Σάββατο, 11 Οκτωβρίου 2014

12 χαριστικές φορολογικές διατάξεις από 1.1.2013 μέχρι 8.10.2014


Την ώρα που 6 εκατομμύρια έλληνες βρίσκονται στο όριο και κάτω απ'το όριο της φτώχειας,
Την ώρα που καλούμαστε να πληρώσουμε πρωτοφανή χαράτσια και φόρους.
Την ώρα που στερούμαστε δωρεάν περίθαλψης και κλείνουν σχολεία.
Την ώρα που ξεπουλάνε δημόσια περιουσία και πόρους.
Την ώρα που η χώρα χρωστάει της μιχαλούς αλλά "βγαίνουμε στο ξέφωτο" όπως είπε ο πρωθυπουργός χθες το βράδυ και μάλιστα εκεί γύρω στην εκλογή για τον ΠτΔ...
....Αυτές είναι μερικές από τις "αναγκαίες μεταρρυθμίσεις" που πέρασε η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου.

Είναι οι "Θυσίες που πρέπει να κάνουμε όλοι μας"....



1. Τροπολογία με την οποία έγινε εθελοντική η έκτακτη εισφορά των εφοπλιστών

2. Απαλλαγή ΠΑΕ από προσκόμιση φορολογικής ενημερότητας κατά παρέκκλιση της φορολογικής νομοθεσίας

3. Κυβερνητικό μπόνους προς τη μιντιακή διαπλοκή

4. Ναυπηγεία Σύρου - απαλλαγή από προσκόμιση ασφαλιστικής ενημερότητας - ποινικές ευθύνες

5. Μέγαρο Μουσικής. Απαλλαγή από προσκόμιση φορολογικής - ασφαλιστικής ενημερότητας - από συμψηφισμό χρεών

6. Ρυθμίσεις για ξένες δικηγορικές εταιρείες με αναδρομική ισχύ

7. Χάρισαν φόρους σε ΚΤΕΛ

8. Τροπολογία για τριγωνικές συναλλαγές

9. Αναβολή του ειδικού φόρου 20% στα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις (αφορά ΜΜΕ)

10. Αλλαγή στον τρόπο ελέγχου φυσικών προσώπων που είναι στις λίστες ή έστειλαν εμβάσματα στο εξωτερικό

11.Τροπολογία με αναδρομική ισχύ για υποθέσεις εφοπλιστών που ελέγχονταν οι φορολογικές δηλώσεις τους

12. Απαλλαγή των σκαφών αναψυχής από τον ετήσιο φόρο πολυτελούς διαβίωσης

 

Λεπτομέρειες εντός του άρθρου

 

 

Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

«Η Ευρώπη είναι πλέον αποικία της Γερμανίας»




ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στην Αφροδίτη Τζιαντζή

Για τον συγγραφέα περισσότερων από 30 βιβλίων -κυρίως στα γερμανικά και τα ισπανικά- η μορφή του Δον Κιχώτη, μαζί με τον Τολστόι, τον Γκάντι και τους στωικούς φιλοσόφους, είναι «η πιο αγνή ενσάρκωση του αναρχισμού. Αγωνίσου και χάσε». «Ενας Δον Κιχώτης στη Γερμανία» είναι ο τίτλος ενός από τα αυτοβιογραφικά του βιβλία.
Στο βιβλίο του «Η Ελευθεριακή Επανάσταση: Οι αναρχικοί στον εμφύλιο πόλεμο στην Ισπανία» (υπό έκδοση από τις εκδόσεις «Στάσει Εκπίπτοντες») δεν περιγράφει απλώς τις αναμνήσεις του από τον Εμφύλιο. Ηταν εξάλλου μόλις 9 ετών όταν τα φασιστικά στρατεύματα του Φράνκο μπήκαν στη Βαρκελώνη. Μιλά για τις περιπέτειες των εξόριστων αντικαθεστωτικών στα στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Γαλλία, όπου βρέθηκε ο πατέρας του, για το δίκτυο παράνομης κινητικότητας και επικοινωνίας των φυλακισμένων αγωνιστών με τις οικογένειές τους. Η προσωπικότητα του Σάνια διαμορφώθηκε από αυτές τις συνθήκες και οι κουβέντες του πατέρα του, που ίδρυσε το «Λαϊκό Εγκυκλοπαιδικό Αθήναιο», τον σημαντικότερο αυτομορφωτικό θεσμό της Βαρκελώνης, τον σφράγισαν: «Δεν έχω κανένα χάρισμα. Ολα όσα έλεγε ο πατέρας μου αποτελούσαν μέρος της παιδείας μου. (…) Το πρώτο γράμμα της ζωής μου σε ποιον το έγραψα; Στον πατέρα μου. Και το πρώτο γράμμα που λαμβάνω είναι δικό του, από τη φυλακή. Ηταν μια πολύ σπουδαία εμπειρία», παραδέχεται. Με αφορμή την έκδοση του βιβλίου του «Ανθρωπομανία» ο Σάνια επισκέφθηκε την Αθήνα και μίλησε στην «Εφ.Συν.».

• Χθες μιλήσατε για την αυτοδιεύθυνση στο κοινό του Πολυτεχνείου. Σήμερα μιλάτε σε μια συνεταιριστική εφημερίδα. Ποια είναι η δική σας εμπειρία από τον χώρο των ΜΜΕ, αρθρογραφώντας επί χρόνια σε ισπανόφωνες εφημερίδες;
Στο Πολυτεχνείο μίλησα για τη μεγάλη αντίφαση ανάμεσα στον σκληρό κόσμο που ζούμε και τον κόσμο που ονειρευόμαστε. Γνωρίζουμε καλά ότι οι εφημερίδες βρίσκονται στα χέρια των καπιταλιστών, που παραπληροφορούν τον κόσμο με συστημική προπαγάνδα. Οι αντισυστημικές, κριτικές φωνές γίνονται όλο και πιο σπάνιες. Πριν από 20 και 30 χρόνια εξέδωσα βιβλία που πλέον δεν θα μπορούσαν καν να βρουν εκδότη.

• Στην Ελλάδα υπάρχει έντονο αντιγερμανικό συναίσθημα, κυρίως εξαιτίας της οικονομικής πολιτικής της τρόικας, που νιώθουμε ότι υπαγορεύεται από τη γερμανική κυβέρνηση. Πώς βλέπετε τον ρόλο της Γερμανίας στην Ευρώπη;
Πριν από 25 χρόνια έγραψα ένα βιβλίο με τίτλο «Εl Quarto Imperio – Το Τέταρτο Ράιχ». Η προφητεία μου εκπληρώθηκε. Η Ευρώπη είναι πλέον αποικία της Γερμανίας. Ο ρόλος της Γερμανίας είναι ολέθριος. Πρέπει κάποια στιγμή η Ευρώπη να επαναστατήσει ενάντια στη γερμανική ηγεμονία.

• Θεωρείτε ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση μπορεί ποτέ να γίνει Ευρώπη των λαών;
Η Ευρώπη τού σήμερα, η Ευρώπη της κρίσης είναι ένα γραφειοκρατικό τέρας. Ασκεί μια αδυσώπητη, αντιδημοκρατική ηγεμονία. Η γραφειοκρατία των Βρυξελλών, του Ευρωκοινοβουλίου και των λόμπι είναι παρασιτική. Σιτίζονται με ντροπιαστικά υψηλούς μισθούς και έχουν μεγαλύτερη εξουσία από τα εθνικά Κοινοβούλια. Ο κάθε λαός πρέπει να παλεύει μέσα στην ίδια του τη χώρα ενάντια στο αυταρχικό αυτό καθεστώς των Βρυξελλών. Αυτή είναι η Ευρώπη των εμπόρων, της αγοράς και του κεφαλαίου.

• Ζήσατε τη δικτατορία του Φράνκο στην πατρίδα σας. Φοβάστε ότι μπορούμε να ξαναζήσουμε τέτοιες εποχές στην Ευρώπη;
Σήμερα ζούμε τη δικτατορία του κεφαλαίου και όχι τη δικτατορία των όπλων. Είναι μια άλλη μορφή δικτατορίας. Η Ελλάδα έχει 27% ανεργία, η Ισπανία 25% ανεργία, ο κόσμος δεν μπορεί καν να επιβιώσει. Αυτό που ζούμε είναι ένας πολιτισμός του θανάτου.

• Εχετε γράψει βιβλία για την αυτοδιεύθυνση. Πόσο εφικτή είναι σε κοινωνίες όλο και πιο ολοκληρωτικές;
Στο καπιταλιστικό Μάντσεστερ του 19ου αιώνα, οι εργάτες κατάφεραν να δημιουργήσουν συνεταιρισμούς αλληλοβοήθειας, παραγωγικούς και καταναλωτικούς. Η συνεταιριστική παράδοση αναδύθηκε από το ίδιο το εργατικό κίνημα. Ο πατέρας μου το 1930, σε συνθήκες καπιταλισμού, δούλευε με άλλους συντρόφους του σε μεγάλη κοοπερατίβα, εργοστάσιο υαλικών. Λειτουργούσε στην εντέλεια, χωρίς αφεντικά και ιεραρχία. Αν ήταν εφικτό τότε, είναι και σήμερα.

• Επαιρναν όλοι τον ίδιο μισθό;
Οχι. Αυτό συνέβη αργότερα. Την εποχή της Ισπανικής Επανάστασης, ο θείος μου ήταν γραμματέας του Συνδικάτου Θεάματος της CNT και έπαιρνε τον ίδιο μισθό με τον τελευταίο εργάτη.

• Ο αναρχοσυνδικαλισμός στην Ισπανία ήταν ένα πολύ σημαντικό κίνημα. Παραμένει επίκαιρος ή ανήκει στο παρελθόν;
Οι θεμελιώδεις αρχές της ελευθεριακής ιδεολογίας παραμένουν έγκυρες: η ισότητα, η συνεργασία, ο αντικαπιταλιστικός χαρακτήρας. Το πρόβλημα είναι ότι τα ελευθεριακά συνδικάτα της Ισπανίας δεν έχουν πια τη δύναμη να υποστηρίξουν αυτές τις αρχές. Πριν από τον πόλεμο η αναρχοσυνδικαλιστική CNT ήταν το μεγαλύτερο κίνημα στην Ισπανία με 2 εκατομμύρια αγωνιστές. Σήμερα ο συνδικαλισμός στο σύνολό του βρίσκεται σε κρίση. Οση δύναμη απομένει στα συνδικάτα, έχει περάσει στα χέρια γραφειοκρατών και ρεφορμιστών, που υπηρετούν το σύστημα. Στη Γερμανία τα συνδικάτα λειτουργούν σαν καπιταλιστικές επιχειρήσεις.

• Υιοθετείτε μια ανθρωπιστική κοσμοθεωρία. Δεν είναι και ο ανθρωπισμός μια κακοπαθημένη έννοια, όταν ώς και βομβαρδισμοί γίνονται στο όνομά του;
Ο δικός μου ανθρωπισμός είναι αντικαπιταλιστικός, ελευθεριακός, αντιαστικός. Είναι μια έννοια που τη χρησιμοποιούν όλοι, όμως εγώ τη χρησιμοποιώ με την πρωταρχική της σημασία.

• Βρίσκετε ελπίδα σε κόμματα της Ριζοσπαστικής Αριστεράς, όπως ο ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα ή οι Podemos στην Ισπανία;
Δεν ισοπεδώνω τις διαφορές ανάμεσα στα κόμματα. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Ομως δεν εμπιστεύομαι τα πολιτικά κόμματα να διαχειρίζονται τις υποθέσεις του λαού. Πιστεύω στην εργατική χειραφέτηση και την άμεση δημοκρατία. Οσο για το Podemos, είναι ένας μικρός πυρήνας πρώην κομμουνιστών και ακαδημαϊκών, παιδιών του μπαμπά, απομακρυσμένων από τα προβλήματα της εργατικής τάξης. Προέρχονται βέβαια από το κίνημα της 15 Μάη των πλατειών, που ωστόσο δεν γεννήθηκε στους κόλπους της παραγωγής. Ελπιδοφόρο θεωρώ το κίνημα κατά των εξώσεων στην Ισπανία, τοπικά εγχειρήματα επανάκτησης και αυτοδιαχείρισης φυσικών πόρων -όπως το νερό, μικρές οικο-κολεκτίβες, χωριά με τοπικό νόμισμα. Κυρίως όμως θεωρώ ελπιδοφόρα τη διάχυση αυτών των εγχειρημάτων. Δεν μπορούν να αλλάξουν το σύστημα, αν η αντιπαράθεση δεν περάσει στον τομέα της παραγωγής. Χρειαζόμαστε μια επανάσταση των συνειδήσεων. Μόνο αν η εργατική τάξη συνειδητοποιήσει το μέγεθος της εκμετάλλευσής της, το πόσο υποφέρει και εξαθλιώνεται, θα μπορέσει να εξεγερθεί.

Τα βιβλία του συγγραφέα Ελένο Σάνια «Ανθρωπομανία» και «Η κοινωνία της αυτοδιεύθυνσης και οι εχθροί της» κυκλοφορούν από τις εκδόσεις «Στάσει εκπίπτοντες».

Πέμπτη, 9 Οκτωβρίου 2014

«Ανακήρυξη υποψηφίων αιρετών μελών του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Καρδίτσας »


 
 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΤΑΧ. Δ/ΝΣΗ: ΔΙΑΚΟΥ 15
Τ.Κ: 43100
Τηλέφωνο: 24410 80301,347
FAX: 24410 80305
 
 
Καρδίτσα: 07-10-2014
 
Αριθμ. Πρωτ.: 12051
 
 
 
Α Π Ο Φ Α Σ Η
 
 
Προς
  1. Σχολεία Νομού
  2. Ενδιαφερόμενους
 

 

Θέμα: «Ανακήρυξη υποψηφίων αιρετών μελών του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Καρδίτσας »

 

Έχοντας υπόψη:

1.            τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν 1566/85 (ΦΕΚ 167/30-9-1985 τ. Α΄) με τίτλο: «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»,

2.            το Π.Δ. 1/2003 (ΦΕΚ 1/3-1-2003 τ. Α΄) με τίτλο: «Σύνθεση, συγκρότηση και λειτουργία των υπηρεσιακών συμβουλίων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, αρμοδιότητες αυτών, όροι, προϋποθέσεις και διαδικασία εκλογής των αιρετών τακτικών και αναπληρωματικών μελών των συμβουλίων αυτών»,

3.            την υπ΄αριθμ. Φ.350/42/148986/Δ1/ 18-9-2014 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα: «Εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης»,

4.            την υπ’ αριθμ Δ-58/161022/Δ2/07-10-2014 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ με θέμα: «Δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι για τις εκλογές των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα»,

5.            τις αιτήσεις υποβολής υποψηφιοτήτων εκ μέρους των συνδυασμών των συνδικαλιστικών παρατάξεων ή μεμονωμένων υποψηφίων,

 

α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε:

Ανακηρύσσουμε υποψήφιους για την εκλογή τους ως αιρετών μελών του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης (Π.Υ.Σ.Δ.Ε) Καρδίτσας ως εξής:

 

Α. Συνδυασμός ΔΑΚΕ Δ.Ε.

  1. Eυθυμίου Παναγιώτης του Αχιλλέα
  2. Ζευγαράς Νικόλαος του Θωμά
  3. Θεοδωρόπουλος Δημήτριος του Θεοδοσίου
  4. Καραγιάννης Γεώργιος του Ευθυμίου
  5. Μπάτρας Βάϊος του Παναγιώτη
  6. Μπενέκης Σπυρίδων του Χρυσοστόμου
  7. Ντούρας Κωνσταντίνος του Δημητρίου
  8. Παππάς Σωκράτης του Χριστοφόρου
  9. Πετεινάρας Ιωάννης του Αθανασίου
  10. Ποταμίτου Νίκη του Δημητρίου
  11. Φαλιάγκας Δημήτριος του Πέτρου

 

 

 

 

Β. Συνδυασμός ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ  Δ.Ε.

1.    Αμπατζή Γεωργία του Ιωάννη

2.    Γκάτσης Αριστείδης του Νικολάου

3.    Καλογερόπουλος Κων/νος του Θωμά

4.    Καρακώστας Χρήστος του Αθανασίου

5.    Λαφαζάνης Παναγιώτης του Δημητρίου

6.    Μαυροκέφαλος Γεράσιμος του Γρηγορίου

7.    Μαχαίρα Αναστασία του Δημητρίου

8.    Παπαστάθης Χρήστος του Νικολάου

9.    Πιντζοπούλου Ελένη του Βασιλείου

10.  Ραχμάνης Κων/νος του Χρήστου

11.  Ριζάς Σωτήριος του Ιωάννη

12.  Σδόγκος Αθανάσιος του Νικολάου

13.  Τάντου Σοφία του Κων/νου

14.  Τσαγγάρης Δημήτριος του Βασιλείου

 

 

 

 

 

 

Γ. Συνδυασμός Ε.Σ.Α.Κ-Δ.Ε.Ε (ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ)

1.                                   Καραγιάννης Απόστολος του Κλεάνθη

2.                                   Τσιουφλιά Κατερίνα του Πελοπίδα

3.                                   Τσιώλη Μαρία του Κων/νου

4.                                   Χηροπούλου Χρυσή του Αγαθοκλή.

 

 

 

 

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Δ.Ε. Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
 
 
 
ΘΩΜΑΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ
 

Πρόγραμμα δράσης ή «απόδρασης» από τα προβλήματα και τα αίτιά τους;


ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ                                                                                                    Καρδίτσα   8/ 10 / 2014

ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3


ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646                                                                               ΠΡΟΣ: Σχολεία του νομού, ΜΜΕ

FAX : 24410 26197                                                                 

 

Πρόγραμμα δράσης ή «απόδρασης» από τα προβλήματα και τα αίτιά τους;

Την προηγούμενη εβδομάδα πληροφορηθήκαμε από το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Καρδίτσας ότι διοργανώνεται ένα πρόγραμμα δράσης με τίτλο «Τρέχουμε και περπατάμε για τα σχολεία των παιδιών μας». Το πρόγραμμα προτείνει έναν αγώνα δρόμου, με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων. Με τα χρήματα «θα αγοραστούν φορητά συστήματα (φορητός ΗΥ + μηχάνημα προβολής - projector), τα οποία σε συνέχεια θα δοθούν με κλήρωση σε κάποια από τα 42 σχολεία της Καρδίτσας», όπως αναφέρει το σχέδιο δράσης. Στο ίδιο σχέδιο διαβάζουμε πως «Τα χρήματα για  τα μηχανήματα που θα αγοραστούν και θα κληρωθούν, θα τα αναζητήσουμε από χορηγούς της πόλης της Καρδίτσας, αλλά και των άλλων πόλεων του νομού» και παρακάτω διαβάζουμε: «Ο επιχειρηματικός κόσμος έχει την ευκαιρία να δείξει, ότι, πέρα από την απολύτως θεμιτή επιδίωξη του κέρδους, ενδιαφέρεται και  για την εκπαίδευση των μαθητών, επενδύοντας στον εξοπλισμό του σχολείου τους».

Ειλικρινά, δεν μας εκπλήσσει ιδιαίτερα το φαινόμενο. Προηγήθηκαν πολλά παρόμοια περιστατικά όπως:  Η προ διετίας, έναρξη της «πολιορκίας» σχολείων της Θεσσαλονίκης από την «Coca Cola-3Ε», η οποία διοργάνωσε ψηφοφορία μέσω facebook, αναζητώντας το σχολείο που θα αναλάβει να αναμορφώσει, κάποια μεγάλη εταιρεία στον Πειραιά, η οποία διαφήμιζε πως μπορεί να αναλάβει ορισμένα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, με αντάλλαγμα το 10% της επιφάνειας του σχολείου για την προβολή της, ή η περίπτωση της Καβάλας, όπου με πρωτοβουλία κάποιου αυτοαποκαλούμενου μη κερδοσκοπικού σωματείου και την «ευγενική» υποστήριξη μεγάλης καπνοβιομηχανίας, υπόσχονταν να καλύψουν τις ανάγκες θέρμανσης σχολείων και πολλά άλλα παρόμοια που μακραίνουν τη λίστα των «φιλάνθρωπων» και δεν χωρούν όλα σε ένα κείμενο.

Ήταν θέμα χρόνου επομένως, η «νέα» εποχή για την εκπαίδευση να φτάσει και στην περιοχή μας!! Η τοπική Δημοτική αρχή, ακολουθώντας τις παραινέσεις του Υπουργείου και τα βήματα άλλων Δήμων, με πρωτοβουλία του Γραφείου Σχολικών Συμβούλων, αποφασίζουν να μετατραπούν, συνεπικουρώντας αλλήλους, σε προωθητές – πλασιέ των επιχειρηματιών της περιοχής.

Αν αυτά συνέβαιναν ως μεμονωμένα περιστατικά, σε άλλη συγκυρία, θα μπορούσαμε, ίσως, να τα αγνοήσουμε. Συμβαίνουν όμως στην εποχή που το Δημόσιο Σχολείο μετατρέπεται στο σχολείο-επιχείρηση, στο σχολείο-πρότυπο του ΔΝΤ, των κατευθύνσεων της ΕΕ και του ΟΟΣΑ. Όλοι οι θεσμικοί υπηρέτες αυτών των πολιτικών στο υπουργείο, αντιγράφουν αυτολεξεί τις οδηγίες των «ειδικών» επιτηρητών μας και συμβάλλουν, εγχώριοι και ντόπιοι, μαζί, στην προμελετημένη και καλοσχεδιασμένη ένδεια σε υλικοτεχνική υποδομή, στις ελλείψεις σε προσωπικό, στην δήθεν αξιολόγηση των δομών και των προσώπων. Έτσι, μας καλούν να αποδεχτούμε ως τετελεσμένη την όλο και μεγαλύτερη ένδεια που δημιουργεί ο οικονομικός στραγγαλισμός των σχολείων, μας προτείνουν «να τρέξουμε για τα παιδιά μας» και μας σερβίρουν ως λύση-μονόδρομο τη «χορηγία», αφού το κράτος «δεν μπορεί» να χρηματοδοτήσει επαρκώς τα σχολεία μας.

 Επιπλέον, ο νόμος για την «αξιολόγηση» προτείνει καθαρά τέτοιες «δράσεις» και αποτιμά τις «χορηγίες» των εταιρειών ως θετικούς δείκτες. Κατασκευάζει το «νέο» σχολείο της αγοράς, όπου οι διδάσκοντες και ο διευθυντής, ως μάνατζερ, θα κληθούν να προσελκύσουν πόρους, για να μπαλώσουν τις ρωγμές της εγκατάλειψης από την πολιτεία. Όσοι εκπαιδευτικοί αναλάβουν τέτοιες πρωτοβουλίες είναι οι «καλοί» εκπαιδευτικοί και τελικά αυτοί είναι αρκετά ικανοί και «άξιοι», ώστε να βρίσκουν λύσεις στα δύσκολα!! Εξίσου επικίνδυνο είναι το ότι την ίδια στιγμή, στο πλαίσιο της διαδικασίας Αυτοαξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας, προωθείται η εξεύρεση πόρων για τα σχολεία έξω από τον κρατικό προϋπολογισμό. Συγκεκριμένα, στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ (ΤΟΜΟΣ ΙΙΙ: ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ σελίδα 27) περιλαμβάνεται προς διερεύνηση και αποτίμηση, μεταξύ άλλων δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στη σχολική μονάδα, ο σχετικός δείκτης. Τα σχολεία οφείλουν να αναζητήσουν χορηγίες από ιδιώτες, τοπικούς φορείς, εταιρείες και (γιατί όχι;) πολυεθνικές, τόσο για να καλύψουν τις ανάγκες τους, όσο και για να επιβιώσουν, καθώς, όπως αναφέρεται στην έκθεση του ΟΟΣΑ (ΟΟΣΑ, σελ.67, παρ. 131) «η αυτοαξιολόγηση πρέπει να οργανωθεί, με τρόπο ώστε να είναι συγκρίσιμη μεταξύ σχολικών μονάδων και να μπορεί να επικυρώνεται και να συμπληρώνεται από εξωτερική αξιολόγηση». Όποιο σχολείο λοιπόν λειτουργεί ανταγωνιστικά απέναντι στα άλλα σχολεία και συμπεριφέρεται ως μια καλή επιχείρηση, είναι «καλό» σχολείο!

Η κυβέρνηση μας το λέει καθαρά και ο Δήμος μαζί με τους τοπικούς Σχολικούς Συμβούλους, συμπεριφερόμενοι ως θεραπαινίδες της κυβερνητικής πολιτικής, το αναμεταδίδουν: ΤΡΕΞΤΕ και ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ. Βρείτε τα λεφτά μόνοι σας. Από τους γονείς, από διαφοροποιημένα εκπαιδευτικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται από πλούσιους κι «ευαίσθητους» χορηγούς, από επιχειρήσεις, από εσάς τους ίδιους. Οι προσπάθειές σας θα αναγνωριστούν, όταν έρθει «η ώρα της κρίσης», με την αυτοαξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων!!

Σ’ αυτή τη συγκυρία και σ’ αυτό το πλαίσιο τοποθετούμενες αυτές οι πρωτοβουλίες, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν καλοπροαίρετες, αλλά μόνον επικίνδυνες και λυπούμαστε ειλικρινά που τέτοιες προτάσεις προωθούνται από το Γραφείο των Σχολικών Συμβούλων και υποστηρίζονται από κάποιους συναδέλφους εκπαιδευτικούς στο Δημοτικό Συμβούλιο. Τους καλούμε να αναθεωρήσουν τη στάση τους. Τα σχολεία δεν έχουν ανάγκη από «φιλάνθρωπους», ούτε από κάποιες ΜΚΟ και λοιπές κατηγορίες που προσφέρουν ψίχουλα με αντάλλαγμα την προβολή τους. Άλλωστε, πάντα υπάρχει τρόπος να βοηθηθούν τα σχολεία αθόρυβα, από όποιον πραγματικά ενδιαφέρεται. Σε καμία όμως περίπτωση, δεν επιτρέπεται η συμμετοχή εκπαιδευτικών με τα παιδιά της τάξης τους ή του σχολείου τους σε εκδήλωση χορηγών. Δεν επιτρέπεται να γινόμαστε μέσο για διαφήμιση εταιρειών. Αποτελεί προσβολή στο χαρακτήρα και στη φύση του Δημόσιου Σχολείου. Τα σχολεία έχουν ανάγκη μόνον από την απαραίτητη κρατική χρηματοδότηση.

ΕΜΕΙΣ οι εκπαιδευτικοί ΑΠΑΝΤΑΜΕ: Δεν λειτουργούμε ανταγωνιστικά δεν… διαγκωνιζόμαστε, ούτε διαγωνιζόμαστε. Αντίθετα:

·  Αγωνιζόμαστε για δημόσια χρηματοδότηση της εκπαίδευσης.

·  ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

·  Με τη φωνή μας λέμε «ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΑΠ’ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ».

·  Αγωνιζόμαστε για ενιαίο Δημόσιο δωρεάν Σχολείο για όλα τα παιδιά. 

·  Αγωνιζόμαστε για τα μορφωτικά δικαιώματα όλων των παιδιών και για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων, που είναι οι γονείς των μαθητών μας.

·  Είμαστε απέναντι στην απαξίωση-υποχρηματοδότηση των σχολείων, στις ευρωπαϊκές οδηγίες για αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις, στα αγοραία προγράμματα σπουδών, στο φτηνό, ευέλικτο, αγοραίο «Νέο Σχολείο» και εναντιωνόμαστε στην αυτοαξιολόγηση – κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

 

Η Πρόεδρος                                                                                                                Ο Γραμματέας

Γκαραγκάνη Λένα                                                                                                      Ρέντας Γιάννης

Ανοιχτή Συνέλευση-Συζήτηση της Λαϊκής Αντίστασης-Α.Α.Σ.


Σε μια περίοδο που λείπει η πολιτική συζήτηση για τα εντός και εκτός χώρας ζητήματα και

τα καθήκοντα που προκύπτουν η αυριανή συζήτηση έρχεται να προσπαθήσει να καλύψει το κενό

Ανοιχτή σε συμφωνίες διαφωνίες  παρατηρήσεις κλπ


Ανοιχτή Συνέλευση-Συζήτηση της Λαϊκής Αντίστασης-Α.Α.Σ. έχει προγραμματιστεί για την

Πέμπτη 9 Σεπτέμβρη,

στις 7 μμ,

στο Εργατικό Κέντρο Καρδίτσας.

Σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για την εργατική τάξη και τους λαούς, με τις ενδοϊμπεριαλιστικές αντιθέσεις να οδηγούνται σε παροξυσμό και με νέες εστίες πολέμου να ξεπηδούν στη γειτονιά μας (Ουκρανία, Συρία κλπ), με την εξάρτηση της χώρας μας να βαθαίνει και με την αντιλαϊκή επίθεση να εντείνεται και να κλιμακώνεται σε όλα τα επίπεδα, με την ολοένα  και πιο δεξιά μετατόπιση του πολιτικού σκηνικού, την απροκάλυπτη «απουσία» της Αριστεράς από τα πεδία πάλης και την ενίσχυση των εκλογικών αυταπατών… σίγουρα έχουμε να πούμε πολλά! Να ανταλλάξουμε γνώμες και απόψεις και – κυρίως – να οργανώσουμε την παρέμβαση, την πάλη,  τις αντιστάσεις μας. 

Η συνέλευση-συζήτηση είναι ανοιχτή σε κάθε αγωνιστή, σε κάθε εργαζόμενο και νεολαίο που θέλει να συμβάλει στην υπόθεση του κινήματος και της λαϊκής αντίστασης.

 

Τρέξτε ...τώρα που κληρώνει!!


                     

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                  ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ             ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΠΕΡ/ΚΗ  Δ/ΝΣΗ  Π .& Δ. Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ                             Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ    

Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ  ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

 

 

 

 

 Προς κυρίους Διευθυντές Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ,

 εκπαιδευτικούς,

 γονείς και κηδεμόνες των μαθητών

 

Το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Ν. Καρδίτσας, ο Δήμος Καρδίτσας και η Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Ν. Καρδίτσας συνδιοργανώνουμε πρόγραμμα δράσης με τίτλο: «Τρέχουμε και περπατάμε για τα σχολεία των παιδιών μας» την Κυριακή, 19 Οκτωβρίου. Στη συγκεκριμένη δράση μπορούν να συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ( Μόνιμοι-αναπληρωτές), καθώς και γονείς μαθητών που φοιτούν σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας.

Να διευκρινίσουμε  ότι δεν πρόκειται για αγώνα, επομένως δεν θα υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, ούτε πρώτοι και τελευταίοι. Θα ξεκινήσουμε την Κυριακή στις 19 Οκτωβρίου από την κεντρική πλατεία  όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί και γονείς και  θα έχουμε 4 ώρες στη διάθεση μας(9:00-13.00) Όλοι όσοι συμμετέχουμε, θα έχουμε τρία καρτελάκια μαζί μας.  Το κάθε ένα θα έχει πάνω σημειωμένο το όνομα του σχολείου που εργάζεται ο εκπαιδευτικός ( ή αντίστοιχα του σχολείου που φοιτά το παιδί του γονέα που συμμετέχει) και το όνομα του συμμετέχοντος π.χ Γυμνάσιο Μουζακίου Αλέκος Παπαδόπουλος. Επίσης το κάθε καρτελάκι θα έχει επάνω έναν αριθμό 1 ή 2 ή 3. Όσοι από μας φτάσουν στον πρώτο σταθμό ελέγχου που θα είναι έξω από το ξενοδοχείο Thessalikon Grand , 5 χιλιόμετρα από το κέντρο της Καρδίτσας, θα αφήσουν στον εκεί υπεύθυνο το καρτελάκι τους με τον αριθμό 1. Όσοι θέλουν μπορούν να σταματήσουν εκεί και να επιστρέψουν στο κέντρο με το λεωφορείο που θα υπάρχει για αυτό το σκοπό. Όσοι συνεχίσουν μέχρι τη Μητρόπολη ( 8km από την Καρδίτσα) θα αφήσουν το καρτελάκι με τον αριθμό 2 στο δεύτερο σημείο ελέγχου. Επίσης και αυτοί, αν θέλουν, μπορούν να επιστρέψουν στην Καρδίτσα με λεωφορείο. Όσοι τέλος συνεχίσουν και  επιστρέψουν στην Καρδίτσα από μια διαφορετική διαδρομή δίπλα στο ποτάμι, στην κεντρική πλατεία της πόλης,  θα αφήσουν το καρτελάκι τους με τον αριθμό 3. Όλα τα καρτελάκια θα μπουν σε μια μεγάλη κλήρωση που θα γίνει στην κεντρική πλατεία στις 13.15 και τα σχολεία που θα βγουν από αυτή την κλήρωση(Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ του νομού Καρδίτσας) θα πάρουν ένα μηχάνημα προβολής και ένα φορητό υπολογιστή. Όσα φορητά συστήματα μαζέψουμε από εισφορές των συμμετεχόντων, των μικρών και μεγάλων χορηγών τόσα σχολεία θα κληρωθούν. Όσοι εκπαιδευτικοί και γονείς έχουν την οικονομική δυνατότητα μαζί με τη δήλωσή τους, παρακαλούνται να δώσουν το ποσό των τριών (03) ευρώ είτε στο σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου είτε στο διευθυντή του σχολείου . Το ποσό που θα συγκεντρωθεί θα διατεθεί αποκλειστικά για την αγορά μηχανημάτων που στη συνέχεια θα μπουν στην τελική κλήρωση που θα γίνει με το τέλος της δράσης.  Μέσω των επισκέψεων στα σχολεία του νομού και στο πλαίσιο των καθηκόντων μας μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η πλειονότητα των εκπαιδευτικών επιθυμούν να διαμορφώσουν τη διδασκαλία τους με τον καλύτερο δυνατό και παιδαγωγικό τρόπο, χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες ως ένα εξαιρετικά χρήσιμο και ελκυστικό για τους μαθητές μας εργαλείο.  Δυστυχώς όμως, όπως όλοι γνωρίζουμε, η έλλειψη ικανής υλικοτεχνικής υποδομής σε αρκετά σχολεία δεν τους επιτρέπει να υλοποιήσουν τους στόχους τους έτσι όπως θα το ήθελαν. Είναι γεγονός ότι η πολιτεία πρέπει να υποστηρίζει και να συνεισφέρει σε αυτές τις προσπάθειες. Ωστόσο, όταν αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, η  συνεισφορά όλων μας, των γονέων και της τοπικής κοινωνίας, είναι εξαιρετικά πολύτιμη και πολλές φορές εξίσου αποτελεσματική. Και για να γίνει αυτό η συνεργασία, η κοινή προσπάθεια και δράσεις όλων μας για το καλό των παιδιών μας μπορούν να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση.

Η δράση λοιπόν που σήμερα σας ανακοινώνεται, από όλους εμάς εξαρτάται σε ποιο βαθμό θα πετύχει και τι αποτελέσματα θα έχει. Αν βρεθούν χορηγοί, μικροί ή μεγάλοι και οι συμμετοχή είναι αυξημένη,  θα έχουμε όλοι μας την ικανοποίηση ότι  βοηθήσαμε στο να βρεθούν κάποια σχολεία με καλύτερο εξοπλισμό. Παράλληλα θα δώσουμε σε πολλούς  αποδέκτες  ένα δυνατό μήνυμα ότι είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι για ένα καλύτερο σχολείο. Θετικά μηνύματα θα δώσουμε και στα παιδιά μας, στους μαθητές μας. Δεν είστε μόνοι σας. Είμαστε εδώ και σας νοιαζόμαστε, ως εκπαιδευτικοί, ως γονείς, ως τοπική κοινωνία. Ταυτόχρονα θα προβάλλουμε προς όλους ότι στην αντιμετώπιση της κρίσης και οποιασδήποτε κρίσης, η φυσική άσκηση είναι ένα δωρεάν φάρμακο πολύ αποτελεσματικό, τόσο για τη σωματική μας υγεία όσο και για την ψυχική μας ευεξία. Αξίζει να σημειωθεί πως  Αστυνομία και εθελοντές θα φροντίσουν για την ασφάλεια της δράσης. Ωστόσο, οι συμμετέχοντες λίγο πριν την έναρξη της δράσης θα κληθούν να συμπληρώσουν Υπεύθυνες Δηλώσεις ότι είναι υγιείς(οι Υπεύθυνες Δηλώσεις θα χορηγηθούν στην αφετηρία από τους διοργανωτές).

Παρακαλούνται θερμά οι κύριοι Διευθυντές

Α) Να ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς και αν είναι δυνατόν, να μοιράσουν την  παρούσα ανακοίνωση μαζί με τις αιτήσεις συμμετοχής στους μαθητές προς ενημέρωση των γονέων τους.

Β) Να συγκεντρώσουν τις αιτήσεις των εκπαιδευτικών, καθώς και των Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου τους και να τις αποστείλουν ηλεκτρονικά ή μέσω αλληλογραφίας ή με φάξ(2441047210) ή  αυτοπροσώπως  στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Καρδίτσας ( Καραϊσκάκη και Αβέρωφ 15 , ΤΚ 43100 mail:  grss@dide.kar.sch.gr)  το αργότερο μέχρι την Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου.

Γ) Να συγκεντρώσουν τις τυχόν εισφορές που θα συγκεντρωθούν από τους εκπαιδευτικούς(τυχόν εισφορές από γονείς θα συγκεντρωθούν από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και θα ακολουθηθεί η παρακάτω διαδικασία) και να τις παραδώσουν στο Γραφείο Σχολικών Συμβούλων σε ένα σφραγισμένο φάκελο αναφέροντας μέσα στο φάκελο ΜΟΝΟ τον αριθμό των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν και το ποσό που συγκεντρώθηκε ( Π.χ. Γυμνάσιο Σοφάδων, 15 συμμετέχοντες , ποσό που συγκεντρώθηκε, τριάντα ευρώ-στην περίπτωση που δεν είχαν όλοι τη δυνατότητα της μικρής εισφοράς) το αργότερο μέχρι την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου. Όλοι οι σφραγισμένοι φάκελοι θα ανοιχτούν ενώπιον της οργανωτικής επιτροπής την Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και σας υπενθυμίζουμε ότι όσο πιο μαζική θα είναι η συμμετοχή γονέων και κηδεμόνων τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να κληρωθεί το σχολείο σας!