Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



Τρέξε, Ανδρέα (Λοβέρδο), τρέξε…




3-10-2014

 

                          Τρέξε, Ανδρέα (Λοβέρδο), τρέξε…

 

Η αναμενόμενη επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας στο Νομό Καρδίτσας εξελίχθηκε σε ένα απίστευτο φιάσκο, που περιείχε στοιχεία από καταδρομικές στρατιωτικές ασκήσεις, ποδοσφαιρικές ντρίπλες, αλλά και παιδικά παιχνίδια όπως: «κρυφτό», «κυνηγητό» και «κλέφτες-αστυνόμοι».

ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; ΠΟΙΟΝ ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ;

Απέφυγε, την τελευταία στιγμή, τη συνάντησή του με τους διοικούντες την εκπαίδευση, τα ΜΜΕ, με τους διαμαρτυρόμενους ( απολυμένους και μη ) εκπαιδευτικούς, αλλά και τους απολυμένους σχολικούς φύλακες που τον περίμεναν.

Ο Υπουργός Παιδείας, Ανδρέας Λοβέρδος είναι ένας από τους πιο συνεπείς και κυνικούς υποστηρικτές του νεοφιλελεύθερου δόγματος και των μνημονίων. Φυσικά και μπορεί να επισκέπτεται οποιοδήποτε σχολείο της χώρας θέλει, όποτε αυτός θέλει και χωρίς να ενημερώνει κανένα. Αλλά το να ανακοινώνει μόνος του ότι θα επισκεφτεί κάποια σχολεία για να πάει σε κάποια άλλα, δείχνει τον πανικό των κυβερνούντων αλλά και την κοινωνική απονομιμοποίηση που έχει αυτή η κυβέρνηση.

ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΛΑΟ.

Ως Υπουργός Υγείας είχε δώσει στη δημοσιότητα τις οροθετικές ιερόδουλες για να τις διαπομπεύσει και επί των ημερών του είχε ξεκινήσει η μνημονιακή διάλυση της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ. Ως Υπουργός Παιδείας παίζει «επικοινωνιακά παιχνίδια» με καθημερινές δηλώσεις που αποσκοπούν στον αποπροσανατολισμό από τα καυτά προβλήματα της εκπαίδευσης.

ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Ο  πολιτικός χρόνος της κυβέρνησης τελειώνει και τα μέλη της προσπαθούν να σώσουν τον εαυτό τους, με όποιο τρόπο μπορούν. Ο φόβος που προσπαθούν να διασπείρουν έχει κυριεύσει τους ίδιους. Η οργή των Ελλήνων ξεχειλίζει, καθώς βλέπουν ότι η μοναδική ελπίδα επιβίωσης προϋποθέτει την ανατροπή αυτής της κυβέρνησης.
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ
ΑΝΘΙΣΕΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.


Τμήμα Παιδείας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Καρδίτσας
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014

Φοβάται ο κ. Λοβέρδος να συναντήσει τους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλίας, που τον περιμένουν ;


Φοβάται ο κ. Λοβέρδος να συναντήσει τους εκπαιδευτικούς της Θεσσαλίας, που τον περιμένουν ;

Συνεχείς αιφνιδιαστικές μεταβολές του προγράμματος επισκέψεων του κ. Λοβέρδου, κατά την περιοδεία του στις σχολικές μονάδες της Θεσσαλίας 

 
Άλλη πόλη επισκέφτηκε  την Τετάρτη 1/10 ο κ. Λοβέρδος, μεσούσης της κατάληψης του πολιτικού του γραφείου στην Αθήνα, από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα. 
Ενώ το πρόγραμμά του περιελάμβανε επισκέψεις σε σχολεία της Καρδίτσας  όπου τον περίμεναν πολιτειακοί παράγοντες, τα τοπικά ΜΜΕ, αλλά και εκπαιδευτικοί ......"μετά Βαΐων και Κλάδων", αιφνιδίως άλλαξε γνώμη και επισκέφτηκε το εσπερινό Γυμνάσιο-Λύκειο των Τρικάλων, αφήνοντας "σύξυλους" τους Καρδιτσιώτες. Τι φοβήθηκε ο κ. Υπουργός;

Όμως και κατά τη σημερινή -δεύτερη μέρα- της περιοδείας του ο κ. Λοβέρδος, δεν τήρησε το πρόγραμμα επίσκεψης στον Νομό Τρικάλων. Η επίσκεψη του τείνει να γίνει αντικείμενο έρευνας …μυστικών πρακτόρων, αφού εμφανίστηκε με άκρα μυστικότητα σε σχολείο του Τυρνάβου. 

Όπως γράφτηκε σε τοπική ιστοσελίδα: "Ο κ. Λοβέρδος κρυπτόμενος από συνδικαλιστές και δημοσιογράφους επισκέφθηκε το 2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου και συναντήθηκε με τον διευθυντή του σχολείου παρουσία του πρώην βουλευτή και εκπαιδευτικού του ίδιου σχολείου Στ. Ροντούλη.

Το τι ειπώθηκε στη συνάντηση είναι άγνωστο αφού για αυτή ενημερωθήκαμε από την προσωπική σελίδα του υπουργού στο facebook…

Και καλά ο υπουργός κρατά μυστικές τις επισκέψεις του και δεν ενημερώνει. Ο διευθυντής και οι καθηγητές τι φοβήθηκαν; Εκτός και αν είχαν εντολές να κρατήσουν μυστική τη συνάντηση από τους συναδέλφους, τους συνδικαλιστές και από τον Τύπο."

Όπως κατέγραψε και το trikalanews.gr o υπουργός, εμφανίστηκε από το …πουθενά μόνο στο Δημοτικό Σχολείο Πύλης, την ώρα που άπαντες τον ανέμεναν στο Δημαρχείο σε …κάθοδό του από το Δημοτικό Σχολείο Ελάτης στο οποίο δεν εμφανίσθηκε ποτέ…

 
Σοβαρή αμφιβολία υπάρχει και για το υπόλοιπο πρόγραμμα του υπουργού αν θα τηρηθεί, εξαιτίας της… κατεύθυνσης που πήρε ο υπουργός φεύγοντας από την Πύλη.


Θα τηρηθεί το πρόγραμμα των επισκέψεων του Υπουργού την 3/10 στο νομό Λαρίσης;

 
Οι Λαρισαίοι συνάδελφοι, ετοιμάζουν "θερμή" υποδοχή

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας της ΕΛΜΕ έξω από το σχολικό συγκρότημα που θα επισκεφθεί την Παρασκευή ο Ανδρέας Λοβέρδος

 
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το γυμνάσιο – λυκειακές τάξεις Καλλιθέας που αναμένεται να επισκεφθεί την προσεχή Παρασκευή το μεσημέρι ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος προγραμματίζουν τα μέλη της ΕΛΜΕ Λάρισας.

 
Η ΕΛΜΕ κήρυξε τρίωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί μέχρι τις 2 το μεσημέρι της Παρασκευής 3 Οκτωβρίου ενώ λεωφορεία για τη μεταφορά όσων καθηγητών επιθυμούν νε παραστούν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα αναχωρήσουν το πρωί της Παρασκευής από το χώρο μπροστά στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας.

 
Πηγή:
 onlarissa,gr

Γιατί άραγε οι εκπαιδευτικοί έχουν "πάρει στο κυνήγι" τον Υπουργό Παιδείας;
 Κι αυτός τι φοβάται;

Αναρτήθηκε από anastasia giannopoulou στις 8:56 μ.μ. 

01-10-2014 Ανακοίνωση-Καταγγελία για τη μη αποδοχή από το ΥΠΑΙΘ της συμμετοχής εκπ/κών σε διαθεσιμότητα στα ψηφοδέλτια για τα Υπ. Συμβ.

01-10-2014 Ανακοίνωση-Καταγγελία για τη μη αποδοχή από το ΥΠΑΙΘ της συμμετοχής εκπ/κών σε διαθεσιμότητα στα ψηφοδέλτια για τα Υπ. Συμβ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα: Η τελευταία πράξη ενός διαρκούς εγκλήματος
Το υπουργείο παιδείας δεν δέχεται τους καθηγητές σε διαθεσιμότητα ως υποψήφιους στις εκλογές για τα υπηρεσιακά συμβούλια με το αιτιολογικό ότι «δεν υπάρχουν οι αριθμοί μητρώου τους σαν εκπαιδευτικοί», επειδή προφανώς τους έχουν διαγράψει!! Αφού λοιπόν η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, υλοποιώντας την πολιτική ΕΕ και ΔΝΤ, κήρυξε «έκπτωτους» τους 2000 συναδέλφους μας από την τεχνική εκπαίδευση, αφού τους καταδίκασε σε διαρκή ανεργία και εξαθλίωση, αποφάσισε τώρα τους αποκλείσει και από το δικαίωμα του «εκλέγειν» και του «εκλέγεσθαι».
Πρόκειται για άλλο ένα χτύπημα στους συναδέλφους μας, στους οποίους δεν αναγνωρίζεται κανένα εργασιακό δικαίωμα και χαρακτηρίζονται πλέον «εργαζόμενοι φαντάσματα».
Ως ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλουμε την ενέργεια αυτή και επαναφέρουμε το πάγιο αίτημά μας να επανέλθουν οι καταργημένοι τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑΛ καθώς και να επιστρέψουν οι συνάδελφοι μας πίσω στα σχολεία.
Τονίζουμε για μια ακόμα φορά ότι οι συνάδελφοί μας που βρίσκονται εδώ και 14 μήνες σε διαθεσιμότητα, αποτελούν οργανικό, ζωντανό και ενεργό τμήμα του κλάδου, του εκπαιδευτικού και συνδικαλιστικού κινήματος. Ζητάμε λοιπόν να δοθεί κανονικά και ανεμπόδιστα το δικαίωμα της συμμετοχής στις διαδικασίες εκλογής των Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοί μας παραμένουν ενεργά μέλη των ΕΛΜΕ διατηρώντας πλήρη συνδικαλιστικά δικαιώματα.
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

02-10-2014 Κατάθεση μηνύσεων εναντίον του ΥΠΑΙΘ και Δ/ντών Δ.Ε.

02-10-2014 Κατάθεση μηνύσεων εναντίον του ΥΠΑΙΘ και Δ/ντών Δ.Ε.

Αθήνα, 2/10/2014
                                                                                              
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
 
Όπως έχουμε ήδη καταγγείλει, σε 85 εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα από 22/7/13, διακόπηκε η μισθοδοσία στις 22/3/14, παράτυπα, χωρίς να έχει εκδοθεί καμιά διοικητική πράξη. Από τότε οι εκπαιδευτικοί αυτοί βρίσκονται χωρίς μισθό και σε καθεστώς ομηρείας από τη διοίκηση και το Υπουργείο Παιδείας.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ έχει ήδη αποστείλει εξώδικο σε όσους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν προχωρήσει σε αυτές τις αυθαίρετες περικοπές.
Επειδή συνεχίζεται η διακοπή της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών, με νέα απόφασή του το ΔΣ της ΟΛΜΕ, σε συνεννόηση με νομικούς, θα καταθέσει τις επόμενες ημέρες μηνύσεις εναντίον του Υπουργείου Παιδείας και των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ευθύνονται για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση.
Απαιτούμε την επανέναρξη της μισθοδοσίας των εκπαιδευτικών και να μην απολυθεί κανείς.
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ

29-09-2014 Οι αποφάσεις της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ

29-09-2014 Οι αποφάσεις της ΓΣ των προέδρων των ΕΛΜΕ

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (27-9-14)
ΕΙΣΗΓΗΣΗ -ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ …… εδώ
Πρόγραμμα δράσης
  1. Πρώτος άξονας δράσης: Ενωτικές αγωνιστικές πρωτοβουλίες ΟΛΜΕ, με ομοσπονδίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και ΑΔΕΔΥ για: φορολογικό – συνταξιοδοτικό – νέο μισθολόγιο – νέος συνδικαλιστικός νόμος. Πρόταση προς ΑΔΕΔΥ για πανδημοσιοϋπαλληλική κινητοποίηση (συλλαλητήριο και στάση) στις 10 Οκτώβρη ημέρα της εκδίκασης στο ΣτΕ της προσφυγής της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση,  και απεργία (πανεργατική) το Νοέμβρη.
  2. Δεύτερος άξονας δράσης: Με αιχμή τα εργασιακά αιτήματα των εκπαιδευτικών και τα εκπαιδευτικά προβλήματα (ν.4186/13, περικοπές, συγχωνεύσεις κ.λπ.), επιδίωξη άμεσης συνεργασίας με τη ΔΟΕ για διαμόρφωση κοινού προγράμματος αγωνιστικών κινητοποιήσεων από τον Οκτώβρη, με κλιμάκωση και διάρκεια, με πρώτο βήμα την οργάνωση συλλαλητηρίων για την παιδεία τον Οκτώβρη. Αναγκαία προϋπόθεση η προσέγγιση και στενή συνεργασία ΕΛΜΕ και διδασκαλικών συλλόγων σε όλη την Ελλάδα και η συνεργασία με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων.
  3. Τρίτος άξονας δράσης: προγραμματισμός παρεμβάσεων της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τα  συντονιστικά των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, με συγκεντρώσεις στα υπουργεία Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
  4.  Τέταρτος άξονας δράσης: υλοποιώντας την απόφαση του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 21/8/2014, με την οποία αποφασίστηκε η προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής», και την απόφαση της Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ (17-9-14), η ΓΣ προέδρων των ΕΛΜΕ κηρύσσει Απεργία – Αποχή για τους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης «από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)». Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές σχολείων και τους Σχολικούς Συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση 
 
 
 
 
 

Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2014

Ενημέρωση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ για την 83η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ


Ενημέρωση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

για την 83η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ

 

Από Κυριακή 22-6-2014, ώρα 10:00 π.μ. έως Τρίτη 24-6-2014, ώρα 19:00 μ.μ. πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η 83η Γενική Συνέλευση της ΔΟΕ.

Η Γ.Σ. έγινε με την παρουσία 600 αντιπροσώπων  από 123 συλλόγους.

Το γενικό πολιτικό κλίμα και ειδικά τι κλίμα στο χώρο της εκπαίδευσης (αξιολόγηση, θέσεις εργασίας, μισθοί, κλείσιμο σχολείων κ.ά) περιμέναμε ότι θα διαμορφώσουν τη στάση του κλάδου. Αντί λοιπόν να απασχολήσει έντονα τη Γ.Σ. η κατεύθυνση της  αγωνιστικής στάσης του κλάδου που θα μπορέσει να φρενάρει καταστάσεις, ζήσαμε έναν παραλογισμό με διαδικαστικά τερτίπια από τις κυβερνητικές παρατάξεις ΔΗΣΥ (πρώην ΠΑΣΚ) και ΔΑΚΕ   που τελικά οδήγησαν σε εκφυλισμό τη Γ.Σ.

Μεγάλο μέρος των τοποθετήσεων αναλώθηκε σε διαπιστώσεις . Στα ουσιαστικά ζητήματα των αποφάσεων για αγωνιστικούς τρόπους αντιμετώπισης των ζητημάτων δεν πάρθηκε απόφαση λόγω της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας της ΔΟΕ. Η κυβερνητική πλειοψηφία με πραξικοπηματικό τρόπο κωλυσιεργούσε για μα μην ληφθεί απόφαση για το αγωνιστικό πλαίσιο. Παρόλο που διαμορφώθηκε η τάση για συνθετική απόφαση των προτάσεων που έγιναν, το προεδρείο της Γ.Σ. με ευθύνη της  ΔΗΣΥ (πρώην ΠΑΣΚ) και ΔΑΚΕ δεν άφησαν να γίνει κάτι τέτοιο.

 

Στο ουσιαστικό αίτημα για την πορεία του κλάδου, να διαμορφωθεί πλαίσιο αγώνα, προτάθηκε να δεσμευτεί το ΔΣ της ΔΟΕ για την κήρυξη απεργιακού αγώνα διαρκείας που θα ξεκινά με τριήμερη απεργία, η οποία θα εκδηλωθεί στο διάστημα μέχρι το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτώβρη και με εισήγηση για τη συνέχισή της με επαναλαμβανόμενες απεργίες που θα αποφασίζονται από τις Γ.Σ. των Συλλόγων.

Η πρόταση αυτή κατατέθηκε ως κοινή πρόταση ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΕΡΑ-Ανεξάρτητης Ενωτικής Εκκίνησης. Στην ψηφοφορία που έγινε για το πρόγραμμα δράσης πλειοψήφησε φανερά η παραπάνω πρόταση αλλά το προεδρείο της Γ.Σ. αυθαίρετα προχώρησε στη λήξη των εργασιών, αρνούμενο να κάνει καταμέτρηση. Στην πραγματικότητα οι ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ μεθόδευσαν την αποχώρηση των αντιπροσώπων τους πριν τη λήξη των εργασιών της Γ.Σ., όταν διαπίστωσαν ότι δεν έχουν την πλειοψηφία, γιατί δεν ήθελαν να υπάρξει καμία απολύτως αγωνιστική απόφαση έξω από τη δική τους πρόταση. Επέλεξαν να λήξει η ΓΣ χωρίς καμία απόφαση ώστε να πάρουν τις αποφάσεις της επιλογής τους, χρησιμοποιώντας την πλειοψηφία που κατέχουν στο ΔΣ της ΔΟΕ.

 

Στο μείζον θέμα της αξιολόγησης η πρόταση που τελικά υπερψηφίστηκε - ΠΑΜΕ σε συνεννόηση με τις άλλες παρατάξεις ήταν (υπέρ: 225, κατά: 134, λευκά: 23):

Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης.

Μπλοκάρουμε με όρους συλλογικών αποφάσεων και όρους κινήματος την οποιαδήποτε απόπειρα εφαρμογής της αξιολόγησης και την ακυρώνουμε στην πράξη. Κανείς αξιολογητής στην τάξη!

Έξω οι αξιολογητές από τα συνδικάτα και τα σωματεία. Στη βάση αυτή και σε αυτή τη φάση, θεωρούμε ότι δεν έχουν θέση, δηλαδή δεν μπορεί να είναι μέλη στους Συλλόγους οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι Διευθυντές Α/θμιας Εκπαίδευσης των νομών και οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι οποίοι είναι τα «πρώτα βιολιά» και ήδη «έχουν πιάσει δουλειά».

Στο βαθμό που οι διευθυντές σχολείων γίνουν αξιολογητές και συνδεθεί ο ρόλος τους με τις απολύσεις των εκπαιδευτικών, εκ των πραγμάτων αντιστρατεύονται τους σκοπούς και τις επιδιώξεις του καταστατικού του Συλλόγου και επίσης εκ των πραγμάτων ως αξιολογητές δε μπορεί να έχουν θέση στα σωματεία.»

 

Ο οικονομικός απολογισμός και ο προϋπολογισμός  που κατατέθηκε καταψηφίστηκε. Όταν όλες οι άλλες παρατάξεις αμφισβήτησαν το αποτέλεσμα που ανακοίνωσε το προεδρείο και ζήτησαν να γίνει καταμέτρηση, οι εκπρόσωποι των ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ/ΠΑΣΚ στο προεδρείο κινήθηκαν για άλλη μια φορά πραξικοπηματικά και αρνήθηκαν την καταμέτρηση, πράγμα που καταγγέλθηκε δημόσια.

 

Στις ψηφοφορίες για το διεκδικητικό πλαίσιο και το πρόγραμμα δράσης, καταψηφίστηκε το σύνολο των εισηγήσεων της πλειοψηφίας. Εξαίρεση, η εισήγηση για τα πειθαρχικά, που υπερψηφίστηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία των αντιπροσώπων.

Οι εισηγήσεις του ΔΣ για την αξιολόγηση, τα οικονομικά, τα συνταξιοδοτικά και την ειδική αγωγή δεν υπερψηφίστηκαν. Για την ειδική αγωγή δεν ψηφίστηκε καμιά πρόταση!

 

Γενικότερα συμπεράσματα

Με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο μέρος των αντιπροσώπων των δυο πάλαι μεγάλων παρατάξεων ανήκει στο διοικητικό μηχανισμό και καλείται να υλοποιήσει την κυβερνητική πολιτική ενώ οι υπόλοιποι αδυνατούν να υπερασπίσουν την πολιτική τους γραμμή στη βάση των εκπαιδευτικών, επεδίωξαν με κάθε τρόπο να μην βγει καμιά αγωνιστική απόφαση από το Συνέδριο

Εμείς καταθέσαμε πρόταση συζήτησης για κοινή δράση η οποία όμως είτε αγνοήθηκε (από το ΠΑΜΕ το οποίο αρνείται κάθε συνεργασία  με τις άλλες δυνάμεις ) είτε παραμερίστηκε χάριν παραταξιακών προτεραιοτήτων από τις  υπόλοιπες μη κυβερνητικές δυνάμεις (ΕΡΑ, Παρεμβάσεις,  Ανεξάρτητα  σχήματα).

Τελικά όλα τούτα απαξίωσαν τη ΓΣ αντιπροσώπων με συνέπεια όλες οι πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων  να παραμείνουν στο ΔΣ της ΔΟΕ που έχουν εξασφαλισμένη την πλειοψηφία οι ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ που αποτελούν τον «δούρειο ίππο» της κυβέρνησης στο συνδικαλιστικό μας κίνημα.

 

 

 

Για την ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Τάσος  Γκαραγκάνης, Κώστας Ζαγανάς, Μιχάλης Παπαντώνης

ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ


Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.

 

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ -ΚΑΛΕΣΜΑ

ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ

ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ !

  Την Πέμπτη δικάζεται στη  Θεσσαλονίκη ο αγωνιστής συνδικαλιστής δάσκαλος Θανάσης Αγαπητός και άλλοι εργαζόμενοι με κατηγορίες που αφορούν τη διαμαρτυρία εργαζομένων για την προκλητική επίσκεψη επιτετραμμένου Φούχτελ του γερμανικού ιμπεριαλισμού πριν δύο χρόνια στη Θεσσαλονίκη .
Η επανάληψη της δίκης παρά το αρχικό αθωωτικό πόρισμα πέρα από τον εκδικητικό της  χαρακτήρα και  ως απόδειξη υποταγής στους ξένους «προστάτες», έρχεται να στείλει επίσης σαφές μήνυμα τρομοκράτησης σε κάθε εργαζόμενο που αγωνίζεται ενάντια στην αντιλαϊκή βαρβαρότητα.
 Έρχεται να περάσει το μήνυμα πως η φασιστικοποίηση της δημόσιας ζωής θα τσακίσει κάθε λαϊκή αντίσταση, κάθε έναν και κάθε μία που σηκώνει το μπόι του στην κόλαση που μας επιβάλλουν.
 Πολύ περισσότερο που με τον νέο φασιστικό δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα κάθε καταδικαστική απόφαση θα έχει ως αποτέλεσμα την αναγκαστική αργία του υπαλλήλου που την έχει υποστεί.

  Οι αγωνιστικές κινήσεις εκπαιδευτικών καλούν κάθε εκπαιδευτικό, εργαζόμενο, κάθε νεολαίο
στη στάση εργασίας και στη συγκέντρωση στα δικαστήρια
την Πέμπτη 2/10 στις 11 πμ για να απαιτήσουμε την οριστική και αμετάκλητη αθώωση των αγωνιστών!

 

Οκτώβρης 2014

Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.




ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟ Θ. 2/10/2014


 ΕΛΜΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ                                                             Καρδίτσα   30/ 9 / 2014

ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ 3

ΤΗΛ. : 2441026197 – 27646                                         ΠΡΟΣ:ΟΛΜΕ

 FAX : 24410 26197

 

 

 

 ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗΤΟ Θ. 2/10/2014

 

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Καρδίτσας εκφράζει την αμέριστη αλληλεγγύη του στο δάσκαλο Θανάση Αγαπητό και στους δημοτικούς υπαλλήλους Σαράντη Αρβανίτη και Θωμά Κυρατζόπουλο οι οποίοι δικάζονται στις 2 Οκτωβρίου  2014 στη Θεσσαλονίκη.

Οι συγκεκριμένοι κατηγορούμενοι, παρότι είχαν αθωωθεί πρωτόδικα, οδηγούνται σε νέα δίκη, μετά την έφεση που άσκησε ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών.

Στην πρώτη δίκη αποδείχτηκε ολοκάθαρα πως διώχθηκαν επειδή συμμετείχαν στην κινητοποίηση των εργαζομένων, ενάντια στη φιέστα του Φούχτελ με δημάρχους.

Η εξουσία τους παραπέμπει σε νέα δίκη, φοβούμενη ένα μαζικό και μαχητικό κίνημα αντίστασης και ανυπακοής. Επιλέγει να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, ώστε να αποδεχθούν σιωπηλά και υποταγμένα την πολιτική κυβέρνησης-Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.

Η δικαστική εξουσία συνεπικουρεί απροκάλυπτα πλέον τους κατασταλτικούς μηχανισμούς της κυβέρνησης, για να φιμώσει τη φωνή των εργαζομένων ενάντια στην φτώχεια, την ανεργία και την εξαθλίωση.

Ο φόβος των δικαστικών διώξεων και της απόλυσης και ο τρόμος των πειθαρχικών σε όσους «δεν συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις» αποτελούν σταθερή πολιτική επιλογή, αναγκαίο εργαλείο  από μια κυβέρνηση που επιδιώκει να επιβάλει σιγή νεκροταφείου στον «εχθρό λαό»

Είναι χρέος του συνδικαλιστικού κινήματος να υπερασπιστεί με όλα τα μέσα όσους διώκονται.

Δηλώνουμε ότι δεν υποτασσόμαστε.

Δηλώνουμε ότι θα παλέψουμε συλλογικά, ενάντια στην αντεργατική πολιτική, στον αυταρχισμό και τις δικαστικές διώξεις.

Δηλώνουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι οι διώξεις και η κρατική καταστολή δε μας τρομοκρατούν, αλλά αντίθετα χαλυβδώνουν τη θέλησή μας για αντίσταση και αγώνα.

 Να σταματήσει ο δικαστικός πόλεμος ενάντια στους 3 αθωωμένους εργαζόμενους της Θεσσαλονίκης.

Να σταματήσει κάθε συνδικαλιστική και πολιτική δίωξη και να αθωωθούν οι τρεις συνάδελφοι.

Το δικαίωμα του λαού να αγωνίζεται δεν δικάζεται!!

Οι αγώνες των εργαζομένων δεν ποινικοποιούνται, δεν καταστέλλονται.

 

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Καρδίτσας

 

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ - ΠΡΟΣΘΗΚΗ



επανακατατίθεται σήμερα η τροπολογία του Τ. Κουράκη για την επαναλειτουργία των καταργηθέντων ειδικοτήτων και την επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών στην Τεχνική Εκπαίδευση, στο πλαίσιο συζήτησης νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας

 
Θα την ψηφίσει ο Λοβέρδος;



ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ - ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων «Οργάνωση της νομικής μορφής των θρησκευτικών κοινοτήτων και των ενώσεων τους στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων». 

Θέμα: Επανασύσταση καταργηθέντων ειδικοτήτων ΕΠΑΛ και επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.


ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

 Χιλιάδες εκπαιδευτικοί της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης βρίσκονται σε διαθεσιμότητα από τις 22/07/2013. Από τους 1800 εκπαιδευτικούς, μόνο 174 από αυτούς τοποθετήθηκαν σε άλλες θέσεις. Επίσης σε 85 από αυτούς έχει γίνει περικοπή μισθοδοσίας από τις 22/3/14, χωρίς να έχει εκδοθεί πράξη απόλυσης. Για τους υπόλοιπους 1540 υπάρχει ακόμα η ομηρία των πινάκων και η αβεβαιότητα των απολύσεων. Αρκετοί από τους παραπάνω εκπαιδευτικούς απειλούνται με απολύσεις.

Με την εφαρμογή των νόμων  4172/13 και 4186/13, καταργήθηκαν και οι αντίστοιχες ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και στις ΕΠΑΣ και σοβαρές επιπτώσεις σε 20.000 μαθητές – μαθήτριες και τις οικογένειές τους. Πάνω από 800 εργαστήρια των σχολείων αυτών αχρηστεύονται. Με την τοποθέτηση σε διαθεσιμότητα όλων των ΔΕ εκπαιδευτικών (ανεξάρτητα από ειδικότητα) σε αρκετά από τα εναπομείναντα εργαστήρια τίθεται θέμα συντήρησης και ασφάλειας του εξοπλισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχει άμεση ανάγκη για την επαναλειτουργία των Τομέων (Υγείας Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Αισθητικής Κομμωτικής) και όλων των ειδικοτήτων τους, στο νέο ΕΠΑΛ, με την ταυτόχρονη επιστροφή όλων των εκπαιδευτικών και μαθητών στα σχολεία. Η προτεινόμενη τροπολογία προσθήκη έχει ως στόχο να μην γίνει καμία απόλυση εκπαιδευτικού και να τοποθετηθούν όλοι σε νέες θέσεις, καθώς και να επαναλειτουργήσουν οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ που καταργήθηκαν.


ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ – ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Άρθρο…


1. Παρατείνεται η διαθεσιμότητα σε όσους εκπαιδευτικούς έληξε στις 22/3/2014 σύμφωνα με το αρ. 82 του ν.4172/13,  μέχρι την τοποθέτηση τους σε νέες θέσεις. Συνεχίζεται η μισθοδοσία των ανωτέρω εκπαιδευτικών, στο ύψος που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία και αναδρομικά από τις 22/3/2014. Με ευθύνη του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και θρησκευμάτων, προκηρύσσονται αντίστοιχες θέσεις στο Υπουργείο Παιδείας για όλους τους παραπάνω εκπαιδευτικούς αλλά και για όσους είχαν αποκλειστεί για οποιοδήποτε λόγο από τις προκηρύξεις 6,8, και 10/13 του ΑΣΕΠ.
2. Μετά την οριστική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών που καταλαμβάνουν θέσεις με βάση τους οριστικούς πίνακες των προκηρύξεων αρ.8/13 και 10/13 του ΑΣΕΠ, γίνεται επαναπροσδιορισμός και νέα προκήρυξη των θέσεων που παρέμειναν κενές. Ο επαναπροσδιορισμός των θέσεων γίνεται από το Υπουργείο Παιδείας με βάση τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που δεν κατέλαβαν θέση στους οριστικούς πίνακες. Τις θέσεις αυτές καταλαμβάνουν όλοι οι εναπομείναντες εκπαιδευτικοί που είχαν κάνει αίτηση στις ανωτέρω προκηρύξεις του ΑΣΕΠ.

3. Οι παραπάνω διαδικασίες που προβλέπονται στα άρθρα 2 και 3, πραγματοποιούνται με μία και ενιαία προκήρυξη του ΑΣΕΠ και ολοκληρώνονται μέχρι την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2014-15.

4. Στο τέλος του άρθρου 8 του ν.4186/13 προστίθεται η παρακάτω παράγραφος:

 Ομάδα προσανατολισμού Υγείας-Πρόνοιας και Αισθητικής-Κομμωτικής

Τομέας Υγείας – Πρόνοιας

1. Βοηθός Νοσηλευτή

2. Βοηθός Ιατρικών –Βιολογικών Εργαστηρίων

3. Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

4. Βοηθός Φυσικοθεραπευτή

5. Βοηθός Οδοντοτεχνίτη

6. Βοηθός Ακτινολογικών Εργαστηρίων

7. Βοηθός Φαρμακείου

 Τομέας Αισθητικής - Κομμωτικής 

1. Αισθητικής Τέχνης

2. Κομμωτικής Τέχνης

 Ομάδα προσανατολισμού γραφικών τεχνών και καλλιτεχνικών εφαρμογών

Τομέας εφαρμοσμένων τεχνών

1.Γραφικών Τεχνών

2. Σχεδιασμού εσωτερικών χώρων

3. Αργυροχρυσοχοϊας

4. Συντήρηση έργων τέχνης – αποκατάστασης

5. Σχεδίασης και παραγωγής Ενδύματος

 Το πρόγραμμα σπουδών όλων των τάξεων στους παραπάνω τομείς και ειδικότητες θα εκδοθεί με απόφαση Υπουργού.

Αθήνα, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Οι προτείνοντες βουλευτές

 

Αναστάσιος Κουράκης
Γιάννης Αμανατίδης

Δριτσέλη Παναγιώτα

 Βαμβακά Τζένη

 Αυλωνίτου Ελένη

 Μαντάς Χρήστος

 Φωτίου Θεανώ

 Αϊχάν Καρά Γιουσούφ

 Κανελλοπούλου Μαρία

 Πάντζας Γιώργος
Κριτσωτάκης Μιχάλης

 Χατζησοφιά Άννα

 Γεωργοπούλου – Σαλτάρη Έφη

  Κουρουμπλής Παναγιώτης

Με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας στο Νομό Καρδίτσας.




1-10-2014

 

Με αφορμή την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας στο Νομό Καρδίτσας.

 

Για να έχει μια καλύτερη εικόνα της κατάστασης της Παιδείας την εποχή των μνημονίων στο νομό μας, θα υποδεικνύαμε στον αρμόδιο υπουργό και στέλεχος της καταρρέουσας συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ να συμπεριλάβει στην επίσκεψή του και τα εξής:

1. Nα συναντηθεί με τους εκπαιδευτικούς της Τεχνικής Εκπαίδευσης που από τις 22/3/2013 είναι σε διαθεσιμότητα και για 85 από αυτούς έχει διακοπεί η μισθοδοσία. Ας τους απαντήσει και για το αν θα ψηφίσει τη σημερινή Τροπολογία του ΣΥΡΙΖΑ, που προβλέπει την επανασύσταση των καταργηθεισών ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και την επαναπρόσληψη των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.

2. Να περάσει από το ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Σοφάδων, όπου εδώ και πάνω από ένα χρόνο μαθητές που τελειώνουν τις α΄ βαθμού σπουδές τους παραμένουν στο σπίτι τους επειδή δεν λειτουργεί το αντίστοιχο σχολείο β΄ βαθμού.

3. Να περάσει, μια και ο λόγος για την Ειδική Αγωγή, από το ΚΕΔΔΥ Καρδίτσας το οποίο υποστελεχωμένο σε εκπαιδευτικό προσωπικό αδυνατεί να παίξει το ρόλο για τον οποίο συστάθηκε. (231αιτήσεις για διάγνωση σε αναμονή εδώ και 2 χρόνια)  

4. Να συναντηθεί με το εκπαιδευτικό προσωπικό των ΤΕΙ της Καρδίτσας, τα οποία παραμένουν υποστελεχωμένα και υποχρηματοδοτούμενα για να οδηγηθούν μοιραία σε μαρασμό και κλείσιμο.

5. Να αναρωτηθεί επισκεπτόμενος το 4ο Δ. Σ. Σοφάδων, αν η λειτουργία ενός σχολείου-γκέτο είναι η ελληνική απάντηση στην πολυπολιτισμική ευρωπαϊκή εκπαίδευση του 21ου αιώνα.

6. Να συναντήσει νηπιαγωγούς που αγωνίζονται καθημερινά για την προσχολική αγωγή μέσα σε ακατάλληλα κτίρια-καταστήματα χωρίς αύλειο χώρο, τόσο στην πόλη της Καρδίτσας όσο και σε χωριά όπως αυτό του Προδρόμου.

7. Να περάσει από δεκάδες έρημα χωριά του νομού μας που στερήθηκαν τη λειτουργία του σχολείου τους, υπακούοντας στη μνημονιακή λογική μειώσεως σχολείων και εκπαιδευτικών. Λογική που οδηγεί οικογένειες στις μεγάλες πόλεις και μαθητές να ταλαιπωρούνται καθημερινά βάζοντας τη ζωή τους σε κίνδυνο σε άσκοπες μετακινήσεις.

8. Να μιλήσει με μαθητές και μαθήτριες του «Νέου Λυκείου» της συγκυβέρνησης που έχει δείξει ξεκάθαρα τις επιδιώξεις της. Ελάχιστη γενική παιδεία και ουσιαστική μόρφωση, αλλεπάλληλες σκληρές εξεταστικές δοκιμασίες, κατάταξη και ταξινόμηση παιδιών εκπαιδευτικών και σχολείων.

 

 

ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Η οργή ξεχείλισε. Η ανατροπή της κυβέρνησης και της πολιτικής που εκπροσωπείτε είναι προϋπόθεση για την επιβίωση όλων μας. Στηρίζετε την πολιτική σας στο φόβο. Η δική μας απάντηση στο φόβο είναι η ελπίδα.

Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Π.Ε.-ΕΛΜΕ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΨΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Π.Ε.-ΕΛΜΕ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ, ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΜΑΣΤΕ,

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΓΥΡΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ

Των Συλλόγων Π.Ε.: Α’ Αθηνών, «Αθηνά», Αιγάλεω, Αμαρούσιο, Αν. Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, «Αριστοτέλης», «Γληνός», «Κ. Σωτηρίου», Καλλιθέα-Μοσχάτου, Κερατσινίου-Περάματος «Ν. Πλουμπίδης», Νίκαια-Πειραιά, Ν. Σμύρνη, «Παρθενώνας», «Περικλής», Πρόοδος, Χαϊδάρι,

 

και των ΕΛΜΕ: Β’ Αθήνας, Ε’ Αθήνας, Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής

 

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 29/9/2014 στα γραφεία της ΔΟΕ σύσκεψη συντονισμού συλλόγων Π.Ε. και ΕΛΜΕ, μετά από πρόσκληση του συλλόγου εκπαιδευτικών Π.Ε. «Αριστοτέλης». Στη συνέχεια, επιγραμματικά αναφέρουμε τους άξονες της συζήτησης. Τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει αναλυτική ανακοίνωση σχετικά με τα ζητήματα που συζητήθηκαν.

 

Στη σύσκεψη συζητήθηκαν τα ιδιαίτερα οξυμένα προβλήματα της περιόδου με έμφαση:

 

Αξιολόγηση Υπήρξε κοινή η εκτίμηση ότι το ΥΠΑΙΘ προωθεί με γοργούς ρυθμούς την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών ως εργαλείο για να υλοποιήσει την πολιτική του κλεισίματος σχολείων, των απολύσεων εκπαιδευτικών, της εφαρμογής του νέου μισθολογίου και κάθε απόπειρα εφησυχασμού και φημολογιών παγώματος επιδιώκει να αφοπλίσει το κίνημα αντίστασης και ανυπακοής που διαμορφώθηκε την προηγούμενη χρονιά. Απόδειξη γι’ αυτό είναι οι ενέργειες που προωθούνται. Συγκεκριμένα:

 

·               Ως τις 7/10/2014 πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί οι αιτήσεις για τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών για κάθε ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ των ράμπο-εξωτερικών αξιολογητών με αρμοδιότητες  την αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση της σχολικής μονάδας και την εκδίκαση των ενστάσεων σχετικά με την αξιολόγηση διευθυντών και εκπαιδευτικών.

 

·               Εκδόθηκε νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ σχετικά με τις διαδικασίες προώθησης της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας για το σχολικό έτος 2014-15 όπου ζητούνται να αναρτηθούν στην ΑΕΕ σχέδια δράσης και προγραμματισμός της σχολικής μονάδας, νέες ομάδες εργασίας κ.λπ.

 

·               Δόθηκε νέα προθεσμία υποβολής εργασιών για τις 15/10/2014 για όσους διευθυντές δεν έκαναν την εξ’ αποστάσεως  επιμόρφωση με σκοπό να κλείσει προς την πλευρά της κυβέρνησης το ρήγμα που άνοιξε με τους εκατοντάδες διευθυντές που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του συνδικάτου και αρνήθηκαν να κάνουν την εξ’ αποστάσεως.

·               Στις αρχές Νοέμβρη ετοιμάζουν την αξιολόγηση των διευθυντών ώστε ως το τέλος του 2014 να έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση των υποδιευθυντών για να ξεκινήσει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από 1/1/2015.

 

·               Εντείνονται οι πιέσεις από την πλευρά των σχολικών συμβούλων που μετά αποδοχή τους να αξιολογηθούν επιδιώκουν να αυξήσουν τα προσόντα στους φακέλους τους με δράσεις που αποβαίνουν σε βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, της παιδαγωγικής λειτουργίας και των εκπαιδευτικών.

 

Νέο μισθολόγιο Ο υπουργός διοικητικής μεταρρύθμισης προχώρησε σε ανακοινώσεις που αφορούν νέο μισθολόγιο από 1/1/2015 με βασική λογική νέα αφαίμαξη, εξίσωση του μισθού εκκίνησης στα εισαγωγικά κλιμάκια τους μισθούς του ιδιωτικού τομέα, κατάργηση μονιμότητας και ισχυρότερη σύνδεση με την αξιολόγηση.

 

Κενά, μηδενικοί διορισμοί Καταγράφηκαν τα οξυμένα προβλήματα των σχολείων. Περιοχές ολόκληρες χωρίς λειτουργία ολοημέρων σε δημοτικά και νηπιαγωγεία, με πληθωρικά τμήματα που ξεπερνούν τα 27 παιδιά, με κενά σε κανονικές τάξεις, με μεγάλη έλλειψη ειδικοτήτων και τελικά με λειτουργία του σχολείου χωρίς ικανοποίηση των βασικών εκπαιδευτικών προϋποθέσεων αλλά με μοναδική στόχευση τη φύλαξη των μαθητών ως τις 14.00

 

Αντίστοιχα σε μέγεθος είναι  τα προβλήματα στη β/βάθμια με πολλά κενά, αλλά κι άλλες σοβαρές εκκρεμότητες, όπως οι καταργήσεις τμημάτων, οι βίαιες μετακινήσεις μαθητών κι εκπ/κών, η ανύπαρκτη δωρεάν μεταφορά των μαθητών, οι μεγάλες ελλείψεις εκπαιδευτικών κι η υποχρεωτική ένταξη στην τάξη εκπ/κών με σοβαρά προβλήματα υγείας, ελλείψεις βιβλίων, προβληματικά αναλυτικά προγράμματα κι αναθέσεις μαθημάτων κι αυθαίρετες αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας μαθημάτων.

 

Διαθεσιμότητες εκπαιδευτικών β/βάθμιας 1650 εκπαιδευτικοί που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα τον Ιούλη του 2013, βρίσκονται για 15 μήνες σε ομηρεία αφού δεν έχει εκδοθεί ΦΕΚ για την τοποθέτηση τους, σε 82 από αυτούς έχει ήδη διακοπεί η μισθοδοσία, ενώ η απόφαση του ΣΤΕ στις 26/9/14 νομιμοποιεί τις καταργήσεις βασικών τομέων και ειδικοτήτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και τις διαθεσιμότητες των συναδέλφων μας, στρώνοντας το δρόμο για τις απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων.

 

Εκφράστηκε σαφώς η κοινή απόφαση των σωματείων να αντιπαλέψουν με αποφασιστικότητα όλες τις προωθούμενες αναδιαρθρώσεις με κέντρο τις αυξήσεις στους μισθούς και την ακώλυτη βαθμολογική εξέλιξη, χωρίς αξιολογήσεις, την εναντίωση σε απολύσεις-διαθεσιμότητα-κινητικότητα, αξιολόγηση, προώθηση του νέου σχολείου της αγοράς, τη διεκδίκηση μαζικών διορισμών εκπαιδευτικών με μόνιμη σταθερή εργασιακή σχέση χωρίς περιόδους δοκιμασίας, χωρίς αξιολογήσεις και με σημαντική αύξηση του εισαγωγικού μισθού και κλιμάκωση με τα χρόνια, που να τον επαναφέρει στο ύψος του 2009 με στόχο να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας.

 

Τα σωματεία που συμμετείχαν έκφρασαν τις κοινές τους αποφάσεις για καμία συμμετοχή στις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης και της αξιολόγησης. Καλούν τους συλλόγους διδακσόντων να μην τροφοδοτούν το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ, τους διευθυντές να μη συμμετέχουν στο νέο γύρο της εξ’ αποστάσεως, να μη δεχτούν να αξιολογηθούν και να αξιολογήσουν και τους εκπαιδευτικούς να μη δεχτούν να αξιολογηθούν. Όλα τα παραπάνω κάνοντας χρήση της απεργίας-αποχής, τροφοδοτώντας ένα κλίμα γενίκευσης της αντίστασης και της ανυπακοής, που προτίθενται οι σύλλογοι να οργανώσουν και να προωθήσουν με συγκεκριμένα μέτρα στις περιοχές τους. Ταυτόχρονα, εκφράστηκε από όλα σωματεία η αναγκαιότητα προετοιμασίας αποφασιστικών απεργιακών αγώνων και συγκρούσεων για την αποτροπή των αναδιαρθρώσεων και τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας.

 

Στα πλαίσια της παραπάνω συζήτησης υπήρξε σαφής πρόθεση από τα σωματεία να συντονιστούν και να οργανώσουν δράσεις. Πολλοί από τους εκπροσώπους σωματείων εξέφρασαν  κριτικές στα ΔΣ ΔΟΕ και ΟΛΜΕ που με την ταχτική της αδράνειας και της έλλειψης οργάνωσης του αγώνα, αφήνουν την πρωτοβουλία των κινήσεων στην κυβέρνηση, διευκολύνοντας κλίμα αναμονής και αναποτελεσματικότητας.

 

Προτάθηκε από συλλόγους και ΕΛΜΕ που συμμετέχουν στην ευρύτερη καμπάνια που βρίσκεται σε εξέλιξη από σωματεία, συλλογικότητες, λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα για την κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και της φοροληστείας για τους οικονομικά αδύνατους και την άρνηση πληρωμής του ΕΝΦΙΑ, να δηλώσουν συμμετοχή όλα τα σωματεία της εκπαίδευσης.

 

Μπροστά στις ΓΣ των σωματείων και τις συνεδριάσεις των ΔΣ συλλόγων και ΕΛΜΕ προτάθηκαν ως άμεση παρέμβαση, οι παρακάτω δράσεις:

 

·               Κινητοποίηση στη περιφέρεια με θέματα την αξιολόγηση και τη δημιουργία των επιτροπών ράμπο-αξιολογητών, την κάλυψη των κενών στα σχολεία με μαζικούς διορισμούς όλων των ειδικοτήτων (προτεινόμενη ημερομηνία 10/10 το μεσημέρι)

 

·               Επίσης, για την αξιολόγηση να γίνει κινητοποίηση στα γραφεία παιδαγωγικής καθοδήγησης των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ και παναττικό κάλεσμα-συγκέντρωση των διευθυντών και των εκπαιδευτικών για την προετοιμασία της μάχης ενάντια στην αξιολόγηση των διευθυντών κι εκπαιδευτικών.

 

ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΓΙΑ

ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ