Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2013

Οι αδιάφοροι


 Τι κάνει η πρωτοβάθμια;
 Μια ανακοίνωση από μόνη της, το κείμενο του Γκράμσι....

 

                                           Οι αδιάφοροι



Του Αντόνιο Γκράμσι


«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γιʼ αυτό μισώ τους αδιάφορους.
Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα  σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. 
Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα. Αυτό που συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της, αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει. 

  Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν. Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία, αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου, αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη; 
Μισώ τους αδιάφορους 
και γιʼ αυτό: γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απʼ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γιʼ αυτό που έκανε και ειδικά γιʼ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου. 
Είμαι ενταγμένος, ζω
, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης, που ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σʼ αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σʼ αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σʼ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους.  


Ζω, είμαι ενταγμένος. Γιʼ αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους».


11 Φεβρουαρίου 1917 - Mετάφραση: Τόνια Τσίτσοβιτς

 

 

Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ


ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΜΑΖΙΚΟ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ!

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


ΝΑ ΒΑΔΙΣΟΥΜΕ  ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΞΕΣΗΚΩΜΩΝ!

 

Η φετινή έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν μοιάζει με καμιά από τις προηγούμενες. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του κλάδου μας, που το Σεπτέμβρη λείπουν συνάδελφοί μας από το σχολεία. Είναι η πρώτη φορά, που στην περιοχή μας 35 συνάδελφοι (2.100 σε όλη τη χώρα και προηγήθηκαν οι 10.000 αναπληρωτές) οδηγούνται στην ανεργία, μέσω της διαθεσιμότητας-απόλυσης και από την άλλη, οι μαζικοί τομείς που κλείνουν, διώχνουν χιλιάδες μαθητές έξω από τη δημόσια εκπαίδευση, όχι μόνο μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα.

Οι εκπαιδευτικοί ζούμε την εποχή του τρόμου, καθώς βρισκόμαστε αντιμέτωποι κάθε μέρα με μια νέα κυβερνητική ανακοίνωση παραγωγής «υπεραρίθμων»-διαθέσιμων για απόλυση, μαζί με τα εφιαλτικά για τη μεγάλη μαθητική πλειοψηφία «νέα σχέδια» για το Γυμνάσιο και τα  Λύκεια της «νέας Ελλάδας» της βαρβαρότητας.

 

Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ


Με καταιγιστικούς ρυθμούς συνεχίζεται η επιβολή της σύγχρονης βαρβαρότητας, η φτώχεια, η καταπίεση και το ξεπούλημα της χώρας. Οι στοιχειώδεις όροι λειτουργίας της κοινωνίας και της χώρας έχουν ήδη ρημάξει και εγκαταλειφθεί στην επέλαση των λεγόμενων «δανειστών». Τα σχολεία, τα νοσοκομεία, οι πιο βασικές υπηρεσίες των δήμων, η πρωτοβάθμια περίθαλψη και η πρόσβαση του λαού στο φάρμακο, κάθε κοινωνική παροχή, ακόμα και στα ΑΜΕΑ, κάθε επίδομα υπερωρίας, νυχτερινών κ.ο.κ. είναι αποσαρθρωμένα, διαλυμένα, κομμένα! Μια ακήρυχτη αλλά κλιμακούμενη στάση πληρωμών στις πιο βασικές ανάγκες της ζωής του λαού είναι σε πλήρη εξέλιξη. Την ίδια ώρα η ανεργία πάει από άλμα σε άλμα, τα μικρομάγαζα καταστρέφονται μαζικά, η φτωχομεσαία αγροτιά πεινάει και ξεκληρίζεται, η φοροληστεία πνίγει όλο το λαό και οι πλειστηριασμοί έρχονται μαζί με τα νέα μέτρα ενός νέου μνημονίου, που απαιτεί  ο Σόιμπλε και προαναγγέλλει ο Σαμαράς, μέσω του  φερετζέ της ανάγκης πρωτογενούς πλεονάσματος.

Η κρίση χρέους και η δημοσιονομική κρίση, χρησιμοποιούνται μέσα από τα μνημόνια, ακριβώς για να συντριβούν τα δικαιώματα και οι κατακτήσεις των εργαζομένων, που με αίμα κατακτήθηκαν τον 20ο  αιώνα.

 Επιπλέον, ζούμε την ανησυχητική συρρίκνωση των δημοκρατικών δικαιωμάτων, τον αυταρχισμό της διοίκησης, τον εξευτελισμό ακόμα και της τυπικής αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και έχουμε διακυβέρνηση με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και υιοθέτηση της ακροδεξιάς ατζέντας των φασιστών. Και όλα αυτά γίνονται στο φόντο πύκνωσης των σύννεφων πολέμου στην περιοχή, καθώς ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός ετοιμάζεται, μέσω της επέμβασης στη Συρία, να αιματοκυλίσει μια ακόμα χώρα, αλλά και να βάλει φωτιά σε ολόκληρη την περιοχή.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗ ΛΑΙΜΗΤΟΜΟ

Ø  Τα μέτρα, συνεχίζονται με ρυθμό πολυβόλου: απολύσεις, υποχρεωτικές μετατάξεις και μεταθέσεις παντού, δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών (και η «αξιολόγηση» περιμένει στη γωνία). Συνολική αιχμαλωσία, με φόντο την πρόθεση για πλήρες ξεδόντιασμα της έννοιας «μόνιμη και σταθερή δουλειά», ακόμα και αν θεωρητικά τη διατηρεί κάποιος. Η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε μόνο στη μέση της πορείας του πλήρους ξεθεμελιώματος οποιουδήποτε θύλακα μόνιμης και σταθερής δουλειάς και ότι οι απολύσεις θα είναι στην ημερήσια διάταξη: μαζικές ή κομματιαστές, άμεσες ή σταδιακές, παράλληλα με την πλήρη ελαστικοποίηση των συνθηκών των όποιων «μόνιμων» παραμείνουν.

Ø  Μαζί  προωθούνται και οι αντιδραστικές αλλαγές για το Λύκειο και την Τεχνική Εκπαίδευση. Μέσω των απανωτών εξεταστικών – ταξικών φραγμών από την Α’ Λυκείου (με θέματα κατά 50% από τράπεζα θεμάτων), η κυβέρνηση και οι εντολείς της στοχεύουν να συντρίψουν μορφωτικά δικαιώματα της νεολαίας και να πετάξουν μεγάλα τμήματά της έξω από την εκπαίδευση, σε δομές κατάρτισης και απλήρωτης και ανασφάλιστης εργασίας. Τα μέτρα αυτά προστίθενται στην εντεινόμενη άθλια οικονομική κατάσταση των οικογενειών αλλά και στη συνολική απόσυρση του κράτους από μια σειρά υποχρεώσεις που είχε, σε σχέση με την παροχή στοιχειωδών συνθηκών δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης (βιβλία, μετακινήσεις κλπ.) Στόχος τους είναι να διαλύσουν οποιαδήποτε δομή, που είχε έστω και ψήγματα δωρεάν κοινωνικών παροχών: παιδεία – υγεία – δημοτικές υπηρεσίες, να κάνουν δώρο σε ιδιώτες τμήματα της δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης.

Ø  Για να προωθηθούν όλα αυτά, εντείνεται όλο το κλίμα περιστολής στοιχειωδών δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, με επιστρατεύσεις, και κρατική όπως και εργοδοτική τρομοκρατία. Το μήνυμα που στέλνει η κυβέρνηση και η τρόικα  είναι σαφές: «ο λαός δε δικαιούται να έχει δικαιώματα»!

ΔΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!

Στην καρδιά των αιτημάτων του αγώνα που ξεκινάμε, είναι οι διεκδικήσεις για εκπαίδευση και ουσιαστική, μόρφωση όλων των παιδιών, η διασφάλιση των κοινωνικών αγαθών (παιδεία, υγεία, ασφάλιση, ρεύμα, νερό) δημόσια και δωρεάν παρεχόμενων, η απαίτηση για μόνιμη, σταθερή και αξιοπρεπή εργασία για όλους, η υπεράσπιση της ελευθερίας  και του δικαιώματος του λαού να αποφασίζει αυτός για τις τύχες του, ενάντια  στα ανακοινωθέντα του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» και την τακτική απαγόρευσης της συνδικαλιστικής δράσης μέσω των επιστρατεύσεων από την κυβέρνηση.

Κανένα παιδί και κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει από το σχολείο!

Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους!

·         Καμιά διαθεσιμότητα – υποχρεωτική μετάταξη – απόλυση, υποχρεωτική μετάθεση!

·         Κατάργηση του νόμου για τις μετατάξεις  και του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μετακινήσεις (μεταθέσεις και αποσπάσεις).

·         Να ανακληθούν τώρα οι διαθεσιμότητες – υποχρεωτικές μετατάξεις.

·         Να επανέλθουν οι τομείς και οι ειδικότητες της ΤΕΕ που καταργήθηκαν.

·         Διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.

·         Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών τώρα, για τη λειτουργία των σχολείων.

·         Ουσιαστική οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών, ειδικά των νεώτερων. Κατάργηση του ν. 4024/11

·         Καμιά μείωση συντάξεων (κύριων, επικουρικών, εφάπαξ)

 Ενάντια στους ταξικούς φραγμούς

Μόρφωση – εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, ουσιαστική, δημόσια και δωρεάν!

·         Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την αντιδραστική «αναδιάρθρωση» της εκπαίδευσης, γενικής και τεχνικής.

·         Όχι στον εξεταστικό μαραθώνιο, στην ιδιωτικοποίηση και στην πρόωρη κατάρτιση μετά το γυμνάσιο.

·         Όχι στην απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία μέσω της «μαθητείας».

·         Καμιά συγχώνευση – κατάργηση σχολείου!

·         Ανώτερο όριο 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις και 10 μαθητές ανά καθηγητή στα εργαστήρια.

·         Απόσυρση του ΠΔ για την αξιολόγηση και του νόμου 4142/13 για τη  Αρχή Διασφάλισης  Ποιότητας.

·          Δωρεάν Υγεία και Ιατροφαρμακαυτική περίθαλψη για όλο το λαό

·         Όχι στο κλείσιμο σχολείων και νοσοκομείων

Ελευθερία, δικαιοσύνη, δημοκρατικά δικαιώματα στα σχολειά και στους τόπους εργασίας

·         Να καταργηθεί το καθεστώς της πολιτικής επιστράτευσης απεργών.

·         Παύση κάθε συνδικαλιστικής δίωξης. 

·         Καμιά δίωξη ενάντια στους αγωνιζόμενους.

·         Άμεση κατάργηση των νόμων για το νέο Πειθαρχικό Δίκαιο (ν.4093/12 και 4057/12).

ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ - ΕΕ – ΔΝΤ  ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΧΗΣ – Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

  • Απεργία διαρκείας με τη μορφή 5/μερων επαναλαμβανόμενων με έναρξη τη 16η Σεπτέμβρη, νέες γενικές συνελεύσεις 19 Σεπτέμβρη και συνέλευση προέδρων 21 Σεπτέμβρη. Επιπρόσθετα:

  • Να δημιουργηθούν απεργιακές επιτροπές τόσο Κεντρική, αλλά και όσο το δυνατόν πιο αποκεντρωμένες, με στόχο να φτάσουν στο επίπεδο του σχολείου. Οι απεργιακές επιτροπές αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες απεργιακής φρουράς, δημιουργίας πανό και παρεμβάσεων στην κοινωνία, δημιουργίας απεργιακών ταμείων, οργάνωσης εκδηλώσεων αλλά και συναυλιών πολιτικής και οικονομικής στήριξης της απεργίας
  • Οι ΕΛΜΕ που θα αποφασίσουν στις συνελεύσεις τους ότι κινούνται στην κατεύθυνση της απεργίας διαρκείας, να είναι σε συνεννόηση και να προσπαθήσουν να υλοποιήσουν την κατεύθυνση αυτή σε απευθείας συντονισμό μεταξύ τους, ως πρωτοβάθμια σωματεία, σε περίπτωση που η ΟΛΜΕ «τα στρίψει».
  • Περιφρουρούμε την υλοποίηση των αποφάσεων των Γενικών Συνελεύσεων και την πιστή μεταφορά τους στη ΓΣ Προέδρων
  • Το Σάββατο 7/9 διαδηλώνουμε στη ΔΕΘ.
  • Δευτέρα 9/9 συζητήσεις σε όλα τα σχολεία συγκροτήσεις των απεργιακών επιτροπών. Το βράδυ παρέμβαση στο κέντρο της πόλης με υλικό που αφορά γονείς και μαθητές
  • Τρίτη 10/9 Εκδήλωση συζήτηση για τις εξελίξεις στην εκπαίδευση όπου θα καλεστούν σύλλογοι γονέων και μαθητές, για ενημέρωση συζήτηση για τις αλλαγές που προωθεί το ΥΠΑΙΘ
  • Τετάρτη 11/9, στον αγιασμό, μοίρασμα φυλλαδίου στους μαθητές και συλλαλητήριο στις 12 το μεσημέρι, στο κέντρο της πόλης.

 

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!!!!

Η ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ, Η ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΝ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

ΟΙ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΣΕΦΤΙΑ (ΚΑΙ) ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ!


ΟΙ «ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΡΟΥΣΕΦΤΙΑ (ΚΑΙ) ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑ!

 

Εδώ και 3,5 χρόνια οι μνημονιακές δυνάμεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, μέσω των κυρίαρχων ΜΜΕ, κάνουν πλύση εγκεφάλου στην ελληνική κοινωνία ότι «μαζί τα φάγαμε» κι ότι έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιος δημόσιος τομέας εξαιτίας του ρουσφετιού. Έχει ήδη αποδειχθεί το ψέμα του «τεράστιου δημοσίου» αλλά είναι αλήθεια ότι το ρουσφέτι έχει δημιουργήσει μια δημόσια διοίκηση με τρομερές αγκυλώσεις και τεράστια γραφειοκρατία που δεν εξυπηρετεί τον πολίτη. Με περισσό θράσος μιλάνε όμως αυτοί που πολεμάνε γενικά το Δημόσιο, τη δυνατότητα δηλαδή των πολιτών να τους παρέχονται στοιχειώδεις, για τη ζώη τους, υπηρεσίες όπως είναι η παιδεία, η υγεία, το νερό και το ρεύμα. Είναι οι ίδιοι που  επικαλούμενοι το πελατειακό κράτος και τα ρουσφέτια διαλύουν το δημόσιο τομέα, ενοχοποιόντας την ελληνική κοινωνία για να υποστεί τα βάρβαρα μέτρα της λιτότητας. Και το κάνουν αυτό εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη των εργαζόμενων να δουλεύουν στον τόπο τους και την τεράστια ανεργία που η δική τους πολιτική έχει εκθρέψει.

 

Ας δούμε, όμως, μερικά πολύ πρόσφατα παραδείγματα όμως των «μεταρρυθμίσεων» της κυβέρνησης στη Δημόσια Διοίκηση:

 

 - απόσπαση επτά (7) εκπαιδευτικών στη Δημόσια Βιβλιοθήκη …Μουζακίου. Μια βιβλιοθήκη που ήδη διαθέτει τρεις (3) μόνιμους υπαλλήλους και της οποίας το Εφορευτικό Συμβούλιο έχει πάρει απόφαση ότι χρειάζεται δύο (2) μόνιμους υπαλλήλους για να αντικαταστήσουν το υπό συνταξιοδότηση προσωπικό και σε μία περίπτωση αποσπασμένους Δ.Υ.

 

-   απόσπαση έξι (6) στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (ΓΑΚ) στην Καρδίτσα, ενώ σ’ όλα τα προηγούμενα χρόνια οι πραγματικές ανάγκες καλύπτονταν με απόσπαση μόλις ενός (1) εκπαιδευτικού.

 

-   εντυπωσιακός αριθμός εκπαιδευτικών, όπως καταγγέλει η τοπική ΕΛΜΕ, που καλούνται να στελεχώσουν κάποια Ι.Ε.Κ της Καρδίτσας.

 

- σε πανελλαδικό επίπεδο, οι μετατάξεις και οι μετακινήσεις έγιναν με πρωτόγνωρες αδιαφανείς και αυθαίρετες διαδικασίες για τις οποίες ήδη κινούνται νομικά αρκετοί εκπαιδευτικοί.

 

Ποιοι βουλευτές, πολιτικά ή ακόμα και συνδικαλιστικά στελέχη της κυβέρνησης μεσολάβησαν για αυτές τις αποσπάσεις εκδούλευσης; Απαξιώνοντας, με αυτό τον τρόπο και υπονομεύοντας το ίδιο το δημοκρατικό πολίτευμα και τον θεσμικό ρόλο των ιδίων ως αντιπροσώπων της ελληνικής κοινωνίας;

 

Την ίδια στιγμή, έχουν το θράσος να παριστάνουν τους σοβαρούς μεταρρυθμιστές που προχωρούν σε «εξυγίανση» του Δημοσίου. Ποιοι; Αυτοί που υπηρετούν με μεγαλύτερο ακόμα ζήλο το πελατειακό κράτος που οι ίδιοι συγκρότησαν.

 

Ο ΣΥΡΙΖΑ αποκαλύπτει την αδιαφάνεια, καταγγέλει την αυθαιρεσία και την επέλαση του κομματικού κράτους της ΝΔ και αγωνίζεται για για την τήρηση της νομιμότητας στη Δημόσια Διοίκηση, την δικαιοσύνη, την ισονομία και τη διαφάνεια. Χαρακτηριστικά που θα διέπουν την κυβέρνηση της Αριστεράς.

 

 

Νομαρχιακή Επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

05-09-2013

 

 

Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτή είναι η “νομιμότητα” του Υπουργείου!!!


                                                                                      Καρδίτσα   04/ 09 / 2013

ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ   


ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3

ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646                                ΠΡΟΣ: Μ.Μ.Ε. Ν. Καρδίτσας

FAX : 24410 26197                                                      

                                                         

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Αυτή είναι η “νομιμότητα” του Υπουργείου!!!

 

Σαν να μην έφταναν οι αλλεπάλληλες «ασύμμετρες» επιθέσεις που έχουν δεχτεί οι εκπαιδευτικοί, μαζί με τους άλλους εργαζομένους της χώρας, αυτό το καλοκαίρι, ήρθαν τελευταία ως ... «κερασάκι στην τούρτα» (της … εκδούλευσης) και οι ανακοινώσεις των μετατάξεων-αποσπάσεων καθηγητών και δασκάλων, για να μας πείσουν ακόμη μια φορά, ότι έννοιες όπως δικαιοσύνη και διαφάνεια παραμένουν άγνωστες στην Ελλάδα.

            Για μια  ακόμη φορά, λοιπόν, οι κυβερνώντες απέδειξαν τις ικανότητές τους στο ρουσφέτι, στην αυθαιρεσία και στην επέλαση του κομματικού κράτους. Μετακινήσεις εκπαιδευτικών χωρίς δημοσιευμένους αξιολογικούς πίνακες. Μετατάξεις με απλά δελτία τύπου, χωρίς καν να έχει συνεδριάσει το ΚΥΣΔΕ.  Δάσκαλοι σε διοικητικές θέσεις του Υπουργείου και σε Ν.Π.Δ.Δ., χωρίς καν να έχει ανακοινωθεί ότι υπήρχε τέτοια δυνατότητα. Πραγματικά, έχει κάθε δικαίωμα κάποιος να μιλήσει για πρωτόγνωρα πράγματα.

            Οι απίθανοι ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας, που όλοι γνωρίζουμε τα ονοματεπώνυμά τους, δεν ακολούθησαν καν τις ίδιες τους τις αποφάσεις (σωστές ή λανθασμένες). Ενδεικτικά μιλώντας, καθώς οι «παρατυπίες» είναι πάμπολλες, ενώ είχε ανακοινωθεί ότι στις μετατάξεις θα ικανοποιηθούν πρώτα οι αιτήσεις όσων ήδη υπηρετούν στο οικείο ΠΥΣΔΕ (Καρδίτσας εν προκειμένω) κι έπειτα θα εξετασθούν (υποτίθεται με βάση τα μόρια) οι αιτήσεις όσων υπηρετούσαν εκτός νομού, παρουσιάσθηκε το φαινόμενο να έχουν μεταταχθεί σε υπηρεσίες της Καρδίτσας (Ι.Ε.Κ, Δ.Δ.Ε. κλπ.) άνθρωποι από άλλα ΠΥΣΔΕ, ενώ δεν ικανοποιήθηκαν αιτήσεις συναδέλφων που υπηρετούσαν από καιρό στο Νομό.  Γι' αυτό άλλωστε είναι τόσο μεγάλος ο αριθμός των ενστάσεων που έχουν υποβληθεί μέχρι στιγμής πανελλαδικά.

            Επίσης, ενώ από την αρχή το Υπουργείο είχε καταστήσει σαφές ότι εφόσον έγινε η αίτηση μετάταξης, δεν υπάρχει καν η δυνατότητα ανάκλησής της, εν τούτοις, δόθηκε η δυνατότητα σε ορισμένους να υποβάλλουν αίτηση ανάκλησης (κανονικά, με πρωτόκολλο, ως εξερχόμενο έγγραφο) και μάλιστα αφού είχαν ανακοινωθεί τα ονόματά τους !!!

            Όσον αφορά τώρα στην κατανομή των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, κι εκεί τα πράγματα είναι τουλάχιστον παράξενα. Μιλάνε για εξορθολογισμό και στέλνουν επτά ανθρώπους σε ... Δημοτική Βιβλιοθήκη κωμόπολης. Παρόμοιες ξαφνικές «ανάγκες» εξυπηρετούνται και στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (Γ.Α.Κ.), ενώ σ’ όλα τα προηγούμενα χρόνια οι πραγματικές ανάγκες καλύπτονταν με απόσπαση ενός εκπαιδευτικού. Εντυπωσιακός είναι κι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα κληθούν να στελεχώσουν κάποια Ι.Ε.Κ. Κι όλα αυτά, την ώρα που λείπουν απ' τα σχολεία καθηγητές και δάσκαλοι.

Αλήθεια, αναρωτιόμαστε αν τα αντανακλαστικά των αρμόδιων για την τήρηση της νομιμότητας στη Δημόσια Διοίκηση είναι «επιλεκτικά» ή αλλιώς «αντανακλαστικά δύο ταχυτήτων», άλλοτε ακαριαία κι άλλοτε προκλητικά ράθυμα, ανάλογα με την «περίπτωση».

Καλούμε την πολιτεία, έστω και στο «και πέντε», να εξετάσει από την αρχή όλες τις αιτήσεις  μετατάξεων και αποσπάσεων, να τις θέσει υπ' όψιν των ΚΥΣΔΕ και ΚΥΣΠΕ και να φροντίσει να ικανοποιηθούν όσες περισσότερες γίνεται, με βασικούς γνώμονες την δικαιοσύνη, την ισονομία, τη διαφάνεια και -εν τέλει- την κοινή λογική!

 

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Όλοι στις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ των ΕΛΜΕ


Τετάρτη και Πέμπτη, 4 και 5 Σεπτεμβρίου

Όλοι στις ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ των ΕΛΜΕ

 

Παρασκευή, 6/9 στις 17.30

στο 6ο ΕΠΑΛ Αθήνας (Νέστου 4, στάση ΜΕΤΡΟ: Μέγ. Μουσικής):

Συνάντηση – Συζήτηση εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα

 

Παρασκευή, 6/9 στις 19.00

Συγκέντρωση στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Ερμού & Κορνάρου 2)

και πορεία στο Σύνταγμα,

Δρώμενα από εκπαιδευτικούς Εικαστικών, Μουσικής και Θεατρολόγους

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ν/ΣΧ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

Τρίτη, 10/9 στις 18.30

Πανελλαδική Συγκέντρωση* στα γραφεία της ΟΛΜΕ (Ερμού & Κορνάρου 2),

και πορεία στο Σύνταγμα

(Ημέρα ψήφισης του ν/σχ για το Λύκειο στη Βουλή)

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Ν/ΣΧ ΓΙΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

*(Όσες ΕΛΜΕ δεν οργανώσουν την κάθοδό τους στην Αθήνα, να οργανώσουν εκείνη την ημέρα τοπικές πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας).

Τμήμα Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ


Τμήμα Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ

Ανακοίνωση

Ως προϊόν διαλόγου και συναίνεσης επιχειρεί να εμφανίσει η κυβέρνηση το εκπαιδευτικό πολυνομοσχέδιο που συζητείται αυτές τις μέρες στη Βουλή. Χρειάζεται περισσό θράσος να υποστηρίζει κάτι τέτοιο, όταν το νομοσχέδιο αυτό, όπως και η πολιτική που προωθεί, δέχτηκε χθες σκληρή κριτική από όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς που πήραν μέρος στην προκαταρκτική συζήτησή του στη Βουλή; Αναρωτιέται κανείς ποιους τάχα διαβουλεύτηκε το Υπουργείο Παιδείας, αν όχι με τους πιο αρμόδιους εκπαιδευτικούς παράγοντες, μαζί και τον Συνήγορο του Παιδιού, που όλοι τους εκφράζουν έντονες επιφυλάξεις και πλήρη διαφωνία για την ψήφιση του νομοσχεδίου.

Η καθολική απόρριψη του νομοσχεδίου, φυσικά, δεν είναι τυχαία. Πρόκειται για ένα νομοθέτημα που μεταξύ άλλων:

1.       Δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την αποφοίτηση των νέων από το Λύκειο, το οποίο το έχει μετατρέψει σε ένα απέραντο εξεταστικό ναρκοπέδιο με αλλεπάλληλες εξετάσεις πανελλαδικού τύπου σε πληθώρα μαθημάτων. Διευρύνει έτσι την πελατεία των φροντιστηρίων σε βάρος των πενιχρών εσόδων της ελληνικής οικογένειας.

2.       Σε όλη τη βαθμίδα του Λυκείου περιορίζει ασφυκτικά τους μορφωτικούς ορίζοντες των νέων, οδηγώντας τους σε περισσότερη κατάρτιση, στην επαγγελματική εξειδίκευση από τα άγουρα χρόνια τους, και στη μαθητεία κατά τις ορέξεις και τα συμφέροντα των εργοδοτών.

3.       Περιορίζει την ανθρωπιστική καλλιέργεια και των αισθητική αγωγή των νέων, η οποία δεν φαίνεται να συνάδει με την τρέχουσα "αγοραία", τεχνοκρατική εκπαιδευτική πολιτική  και με τη γενικότερη "λογιστική" αντίληψη των μνημονιακών πολιτικών.

4.       Συρρικνώνει και υποβαθμίζει ακόμα περισσότερο τη δημόσια, δωρεάν εκπαίδευση, ιδίως την τεχνική - επαγγελματική, χαρίζοντας εκπαιδευτικά φιλέτα στους σχολάρχες και στο ιδιωτικό επιχειρηματικό κεφάλαιο.

5.       Υπονομεύει τα πτυχία και τα επαγγελματικά δικαιώματα των νέων με την πιστοποίηση δεξιοτήτων που αποκτώνται έξω από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.

6.       Καθιερώνει τη μαθητεία -ουσιαστικά την απλήρωτη και ανασφάλιστη εργασία- ακόμα και ανήλικων μαθητών ως υποκατάστατο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μάλιστα προβλέπεται να εκχωρηθούν από το ΕΣΠΑ μεγάλα χρηματικά κονδύλια σε εργοδότες για την υλοποίησή της.

7.       Οδηγεί σε υποχρεωτικές μετακινήσεις, στη διαθεσιμότητα και τελικά σε απόλυση χιλιάδες εκπαιδευτικούς, αυξάνοντας έτσι περισσότερο τους δείκτες της ανεργίας και τη δυσπραγία στην ελληνική κοινωνία.

Αυτές οι νεοφιλελεύθερης έμπνευσης αλλαγές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα δημιουργήσουν ένα ακόμα πιο δύσκολο και ανταγωνιστικό σχολείο από αυτό που ξέρουμε, διώχνοντας τους πολλούς μαθητές από το λύκειο και  οδηγώντας τους στη φτηνή και υποβαθμισμένη κατάρτιση. Θα διευρύνουν τις μορφωτικές ανισότητες σε βάρος των πιο αδικημένων και θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο τις οικογενειακές δαπάνες για μια παιδεία που δεν θεωρείται από την πολιτεία δικαίωμα για όλους αλλά προνόμιο για λίγους.

Γι’ αυτό και πρέπει να τους σταματήσουμε έγκαιρα! Μόνο μια πανστρατιά του κόσμου της παιδείας, του μόχθου και της δημιουργίας μπορεί να βάλει τέρμα σε αυτό τον φρενήρη κατήφορο και να ανοίξει το δρόμο για μια ριζική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση που θα διασφαλίσει την πρόοδο και την ευημερία. Σε αυτή την κατεύθυνση εργάζεται συστηματικά και υπεύθυνα ο ΣΥΡΙΖΑ.

ΟΔΟΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.


                    ΟΔΟΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ
ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
 
 
ΝΑΙ συνάδελφοι ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που πρέπει να διαβούμε. Σίγουρα δύσκολος και με πολλά εμπόδια, αλλά ο μόνος που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ. Χορτάσαμε από άσφαιρες τουφεκιές. Είναι Ο ΜΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ η κυβέρνηση και η τρόικα και για αυτό έχουν εξαπολύσει μια χυδαία επίθεση με συκοφαντίες και απειλές ενάντια στην προοπτική παρατεταμένου απεργιακού αγώνα των καθηγητών.

Συνάδελφοι βρισκόμαστε αντιμέτωποι κάθε μέρα με μια νέα κυβερνητική ανακοίνωση παραγωγής «υπεραρίθμων»-διαθέσιμων για απόλυση, μαζί με τα εφιαλτικά για τη μεγάλη μαθητική πλειοψηφία «νέα σχέδια» για το Γυμνάσιο και τα  Λύκεια της «νέας Ελλάδας» της βαρβαρότητας.

 


ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ!! ΠΟΤΕ, ΑΝ ΟΧΙ ΤΩΡΑ!!



Σε αυτή τη λαίλαπα απαντάμε με κλιμάκωση «48ωρη και να δούμε»; Μας δουλεύουν; Οι εμπνευστές της πρότασης ελπίζουν ότι η υπονομευμένη στα μάτια του κλάδου 48/ωρη θα λειτουργήσει διαλυτικά, ότι οι συνάδελφοι θα την αντιληφθούν ως «μία από τα ίδια» και δε θα ακολουθήσουν….

 ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ!!!

 

Συνάδελφοι είναι αλήθεια ότι έχουμε αργήσει. Η απόφαση του συνεδρίου της ΟΛΜΕ, για απεργία διαρκείας από την έναρξη της χρονιάς, θα έπρεπε να είχε οδηγήσει σε απεργία από τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη. Όμως, ο χειρισμός που έγινε από ορισμένες παρατάξεις στο ΔΣ της ΟΛΜΕ ώστε να μην καταλήξει σε εισήγηση, θέτει σε κίνδυνο την προοπτική της απεργίας διαρκείας.

 

Για να μην προσθέσουμε μια ακόμα διάσπαση στις προτάσεις κήρυξης απεργίας διαρκείας, θα υποστηρίξουμε την πρόταση για:

·        Απεργία διαρκείας με τη μορφή 5/μερων επαναλαμβανόμενων με έναρξη τη 16η Σεπτέμβρη.

 

·        Να δημιουργηθούν απεργιακές επιτροπές, όσο το δυνατόν πιο αποκεντρωμένες, με στόχο να φτάσουν στο επίπεδο του σχολείου. Οι απεργιακές επιτροπές αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες απεργιακής φρουράς, δημιουργίας πανό και παρεμβάσεων στην κοινωνία, δημιουργίας απεργιακών ταμείων, οργάνωσης εκδηλώσεων, αλλά και συναυλιών πολιτικής και οικονομικής στήριξης της απεργίας


ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗ Γ.Σ. ΤΗΣ ΕΛΜΕ
ΠΕΜΠΤΗ 5/9 ΣΤΙΣ 7.30μμ στο 1ο ΓΕ.Λ.

 

              ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
--

Τρίτη, 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΨΗΦΙΣΜΑ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


ΨΗΦΙΣΜΑ- ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Καταγγέλουμε το γεγονός ότι σήμερα 3/9/2013 στο σχολείο μας  δεν δόθηκε η δυνατότητα επαναληπτικής εξέτασης στα μαθήματα  του τομέα Υγείας- Πρόνοιας  σε 10 ανεξεταστέους μαθητές μας .

Οι μαθητές μας αυτοί ουσιαστικά εκδιώκονται από το σχολείο μας .

Τους αφαιρείται το δικαίωμα στη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση.

Καλείται ο υπουργός παιδείας να εξηγήσει στα παιδιά αυτά αλλά και στους μαθητές που προήχθησαν στη Γ τάξη τι θα κάνουν φέτος.

Επίσης καλείται να εξηγήσει  στους μαθητές  και τις μαθήτριες  της Α΄τάξης που επέλεξαν τον Ιούνιο  τον παραπάνω  τομέα τι να επιλέξουν.

Τώρα φάνηκε σ΄ όλο το μεγαλείο  η προχειρότητα και η ανυπαρξία σχεδιασμού μετά τον «ξαφνικό θάνατο» του Τομέα Υγείας και Πρόνοιας.

 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ          ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ

 

 

 

Ακλουθούν οι υπογραφές των  εκπαιδευτικών του σχολείου

Πληροφορίες  ,Στάθης Συμεωνίδης (Αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Πιερίας)                                                                          

Δυναμική είσοδος των μονόωρων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο


Δυναμική είσοδος των μονόωρων μαθημάτων στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
 
 
 
 
Νέα δυναμική «είσοδος» στο αναλυτικό πρόγραμμα των Γυμνασίων αλλά και των Λυκείων της χώρας τα ...μονόωρα μαθήματα. Μονόωρα μαθήματα φυσικά πάντα υπήρχαν στο αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων, αλλά σε περιορισμένο αριθμό, καθώς αποτελούσαν μαθήματα στα οποία κανείς εκπαιδευτικός τελικά δεν εμβάθυνε (και πως να το κάνει άραγε με μια ώρα διδασκαλίας κάθε εβδομάδα;)


Πλέον τα μονόωρα μαθήματα γίνονται 6 στην Α΄Γυμνασίου (καθώς στα τέσσερα παλαιά, προστίθενται δύο νέα, η Φυσική και το μάθημα του πρότζεκτ). Στη Β΄Γυμνασίου γίνονται 8, πριν ήταν πέντε (ένα μάθημα που διδασκόταν δύο ώρες γίνεται τώρα μονόωρο, η οικιακή οικονομία, και προστίθεται η Βιολογία και το μάθημα του πρότζεκτ). Στην Γ΄Γυμνασίου γίνονται έξι συνολικά (4 παλαιά, η βιολογία από δίωρο γίνεται μονόωρο και προστίθεται η τεχνολογία).

Τα περισσότερα μονόωρα μαθήματα δεν προβλέπεται από το υπουργείο να εξετάζονται γραπτά στο τέλος της χρονιάς στις προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις, οπότε μπαίνουν αυτομάτως σε μία «υποδεέστερη» κατηγορία.

Εφέτος με το «κόψε-ράψε» στα μαθήματα των σχολείων και προφανέστατα λόγω της ανάγκης να μετριαστούν κάποιες αντιδράσεις εκπαιδευτικών και επιστημονικών ενώσεων, τα μαθήματα αυτά αυξήθηκαν θεαματικά.

«Είμαι καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τυχαίνει το μάθημα που διδάσκω να ανήκει στην κατηγορία των μονόωρων μαθημάτων» δηλώνει καθηγητής δημόσιου σχολείου στην περιοχή της Ηλιούπολης που καταθέτει την εμπειρία του στο «Βήμα».

«Στις τυπικές μου υποχρεώσεις ανήκει και η αξιολόγηση των μαθητών, στο τέλος του τριμήνου μου ζητείται να συμμετέχω στη συνεδρίαση του συλλόγου και να έχω λόγο για τους μαθητές μου, αμέσως μετά απαιτείται η παράδοση της βαθμολογίας μου και στην επίδοση των ελέγχων με περιμένουν στη σειρά οι γονείς των μαθητών μου, για να τους μιλήσω για τα παιδιά τους, να τους πω τι βλέπω σε αυτά, τι δυνατότητες διακρίνω, ποιες αδυναμίες επισημαίνω και να κάνουμε μία συζήτηση με επίκεντρο αυτά» αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Έπιασα όμως πέρυσι τον εαυτό μου να εύχεται - ιδιαίτερα στο πρώτο τρίμηνο - να μην έρθουν σε μένα όλοι οι γονείς των μαθητών μου, να προτιμήσουν καλύτερα τη γνώμη του φιλόλογου, του μαθηματικού, του φυσικού που έχουν την 'πολυτέλεια' να βλέπουν τα παιδιά περισσότερες από 1 ώρες την εβδομάδα» λέει.

«Την σχολική χρονιά που μας πέρασε τα μαθήματα με διαταγή του υπουργείου Παιδείας έληξαν την Τετάρτη 15 Μαίου. Ωστόσο στο βιβλίο ύλης του δικού μου μαθήματος το καλοκαίρι μου έφτασε δύο μήνες νωρίτερα, στις 15 Μαρτίου».

Όπως αναφέρει λόγω των αργιών αλλά και της διαμόρφωσης του ωραρίου στα σχολείου τελικά πέρυσι στο τελευταίο τρίμηνο (Μάρτιος Απρίλιος Μάιος) έκανε μάθημα μόνο μια φορά και έβαλε βαθμό στους μαθητές του κατά προσέγγιση και κατά φαντασία! «Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για την ύλη που σκόπευα να ολοκληρώσω. Ούτε η πραγματικότητα ούτε η φαντασία με βοήθησαν να την προσεγγίσω» αναφέρει χαρακτηριστικά.


Αντιγραφή απο το alfavita.gr