Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2013

«Τόση Δημοκρατια Είχαμε να δούμε από την Χούντα»

Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής.
Σεπτέμβρης 2013.

«Τόση Δημοκρατια Είχαμε να δούμε από την Χούντα»

 


 

Η Αριστεία, η Μαθητεία και η Παιδεία. Ένα παραμύθι για μεγάλους (video)


 

Η Αριστεία, η Μαθητεία και η Παιδεία. Ένα παραμύθι για μεγάλους (video)




 

Λόλα,Μίμης


Επειδή το καλό χιούμορ πρέπει να μας συνοδεύει στις μέρες που έρχονται.






ΟΛΜΕ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο.Λ.Μ.Ε.                                                  

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338                          

www.olme.gr                                                             

e-mail: olme@otenet.gr                                                           Αθήνα, 14/09/2013

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Για τη συγκρότηση Κεντρικής Απεργιακής Επιτροπής της ΟΛΜΕ

 

            Συγκροτήθηκε χθες (13/9) η Κεντρική Απεργιακή Επιτροπή υπό την αιγίδα της ΟΛΜΕ.

            Στην Επιτροπή συμμετέχουν τα μέλη του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και του ΚΕΜΕΤΕ και εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ της Αττικής. Έγινε αναλυτική συζήτηση για τις αγωνιστικές δράσεις που θα πραγματοποιηθούν τις ημέρες της απεργίας. Η απεργιακή επιτροπή θα βρίσκεται σε καθημερινή διαρκή λειτουργία, για όσο διάστημα χρειαστεί.

            Συγκεκριμένα, συμφωνήθηκε το παρακάτω πρόγραμμα δράσεων για την επόμενη εβδομάδα.

 

Σάββατο & Κυριακή 14 και 15/9: Ενημερώσεις – Εκδηλώσεις τοπικά.

 

Δευτέρα 16/9: Συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις

 

  • Στην Αθήνα, στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια.
  • Μετά την πορεία συμμετέχουμε στη σύσκεψη των συνδικ. φορέων που βρίσκονται σε κινητοποίηση στο Πολυτεχνείο (MAX).

 

Τρίτη 17/9:

 

  • Καταλήψεις – διαμαρτυρίες στις Δ.Δ.Ε.

  • Μοτο-πορεία στο κέντρο της Αθήνας που ξεκινά στις 18.00 από την Πλατ. Κλαυθμώνος.

 

Τετάρτη 18/9:

 

  • Συμμετοχή στις απεργιακές συγκεντρώσεις της ΑΔΕΔΥ. Στην Αθήνα, προσυγκέντρωση ΟΛΜΕ στα Προπύλαια στις 11 π.μ.
  • Στις 20.00 συναυλία για την Παιδεία στο Πολυτεχνείο

 

Πέμπτη 19/9:

 

  • Με απόφαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ, θα πραγματοποιηθούν οι ΓΣ των ΕΛΜΕ για τη συνέχιση – κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων

 

Παρασκευή 20/9:  

 

  • ΓΣ Προέδρων ΕΛΜΕ για τη λήψη απόφασης.

 

            Στη συνάντηση της Κεντρ. Απεργ. Επιτροπής, συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν επίσης, τα παρακάτω:

 

-          Ο τρόπος οργάνωσης των απεργιακών επιτροπών των ΕΛΜΕ και η καθημερινή παρουσία τους έξω από τα σχολεία.

-          Να υπάρξει έκδοση απεργιακού φύλλου εφημερίδας

-          Να συνδεθεί ο αγώνας μας με τον αγώνα των εργαζομένων στην ΕΡΤ

-          Να γίνει προσπάθεια από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ για συλλογή ψηφισμάτων αλληλεγγύης από όλους τους κοινωνικούς φορείς.

-          Να λειτουργήσει κεντρικό απεργιακό ταμείο

 

Τέλος,

 

-          Συστάθηκε, με απόφαση του Δ.Σ.,  γραφείο τύπου από μέλη του ΚΕΜΕΤΕ

-          Συστάθηκε επίσης, με πρωτοβουλία συναδέλφων, ομάδα για δημιουργία βίντεο, αφισών και άλλου ενημερωτικού και προπαγανδιστικού υλικού.

 

 

 

ΕΛΜΕ Καστοριάς:ΑΠΕΡΓΙΑ(Βιντεο)


ΕΛΜΕ Καστοριάς:ΑΠΕΡΓΙΑ  (Βιντεο)

 


 

Χωρις λόγια


Μπροστά στο φάντασμα του κόκκινου, συνασπισμός του μαύρου.


Γράφει ο Θανάσης Καρτερός

Το ξεφούρνισε σοβαρά-σοβαρά μια από τις χρυσές πέννες της δημοσιογραφίας του μνημονίου, ο Μπάμπης Παπαδημητρίου του Σκάι και της Καθημερινής, συζητώντας στην εκπομπή του με τον Γιάννη Μηλιό για τη δημοσκόπηση της Pulse που δείχνει το ΣΥΡΙΖΑ πρώτο κόμμα: «Αφού καλείτε εσείς, κ. Μηλιέ, το ΚΚΕ για συνεργασία, να δείξετε ανοχή σε τυχόν συνεργασία της Ν.Δ. με τη Χρυσή Αυγή, τη σοβαρή Χρυσή Αυγή βέβαια»!
Αν και σύντομη έχει πολύ σκοτάδι, πολλές στοές, και στο βάθος ένα ακατέργαστο πολιτικό διαμάντι αυτή η δήλωση-ορυχείο. Πολύ σκοτάδι, γιατί ο ατσαλάκωτος Παπαδημητρίου δεν διστάζει να τσαλακώνει το ΚΚΕ για να το χωρέσει στο ίδιο τσεπάκι με τη Χρυσή Αυγή. Ίδιο πράγμα, να πούμε αυτοί που πολέμησαν το ναζισμό με κείνους που τον υπηρέτησαν. Αυτοί που έχυσαν το αίμα τους για την ελευθερία με κείνους που έχυσαν το αίμα των άλλων για την καγκελαρία. Αυτοί που έκρυβαν με κίνδυνο της ζωή τους Εβραίους με κείνους που τους έστελναν στα κρεματόρια. Αυτοί που και σήμερα συγκρούονται μετωπικά με τους ναζί με κείνους που κυκλοφορούν με ναζιστικά σύμβολα, υπηρετούν ναζιστικές ιδέες και εφαρμόζουν ναζιστικές πρακτικές εγκλήματος. Ο Μανώλης Γλέζος με τον ταγματασφαλίτη Γερακίνη -εκ των ημετέρων εις Γερμανός νεκρός.
Πολλές στοές επίσης, που τις γνωρίζει και βοηθάει στο σκάψιμο τους ο έγκυρος περί τη δεξιά, έμπειρος περί τους τραπεζίτες και ακούραστος σκαπανέας του μνημονίου Παπαδημητρίου. Τυχόν συνεργασία της ΝΔ με τη Χρυσή Αυγή! Δειλά-δειλά, δοκιμαστικά, έχουν αρχίσει να το δουλεύουν, να το ζυμώνουν, να ετοιμάζουν τον κόσμο, να το προωθούν: Μπροστά στον κίνδυνο μιας αριστερής κυβέρνησης, συνεργασία με τους ναζί. Μπροστά στο φάντασμα του κόκκινου, συνασπισμός του μαύρου. Μπροστά στην απειλή για τα συμφέροντά μας ξέπλυμα και στρατολόγηση των ταγμάτων εφόδου.
Και στο τέλος το διαμάντι: ανεπεξέργαστο ακόμα, αλλά πάντως διαμάντι, που ο Παπαδημητρίου το διακρίνει μέσα στα ερέβη του χρυσαυγίτικου συρφετού: Η σοβαρή Χρυσή Αυγή! Υπάρχει λοιπόν και τέτοια -σοβαρή! Κι αν είναι ακόμα ανεπεξέργαστη θα την επεξεργαστούν, θα τη γυαλίσουν, θα τη συσκευάσουν καταλλήλως και θα τη διαθέσουν για τις ανάγκες του έθνους. Υπάρχει εξάλλου πείρα και τεχνογνωσία στην παράταξη του Παπαδημητρίου. Πώς μεταμορφώθηκαν μέσα σε μια νύχτα οι προδότες σε εθνικόφρονες, οι ταγματασφαλίτες σε Μονάδες Ασφαλείας Υπαίθρου, οι γερμανοντυμένοι σε αξιωματικούς του εθνικού στρατού και οι ρουφιάνοι των ναζί σε ρουφιάνους των ελληνικών αρχών;
Μπορεί λοιπόν να γίνει. Και το προωθούν να γίνει, γιατί ο Παπαδημητρίου δεν είναι ο πρώτος που κοιτάζει το διαμάντι, έστω ακατέργαστο, και κάνει τικ-τακ η καρδούλα του. Αν είναι σου λέει να πέσει η πατρίς στα χέρια της Αριστεράς καλύτερα να δώσουμε τα χέρια με τους ναζί. Προκειμένου να ζήσουμε τη μαύρη μέρα που ο Τσίπρας θα ορκιστεί πρωθυπουργός, καλύτερα να τα βρούμε με τη μαύρη νύχτα του Μιχαλολιάκου. Στο κάτω-κάτω μόνο όταν μαύρη είναι η νύχτα στα βουνά και στους κάμπους πέφτει χιόνι, ο Έλλην ξεσπαθώνει-ξεσπαθώνει.
Το διαμάντι λοιπόν υπάρχει, οι αδαμαντωρύχοι υπάρχουν, οι ειδικοί επεξεργαστές υπάρχουν, το πράγμα μπήκε σε κίνηση. Μπορούμε να φανταστούμε την ταχύρυθμη μύηση των βασιβουζούκων στη σοβαρότητα από σοβαρά στελέχη της ΝΔ και έγκυρους δημοσιογράφους μεγάλων καναλιών. Φανταζόμαστε την προσπάθειά τους να τους μάθουν να μιλούν άπταιστα τουλάχιστον εκατό ελληνικές λέξεις, να μη γρυλλίζουν, να μην κοπανάνε όποιον μελαψό βρίσκουν μπροστά τους, να κουβαλάνε αντί για μαχαίρια και πιστόλια στυλό mont blanc και να αλλάξουν λίγο το όνομά τους -από Χρυσή Αυγή να ονομαστούν Χρυσή Καρδιά, που παραπέμπει όσο να “ναι σε καλοσύνη και ευγένεια. Το φαντάζεστε το λαμπρό αποτέλεσμα;
• Ένας λεπτός και ευγενής Παναγιώταρος που μιλάει στον πληθυντικό και αποκηρύσσει τη βία απ” όπου κι αν προέρχεται.
• Ένας μειλίχιος Κασιδιάρης δήμαρχος Αθηναίων με τατουάζ τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ ή άντε τον Ομπάμα.
• Ένας Παπάς που καταθέτει στεφάνι από μέρους της κυβερνήσεως στο Πολυτεχνείο.
• Ένας Μιχαλολιάκος που καταδικάζει τα άκρα -χέρια πόδια, όλα- και ορκίζεται Βενιζέλος στη θέση του Ευάγγελου
Βενιζέλου.
• Μια Ζαρούλια φεμινίστρια, υπουργός ισότητας των δύο φύλων.
Γιατί όχι; Ο Καραγκιόζης τα κατάφερε να γίνει φούρναρης, γιατί να μη γίνει κι ο Καιάδας υπουργός πολιτισμού;
Το όραμα όμως των κρυφά ερωτευμένων με τους ναζί συμπληρώνουμε όσοι υποτίθεται ότι θα δείξουμε ανοχή, εμείς όλοι και όχι μόνο ο ΣΥΡΙΖΑ, μπροστά στο ειδύλλιο με τη ΝΔ -αν δεν χειροκροτούμε κιόλας το θαύμα αυτό εθνικής ευθύνης και σοβαρότητας.
Το μόνο που ξεχνούν οι αδαμαντωρύχοι είναι ότι όχι μόνο στην Τούμπα και στον Εύοσμο, αλλά σε κάθε γειτονιά και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας υπάρχει μια Θύρα 4 με θυμωμένα πλήθη από μη σοβαρούς. Κι αυτούς θα έπρεπε να τους φοβούνται οι σοβαροί φίλοι του Μπάμπη Παπαδημητρίου όταν επεξεργάζονται ναζιστικά διαμάντια…

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ


Καρδίτσα   13/ 09 / 2013

ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ   


ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3

FAX : 24410 26197

ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646                                                              ΠΡΟΣ: Μ.Μ.Ε.

                                                                                     

 

 

ΘΕΜΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ – ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ


 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας στα πλαίσια των απεργιακών κινητοποιήσεων αποφάσισε τις ακόλουθες δράσεις:

 

Δευτέρα 16/9 :

                                                             i.      Στις 8:00 π.μ. παρουσία των Απεργιακών Επιτροπών στις εισόδους των σχολείων για περιφρούρηση της απεργίας.

                                                          ii.      Στις 11 π.μ. συγκέντρωση των απεργών εκπαιδευτικών στην στην Κεντρική Πλατεία.

                                                       iii.      Στις 8:00 μ.μ. συλλαλητήριο στην Κεντρική Πλατεία μαζί μ’ όλους τους φορείς της πόλης (γονείς, πρωτοβάθμια σωματεία, σπουδαστές).

 

Η παρουσία κάθε συναδέλφου είναι απαραίτητη για να έχουν επιτυχία οι παραπάνω δράσεις.

                        ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ -ΑΓΩΝΑΣ -ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ


ΑΠΕΡΓΙΑ


 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας

 
--

Συνθήματα


1.    Στο ρυθμό του γνωστού τραγουδιού γιούπι – για -για:


Πού να πήγαν Αντωνάκη τα λεφτά- (δις)
Μήπως πήγαν στους μισθούς μας ή σε κτίρια καλά
Πού να πήγαν της παιδείας τα λεφτά. (δις)
Ούτε το ‘να ούτε τα’ άλλο βρε παιδιά – δεν προβλέπονται για σας πολλά λεφτά. Σεις δεν είστε τραπεζίτες και κουμπάροι και μεσίτες, δεν προβλέπονται για σας πολλά λεφτά. (δις)
Το ποτάμι πίσω δε γυρνά – το ποτάμι πίσω δε γυρνά
Τέρμα πια στις εκτονώσεις – απεργίες διαδηλώσεις
Το ποτάμι πίσω δε γυρνά.

 

2.   Αυτό, αυτό, αυτό είναι το σωστό να ζούμε μ’ αξιοπρέπεια μόνο απ’ το μισθό

3.   Το σχέδιο τους είναι σχολεία – μαγαζιά, με γονείς πελάτες κι αμόρφωτα παιδιά

4.   Λεφτά για την υγεία λεφτά για την παιδεία, όχι για τα ματ και την αστυνομία

5.   Μας φαίνονται μεγάλοι γιατί είμαστε σκυφτοί, σηκώστε το κεφάλι να σκύψουνε αυτοί

6.   Αυτή η απεργία θα είναι η αρχή, θα είμαστε στο δρόμο όσο χρειαστεί

7.   Η δωρεάν παιδεία είναι των μαθητών –ο νόμος σας θα πάει σε κάδο σκουπιδιών

8.   Οι καθηγητές δεν είναι συντεχνία, παλεύουν για δημόσια και δωρεάν παιδεία

9.   Η μόρφωση δεν είναι κονσέρβα να πουλιέται, δικαίωμά μας είναι με αγώνες κατακτιέται

10.                Όχι στη μαθητεία – τζάμπα εργασία. Τα παιδιά χρειάζονται δωρεάν παιδεία.

11.  Όχι στη μαθητεία – σύγχρονη δουλεία – τα παιδιά χρειάζονται δωρεάν παιδεία

12.                Όχι παιδεία για λίγους κι εκλεκτούς – αγώνας ενάντια στους ταξικούς φραγμούς

13.                Η ιστορία γράφεται με ανυπακοή – αγώνας – ρήξη – ανατροπή

14.                Αυτός ο νόμος θα μείνει στα χαρτιά – μαθητές – καθηγητές να μείνουν στα σχολειά

15.                Το μέλλον ανήκει στον κόσμο της δουλειάς – αυτός που πλεονάζει είναι ο Σαμαράς

16.                Εμπρός λαέ ξεσηκωμός παντού – να διώξουμε κυβέρνηση – ΕΕ και ΔΝΤ

17.                Πάρτε τα μνημόνια και φύγετε από δω

18.                Ψωμί – παιδεία – ελευθερία - Η χούντα δεν τελείωσε το 73

19.                Ψωμί – παιδεία – ελευθερία – αγώνας για δημόσια και δωρεάν παιδεία

20.               Να γυρίσουν πίσω οι απολυμένοι

21.                Να αγωνιστούμε όλοι για δωρεάν σχολειό – όχι κέντρο εξεταστικό

22.               Δώστε λεφτά για την παιδεία – όχι για τις τράπεζες και την ολιγαρχία

23.               Υγεία – παιδεία – ρεύμα και νερό – δεν είναι εμπορεύματα ανήκουν στο λαό

24.               Αγώνας – αγώνας – αγώνας διαρκείας είναι η απάντηση στον υπουργό παιδείας

25.               Να μπουν οι υπουργοί σε αργία – όλοι οι διαθέσιμοι πίσω στα σχολεία

26.               Κανείς δεν περισσεύει απ την παιδεία – βγάλτε πλεονάζοντες απ την ολιγαρχία

27.               Καθηγητές – γονείς και μαθητές ματώνουν - οι εφοπλιστές δεκάρα δεν πληρώνουν

28.               Για τη νεολαία Δουλεία – ανεργία – όχι άλλα κέρδη για την εργοδοσία

29.               Τα όνειρά μας, να μείνουνε ορθά – δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά

30.               Πραγματικές αυξήσεις – σταθερή δουλειά – όχι άλλα κέρδη για τα αφεντικά

31.                Κανένας μαθητής έξω απ τα σχολεία – κανένας φοιτητής στην ανεργία

32.               Θέλουμε να διδάσκουμε κι όχι τα διαγωνίσματα να υπογράφουμε  (δε βγάζει καλή ρίμα…)

33.               Όχι στις απειλές και στους εκβιασμούς – Όλοι τώρα σ’ αγώνες μαζικούς

34.                Ο Αγώνας στα χέρια των εργαζομένων, των απεργών, των άνεργων και των απολυμένων

35.               Εμπρός για απεργία διαρκείας – όχι στην εκτόνωση της διαμαρτυρίας

36.               ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ – απεργία διαρκή – όχι πλάτες στην κυβέρνηση

37.               Οι εκπαιδευτικοί, παλεύουν, θα νικήσουν – τους νόμους της κυβέρνησης θα καταργήσουν

38.               Βάλτε εξετάσεις στον υπουργό, να γράψει τιμωρία τη λέξη απεργώ

Όσοι είναι οι απεργοί, τόσες λέξεις στο χαρτί

39.               Θα κάνει ξαστεριά και σ’ αυτή τη χώρα, μ’ αγώνες μαζικούς, εδώ και τώρα

40.               Μην τους αφήσεις να συνεχίσουν – αν δεν τους σταματήσεις – δε θα σταματήσουν

41.                Δικός σου ο αγώνας για δωρεάν παιδεία – δικιά τους η αμάθεια και η αλαζονεία

42.               Μόρφωση – δουλειά – δημόσια αγαθά – είναι δικαιώματα δεν είναι δωρεά

43.               Δάσκαλος σκυφτός – αμόρφωτος λαός

44.               Σου λένε δεν μπορείς να τους σταματήσεις – φοβούνται τη στιγμή που θα τ αποφασίσεις

45.               Αλληλεγγύη το όπλο το δικό μας – αυτοί θέλουν να φάμε το διπλανό μας

46.               Αν οι συνάδελφοί μας δε γυρίσουν πίσω – συμβόλαιο τιμής να μη λυγίσω

47.               Ο νέος νόμος είναι ένα σφαγείο, για μας, τους μαθητές και το σχολείο

48.               Είμαστε ενωμένοι και αποφασισμένοι – να γυρίσουν πίσω οι απολυμένοι

49.               Τα ΜΜΕ στοχεύουν στα μυαλά μας –κλείστε την τιβί κι ελάτε πια μαζί μας (θέλει ρίμα…) κλείστε την τιβί κι ελάτε oλοι κοντα μας

50.               Αυτή η απεργια θα γραψει ιστορια-μονο νικητες θα μπουμε στα σχολεια.

Ο Μπρακατσούλας ..ξαναχτυπά !!!


Στοιχειώδεις απορίες


Βρε μπας και γίνεται ανάκαμψη στην Ελλάδα,αλλά είμαστε ανίκανοι να τη δούμε;

Μήπως ο Σαμαράς και ο Στουρνάρας έχουν δίκιο στην οικονομική πολιτική και το ταπεινό μας μυαλό δεν μπορεί να το καταλάβει;

Βρε μπας και μειώνεται η ανεργία και είμαστε τυφλοί που δε βλέπουμε δουλειές;

Μήπως η χρυσή αυγή δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζουμε και πρέπει να δούμε με άλλο μάτι τη βία και το ρατσισμό;

Βρε μπας και ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται να μας καταστρέψει γιατί η αριστερά καταστρέφει de facto;

Μήπως τελικά έχει δίκιο ο Ομπάμα για τον πόλεμο στη Συρία και δεν πρέπει να μας απασχολεί ο θάνατος ανθρώπων;

Βρε μπας και η Τρόικα θέλει όντως να μας σώσει ;

Μήπως θέλουν επίσης να μας σώσουν η Μέρκελ και ο Σόιμπλε αλλά δεν έχουμε τη διορατικότητα να το δούμε;

Βρε μπας και τελικά χρειάζονται οι απολύσεις γιατί έτσι είναι η δημιουργική καταστροφή στην οικονομία και κακώς αντιδράμε;

Μήπως τα ΜΜΕ καλώς είναι με το σύστημα;

Βρες μπας και το σύστημα είμαστε εμείς όλοι;

Μήπως όντως δεν υπάρχουν οικονομικοί δολοφόνοι και όλα αυτά είναι ψέματα και συνομωσιολογίες;

Βρε μπας και κακώς αντέδρασαν στην Αργεντινή και σε άλλες χώρες, που βίωσαν αντίστοιχες οικονομικές πολιτικές ;

Μήπως να φταίει το παγκόσμιο χρέος για τη λιτότητα που επιβάλλεται και όχι κάποιος άλλος σχεδιασμός της Ελίτ;

Βρε μπας και είμαστε αριθμοί και νομίζουμε ότι είμαστε άνθρωποι;

Μήπως οι φτωχοί, οι αυτοκτονούντες , οι εξαθλιωμένοι όλης της γης έχουν άδικο που ζητάνε δικαιώματα και δίκιο οι άλλοι που διοικούν και καταστρέφουν δικαιώματα;

Βρε μπας και πρέπει να βάλει το χέρι του ο Θεός;

Μήπως πρέπει να μας ξαναφτιάξει από την αρχή (αλλά όχι κατ εικόνα και ομοίωση);


 

Ο μπρακατσούλας    brakatsoulas.blogspot.gr

Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ενημέρωση απο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας Τετάρτη 11/9/2013


 
Ενημέρωση απο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας       Τετάρτη 11/9/2013
 
 
Σήμερα έγιναν οι πρώτες τοποθετήσεις από το ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας για τους κλάδους ΠΕ01, 02 και 03

 

1. Είχαμε συντριπτικά μεγάλο αριθμό αιτήσεων συμπλήρωσης ωραρίου. Συνάδελφοι ακόμα και με 1 ώρα άνεσης, κάνανε αίτηση για συμπλήρωση.

 

2. Ο Δ/ντής Δ/θμιας μας ανάγνωσε το εμπιστευτικό έγγραφο του Υπουργείου περί υποχρεωτικών αποσπάσεων από τις 17 του μήνα. Ως εκ τούτου, η θέση του ήταν να καλυφθεί όλο το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την προτεραιότητα υπεράριθμοι-συμπλήρωση-διάθεση-απόσπαση, προκειμένου να προστατεύσουμε πρωτίστως τους έχοντες οργανική θέση. Η διαδικασία έγινε με το απόλυτο γράμμα του νόμου. Δήλωσα πως θα καταψηφίσω τους πίνακες και ανέπτυξα τη γνωστή επιχειρηματολογία (διαθεσιμότητες καθηγητών-μαθητών, αύξηση ωραρίου που οδηγεί σε μεγαλύτερα πλεονάσματα, αριθμός μαθητών στα τμήματα, αλλαγές στις αναθέσεις μαθημάτων με φρενήρη ρυθμό κλπ)

 

3. Αποτέλεσμα αυτού του είδους της διαχείρισης ήταν να τοποθετηθεί μόλις ένας συνάδελφος ΠΕ01 από διάθεση ΠΥΣΔΕ, κανένας ΠΕ02 και μετά βίας 3 ΠΕ03. Συμπληρώνουν μετά βίας το ωράριό τους όσοι έχουν οργανική και παραμένουν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ 15 ΠΕ01, 28 ΠΕ02, 15 ΠΕ03 με μηδενικό ωράριο! Αν αυτά γίνονται σε έναν τόσο μικρό νομό, και στις λεγόμενες "βασικές" ειδικότητες (που τους αφαίρεσαν μέχρι και το πρότζεκτ) αντιλαμβανόμαστε τι έχει να γίνει πανελλαδικά. Θα κυκλοφορήσει πολύ σύντομα ενημερωτικό στα σχολεία και στο διαδίκτυο (ανέλαβε να το κάνει ο Αλέξης). Αρχίζουν να ξυπνάνε και οι super wow ειδικότητες. Τα νέα διαδόθηκαν πολύ γρήγορα και τα τηλεφωνήματα ασταμάτητα. Τις επόμενες μέρες το βασικό σύνθημα θα είναι: "ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ, ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΝ ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙΣ;"

 

4. Αύριο ξεκινά ο 2ος μαραθώνιος γύρος τοποθετήσεων.

 

5. Όσοι έχουν ακόμη αυταπάτες για το μέγεθος της ταφόπλακάς μας, καλά θα κάνουν να ξυπνήσουν!

 



Προς επίδοξους απεργοσπάστες…


κείμενο που κυκλοφορεί εδώ και λίγη ώρα στο facebook:

 

Από καθηγήτρια απεργό…

Προς επίδοξους απεργοσπάστες…

Λες:δεν μπορώ να απεργήσω γιατί δε μου φτάνει ο μισθός μου.Γι΄αυτό ακριβώς πρέπει να απεργήσεις,γιατί δε σου φτάνει ο μισθός σου!Γιατί μέσα σε 3 χρόνια έχεις χάσει το 40% των αποδοχών σου.
Λες:δεν μπορώ να απεργήσω,έχω παιδιά και οικογένεια.Για τα παιδιά σου πρέπει να απεργήσεις,δεν έχουν κανένα μέλλον και το ξέρεις.Παραδέξου το και κάνε κάτι γι’ αυτό. Από σένα περιμένουν και το αξίζουν.
Λες:δε θα απεργήσω,γιατί ο,τι και να κάνουμε δεν καταφέρνουμε τίποτα. Λες ψέματα και το ξέρεις,γιατί όταν είσαι μέσα στην τάξη, συμβουλεύεις τους μαθητές σου που απογοητεύονται να συνεχίσουν να προσπαθούν και τους λες ότι μόνο όποιος δεν προσπαθεί δεν καταφέρνει ποτέ και τίποτα. Γιατί τους διδάσκεις για τον Κολοκοτρώνη και τον Καραΐσκάκη, για τη Γαλλική Επανάσταση, γιατί κάθε χρόνο οργανώνεις γιορτές για την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο και για το ηρωικό “ΌΧΙ” του ελληνικού λαού στο ναζισμό.
Λες: δεν απεργώ παρά μόνο αν απεργήσουν και όλοι οι άλλοι.Μα και οι άλλοι το ίδιο λένε για σένα, γιατί σε αυτό το “όλοι οι άλλοι” είσαι μέσα κι εσύ.

 

Μέσα στο καλοκαίρι,μια εκπαιδευτικός με σοβαρά προβλήματα καρδιάς,πέθανε μια μέρα μετά,αφού της ανακοινώθηκε ότι,παρά τα προβλήματα υγείας της,δεν εξαιρείται από τη διαθεσιμότητα.Ένας άλλος εκπαιδευτικός αυτοκτόνησε λόγω οικονομικών προβλημάτων.Μια συνάδελφος σε διαθεσιμότητα έκανε απόπειρα. Λίγες μέρες πριν,άλλη συνάδελφος πήδηξε από το μπαλκόνι και σκοτώθηκε.

Κι αν “ένας θάνατος είναι τραγωδία,ενώ 1000 θάνατοι είναι απλά στατιστική”, ξανασκέψου αυτούς τους ανθρώπους και τις οικογένειες τους,όταν είσαι έτοιμος να μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης.Σκέψου ότι σου έχουν πετσοκόψει το μισθό,σου έχουν κόψει τα δώρα,σου έχουν αυξήσει το ωράριο,ότι πριν λίγο καιρό επίσημα κυβερνητικά χείλη σε είπαν “κοπρόσκυλο” και “γαϊδούρι”,σκέψου πως ένιωσες όταν πήρες στα χέρια σου το χαρτί της επιστράτευσης και θυμήσου τους στίχους του ποιητή που διδάσκεις: 

”Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις"


ΣτΕ: Μη νόμιμη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών


ΣτΕ: Μη νόμιμη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Μη νόμιμο… για τυπικούς λόγους έκρινε το Συμβούλιο της Επικρατείας το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η απόφαση του Ανώτατου Ακυρωτικού δικαστηρίου έρχεται σε μία στιγμή που αναμένονται κινητοποιήσεις με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στον χώρο της παιδείας, με τους εκπαιδευτικούς να αντιδρούν στα προωθούμενα μέτρα για διαθεσιμότητα, αλλά και την αξιολόγηση.

Σύμφωνα με την απόφαση τα Συμβουλίου της Επικρατείας, το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα έπρεπε να είχε εκδοθεί μέχρι τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία. Οι λόγοι που οδήγησαν τους Συμβούλους στη σχετική απόφαση είναι η κατάθεσή του στο ΣτΕ και η μη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως μέχρι την επίμαχη ημερομηνία. Έτσι, η ετεροχρονισμένη κατάθεση του θα έχει ως αποτέλεσμα η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να γίνει με τους κανόνες που προβλέπονται για όλους τους πολιτικούς υπαλλήλους του δημοσίου και των άλλων φορέων.

Το επίμαχο Σχέδιο Διατάγματος κατατέθηκε στο ΣτΕ στις 29 Μαρτίου του 2013, μετά δηλαδή την προθεσμία που προβλέπεται. Μάλιστα, ήταν τέτοια η καθυστέρηση που στην αρχική τετράμηνη προθεσμία προστέθηκε και μια επτάμηνη, προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα καθόριζε τα όργανα, τη διαδικασία καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Η απόφαση αυτή πάντως ενδέχεται να αποτελέσει ισχυρό χαρτί στα χέρια των εκπαιδευτικών που αμφισβητούν τις διαδικασίες που προωθούνται για την αξιολόγηση τους, θεωρώντας ότι κάτι τέτοιο θα δείξει σε πολλούς την πόρτα της εξόδου από το Δημόσιο.

 

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ !!


ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ
ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

 

ΤΕΡΜΑ ΟΙ  ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ
Η ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΉ ΚΑΤΟΧΎΡΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ.


ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ- ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ,
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ.




            Δεν έχουν τέλος οι σχεδιασμοί του Υπουργείου Παιδείας για τη συντριβή των εργασιακών δικαιωμάτων μας και τη κατασκευή πλεονάσματος εκπαιδευτικών που θα μετακινείται σε όλη την επικράτεια ή απλά στο σπίτι του.

 

Την ίδια ώρα που ο υπουργός δηλώνει ότι όλοι θα έχουν οργανική (σαν τα καθρεφτάκια για τους ιθαγενείς) που βολεύει (συγνώμη αποσπά στα γενικά αρχεία, σε βιβλιοθήκες και σε Μητροπόλεις ημετέρους), με εμπιστευτική εγκύκλιο προς τους Περιφερεικούς Διευθυντές δίνει εντολή για «υποχρεωτικές αποσπάσεις εκπαιδευτικών με οργανική θέση ή  που είναι σε διάθεση και πλεονάζουν,  σε άλλες σχολικές μονάδες του ίδιου ΠΥΣΔΕ ή άλλου ΠΥΣΔΕ της ίδιας  περιφερειακής διεύθυνσης». Μάλιστα οι υποχρεωτικές αποσπάσεις πρέπει να έχουν «ολοκληρωθεί μέχρι 16/9». Στο τέλος  του κειμένου υπάρχει το έγγραφο που επιβεβαιώθηκε η ύπαρξη του με την ανάγνωσή του στο χθεσινό ΠΥΣΔΕ όπου διαπιστώνεται ότι μεγάλος αριθμός συναδέλφων (μάλιστα βασικών όπως λέγεται ειδικοτήτων ΠΕ02-03) είναι χωρίς ωράριο !!!!!!

 

          Συνάδελφοι όπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει τέλος σ’ αυτή την πολιτική που μας σπρώχνει στην ανασφάλεια, στο φόβο  στην κατάθλιψη, στην διαθεσιμότητα -απόλυση -ανεργία. Είναι η πραγματικότητα της πολιτικής  τους, που ψάχνει «αίμα» για να καλύψει τους στόχους των μνημονίων και  των υπογραφών τους με την τρόικα. 150000 λιγότεροι δημόσιοι υπάλληλοι  μέχρι το 2015 πού θα βρεθούν αν δεν είσαι εσύ ή ο διπλανός σου  συνάδελφος που τώρα περισσεύει;


ΑΚΟΜΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΘΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΜΕ. ;;;

ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΡΑΓΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ.

 ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΙ!!!

Η ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ Η ΘΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΙΨΟΥΝ.

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ


 


 


Ακολουθεί η εμπιστευτική εγκύκλιος προς τους Περιφερειακούς Δ/ντές



Αγαπητοί Περιφερειακοί Διευθυντές

 

Με στόχο την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων «πρέπει το αργότερο μέχρι την Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013, να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών με βάση τις ισχύουσες διατάξεις και τις εγκυκλίους που έχουν σταλεί.

 

Μετά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών στα Σχολεία ευθύνης τους, σύμφωνα με τα ανωτέρω, και εφόσον υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, είτε με οργανική θέση είτε σε διάθεση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, εφαρμόζονται οι διατάξεις περί υποχρεωτικών αποσπάσεων της §3 του άρθρου 31 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α/2010), αφού προηγουμένως έχει καταταχθεί το πλεονάζον προσωπικό με βάση τις ισχύουσες διατάξεις (Π.Δ. 50/1996 και Π.Δ. 100/1997) σε σχετικούς πίνακες και έχουν ανακοινωθεί τα σχετικά κενά. Με βάση την κατάταξη αυτή και μετά από αίτηση προτίμησης των πλεοναζόντων  συντάσσονται πίνακες

α) για την απόσπαση σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου και

β) για την απόσπαση σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού συμβουλίου,

και αποσπώνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί το αργότερο μέχρι την Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2013 \γιά το τρέχον διδακτικό έτος.

Στη συνέχεια πρέπει μέχρι την Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013  και ώρα 12:00 μ μ. να συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα πεδία που υπάρχουν στο σύστημα καταγραφής ……………………………………………..

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 82 §11 του Ν. 4172/2013 ο ποσοτικός και ποιοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών, καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση εκπαίδευσης γίνεται με βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρισθεί με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης στο survey (άρθρο 7 Ν.3848/2010). Επισημαίνεται ότι το αποτέλεσμα του ποσοτικού και ποιοτικού αυτού προσδιορισμού είναι αδιαμφισβήτητο και απολύτως δεσμευτικό για όλους τους εμπλεκόμενους.

Η Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2013, αποτελεί και ημερομηνία επιβεβαίωσης των δεδομένων από τους/τις Διευθυντές/τριες των Σχολείων και, ως γνωστόν, επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης.

Επίσης, στην ως άνω ημερομηνία θα έχει συμπληρωθεί και θα έχει διαβιβαστεί σε έντυπη μορφή και ενυπόγραφα στο Υ.ΠΑΙ.Θ., στη Γενική Διεύθυνση Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο πίνακας «ποσοτικού και ποιοτικού υπολογισμού» που θα προωθηθεί στην υπηρεσία σας εντός της εβδομάδας.

 

Ο Υπουργός

Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος