σ.της ΟΛΜΕ
Έλαβαν: ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 239
                                  ΔΑΚΕ  148
                                  ΕΣΑΚ    63
ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΟΛΜΕ

                                                       ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑ 
1.      Αλεξάκος Φώτης                 77                    
2.      Αμπατζή Γεωργία                58                    
3.      Γκαραγκάνη Λένα              100                   
4.      Γκάτσης Άρης                       27                                           
5.      Καρακώστας Χρήστος        23                               
6.      Καραμπέκος Βαγγέλης       23                               
7.      Λαφαζάνης Παναγιώτης     20       
8.      Ματιάτου Διονυσία               98                               
9.      Μαυραντζάς Φώτης             21                                           
10. Μαυροκέφαλος Γεράσιμος 16       
11. Μιντσίδου Μάρω                  15                               
12. Ντάνης Αντώνης                  27                               
13. Παπακωνσταντίνου Αλέξ.   17
14. Παπαρίζος Αποστόλης       13                               
15. Παπαστάθης Χρήστος         79       
16. Παππάς Παναγιώτης           28                                           
17. Πιντζοπούλου Ελένη           30                                           
18. Ραχμάνης Κώστας               39       
19. Σδόγκος Θανάσης                42       
20. Τάντου Σοφία                        19                                           
21. Τσαγγάρης Δημήτρης          21                               
22. Φυτσιλής Αλέξης               153                                           

Συγχαρητήρια στην ομάδα μας.Καλή δύναμη για την συνέχεια!

            ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Να ανοίξει η συζήτηση γι αυτό που δεν έγινε κι αυτό που πρέπει να γίνει.



Να ανοίξει η συζήτηση.

Τώρα  που τελείωσαν οι πανελλαδικές ας ανοίξουμε τη συζήτηση .Το παρακάτω βίντεο είναι πολύ καλό.Πρέπει να το δούν όλοι.
Ας κάνουμε παρέμβαση στο κέντρο της πόλης όπως συνηθίζουμε ,θέτοντας και άλλα ζητήματα που θα τα βρούμε μπροστά μας τον Σεπτέμβρη .
ΚΙΚΗ ΓΚΑΡΑΓΚΑΝΗ Μέλος της ΚΔΕ Καρδίτσας

Η απεργία που δεν έγινε.
NINA ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ

Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Πάρε θέση !!!!!

Αν θέλεις να αλλάξουν τα πράγματα

Ανακοίνωση των μαθηματικών-βαθμολογητών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
των μαθηματικών-βαθμολογητών του 37ου Βαθμολογικού Κέντρου

Που το πάει το Υπουργείο Παιδείας;

Μετά και τα σημερινά θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης ολοκληρώθηκε η ακύρωση του δημόσιου σχολείου.

Για τρίτη συνεχόμενη φορά φέτος τα θέματα των γενικών εξετάσεων ακυρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία του Λυκείου.

Μετά τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας (που δημιούργησαν και σοβαρά προβλήματα ανισότητας ανάμεσα σε υποψηφίους διαφορετικών κατευθύνσεων και επιλογών) και τη Φυσική Κατεύθυνσης, τα θέματα των Μαθηματικών Κατεύθυνσης δίνουν τη χαριστική βολή στο θεσμό των γενικών εξετάσεων, ενώ ταυτόχρονα υποβαθμίζουν και το απολυτήριο των μαθητών.

Το θέμα Β3, και όχι μόνο, δεν είναι μόνο έξω από οτιδήποτε διδάσκεται στο σχολείο αλλά το θέμα αυτό καταστρατηγεί το νομικό πλαίσιο για το επίπεδο του 2ου θέματος και έχει σαφέστατα τιμωρητικές και διαστροφικές διαστάσεις.

Επειδή τα θέματα αυτά δε σέβονται τον κόπο των μαθητών και τις θυσίες των οικογενειών, ακυρώνουν τη δουλειά του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο και ιδιωτικοποιούν παραπέρα τη δημόσια εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας έχει τεράστιες ευθύνες.

Καλούμε την ΟΛΜΕ και τις επιστημονικές ενώσεις, τους σχολικούς συμβούλους και όλους τους συναδέλφους που σέβονται τη δουλειά τους, να απαιτήσουν την αλλαγή του Λυκείου στην κατεύθυνση της ουσιαστικής, κριτικής και σε βάθος γνώσης γενικής Παιδείας για όλα τα παιδιά.

Οι επιστρατευμένοι βαθμολογητές επιφυλάσσονται για τη συνέχιση της βαθμολόγησης κάτω από τις παρούσες συνθήκες.

Το Υπουργείο Παιδείας και η ΚΕΕ να αναλάβουν άμεσα τις ευθύνες τους.

ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Αργυράκης Δημήτρης - συντονιστής, μέλος επιτροπής του ΒΚ
Κουτσανδρέας Γεράσιμος - συντονιστής, μέλος επιτροπής του ΒΚ
Αγαθοκλής Βασίλειος
Βασιλειάδης Ιωάννης
Βγενής Παναγιώτης
Βερύκιος Παναγιώτης
Γιανναδάκης Μύρων
Γιώτης Ιωάννης
Γκουντουβάς Σωτήρης
Γρίβας Γεώργιος
Δεμερτζής Στάθης
Δέτσιος Παντελής
Δόγκας Δημήτρης
Κακούνης Γιώργος
Καράμπαλης Χρήστος
Κονδυλιάς Σπύρος
Κονίδας Γιώργος
Κωστόπουλος Αντώνης
Μεσσής Στέργιος
Παπαγεωργίου Γιώργος
Παπαδόπουλος Γιώργος
Ρούσαλης Ηλίας
Σάββας Σπύρος
Σαράντης Βασίλειος
Σιδέρης Απόστολος
Τζιώτζιος Αθανάσιος
Τσιλιγιάννης Χρήστος
Τσολακνίδης Αιμίλιος
Χαλκιάς Αχιλλέας

Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΣ

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΤΙ ΛΕΣ

(Επιστολή σε κάθε συνάδελφο)

Συνάδελφέ μας, την Tετάρτη 29/5 στο 5ο Δημ. Σχολείο  στις 8:30 το πρωί θα γίνει η  Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας και θ’ ακολουθήσει η ψηφοφορία για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 82η Γενική Συνέλευση  της ΔΟΕ και Πέμπτη 1ο ΓΕΛ της ΟΛΜΕ.
            «Η ΔΟΕ-ΟΛΜΕ κοιμάται...», «οι συνδικαλιστές νοιάζονται μόνο για τα προνόμιά τους», «δε θα τους δώσω άλλα χρήματα, δε θα πάω στη συνέλευση , δε θα ψηφίσω», είναι τα πιο επιεική από αυτά που ακούγονται στα σχολεία  
Η ΔΟΕ-ΟΛΜΕ, ο Σύλλογος είναι το σπίτι μας. Ο μόνος χώρος που έχουμε να συζητάμε, να διαφωνούμε, να συμφωνούμε, για  να δρούμε συλλογικά και οργανωμένα, για να υπερασπιστούμε την εργασία μας, τη  μόρφωση, τη ζωή μας. Μας έκαναν «έξωση»  εδώ και πολλά χρόνια ή φύγαμε μόνοι μας, αναθέτοντας στους γνωστούς «γαλοζαπράσινους» την υπόθεσή μας. Και αυτοί τα βόλευαν, αλλά και βολεύτηκαν.
            Θα τους κάνουμε τη χάρη να ξαναπάρουν τα κλειδιά του σωματείου και ουσιαστικά του αγώνα για να προστατέψουμε τη δουλειά μας;;;

Συνάδελφέ μας, στο επικείμενο  συνέδριο της ΔΟΕ πρέπει: 

·        ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΟΥΜΕ αυτή την ηγεσία, που το μόνο που τη νοιάζει είναι να αναπαραχθεί, ακόμα και πάνω στα χαλάσματα ενός σχολείου που κατεδαφίζεται.

·        ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ. Να μην ανοίξουν με τους όρους του υπουργείου  Παιδείας (κατ’ ευφημισμόν).

·        ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, αυτό το 35ευρο που σου λείπει, αλλά μην καταδεχτείς να γίνει ο λόγος για να απέχεις την Τετάρτη. Να δημιουργηθεί ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.

·        ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η ΦΩΝΗ ΣΟΥ. Η φωνή της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, της ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ, της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, της ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ και της ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΠΑΛΗΣ.

·        ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ Ο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ, από το κράτος, τις διοικήσεις και τα μικροκομματικά συμφέροντα, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ, που οι μόνες  του εξαρτήσεις θα είναι οι αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων, οι δικές μας αποφάσεις.

Αυτό είναι το πραγματικό περιεχόμενο και το βασικό διακύβευμα
των εκλογών για αντιπροσώπους για το συνέδριο της ομοσπονδίας μας.
Αυτό το περιεχόμενο θέλει να υπερασπιστεί ή ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ και, έχοντας αυτή τη  λογική, παλεύουμε τα τελευταία χρόνια στον τοπικό Σύλλογο.
ΔΕΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ. Δεν υπάρχουν τέτοιοι.
Επιδιώκουμε ΜΑΖΙ  να παλέψουμε, ΜΑΖΙ να ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ!!

Συνάδελφέ μας, ΕΛΑ την Τετάρτη (ΔΟΕ)-Πέμπτη (ΟΛΜΕ). Να στηρίξεις την κοινή μας προσπάθεια. ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ΝΑ ΜΑΣ ΨΗΦΙΣΕΙΣ

ΑΨΗΦΙΣΕ εκβιασμούς,  πιέσεις και τηλεφωνικά παρακάλια…

Μην ΑΠΕΧΕΙΣ, πείσε και το συνάδελφό σου για αυτό. Γιατί την απουσία σου θα τη καλύψουν  οι μεθοδεύσεις των γνωστών μηχανισμών και παραγόντων. Η απουσία σου βολεύει αυτούς που  βολεύονται με την τωρινή κατάσταση.


       ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

                                                 ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ