Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

45 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ


45 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ

 

Είναι δύσκολο να αφυπνίσεις συνειδήσεις ,δεν το κατάφεραν κόμματα, συνδικαλιστές .Είναι δύσκολο να μιλήσεις στις καρδιές των συνανθρώπων σου, που βιώνουν σχεδόν τα ίδια προβλήματα με σένα αλλά δεν μπορούν να ισορροπήσουν και να επιλέξουν να αγωνιστούν για την ζωή τους και την ζωή των παιδιών τους .

Ανοίγουμε εμείς, η Επιτροπή Αγώνα εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, μια τεράστια αγκαλιά για σένα Συνάδελφε της διαθεσιμότητας , που δεν ήσουν από την αρχή πλάι μας στους Αγώνες .Που πιθανόν να λείπεις σήμερα από τις φωτογραφίες του πανό μας, θα προστεθείς  αύριο! Ποτέ δεν είναι αργά. 45 ημέρες μένουν πριν την απόλυση! Μπορούμε να αλλάξουμε τα πάντα .Αλληλέγγυοι, Ενωμένοι.

Σε σένα συνάδελφε , που θεωρείς τον εαυτό σου τυχερό που δεν είσαι την δεδομένη στιγμή στην θέση μας και προσπαθείς να συνεχίσεις , σαν να μην συμβαίνει τίποτα ! Στην αρχή ένοιωθες καλύτερα λέγοντας «κάπου θα τους τακτοποιήσουν μέσα ή έξω από το Υπουργείο Παιδείας» ή δεν το σκεφτόσουν καν και συνέχιζες την καθημερινότητας σου. Η αλήθεια είναι μία και το ξέρεις. Πρέπει να δώσουμε φόρο αίματος στην Τρόικα. 537 συνάδελφοι θα απολυθούν στις 22 Μάρτη και 1308 συνάδελφοι θα προσπαθούν, σε όλα τα μέρη της Ελλάδος να βρουν τρόπο να ζήσουν μακριά από τις οικογένειές τους, με άγνωστο εργασιακό καθεστώς, στους ΟΤΑ ή σε άτυπες δομές της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης(ΙΕΚ-ΣΕΚ),που δυστυχώς και αυτές είναι με ημερομηνία λήξης .Κρατάμε όμως το θετικό πρόσημο ,τους συναδέλφους που είναι στα σχολεία. Ευτυχώς αυτοί σώθηκαν ή όχι;  Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης το είπε ξεκάθαρα « θα γίνουν αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς όλων των δημοσίων υπαλλήλων θα αναθεωρηθεί το Σύνταγμα». Άρα συνάδελφοι το εργασιακό μας καθεστώς που είχαμε στα σχολεία μας μέχρι τώρα όλοι θα το χάσουμε!   Θα παλεύεται να είσαστε σε ποια θέση της ποσόστωσης στην  αξιολόγηση στους άριστους ,στους καλούς, κάτω απ’ την βάση . Εκεί αρχίζει η κόλαση να βλέπεις το κομματικό στέλεχος να υπερισχύει πάντα και εσύ να σκύβεις όλο και ποιο πολύ το κεφάλι! Να νοιώθεις την αδικία κάθε μέρα στο πετσί σου!   Πώς θα αξιολογηθεί ο εκπαιδευτικός; Βάση της διδακτικής του εμπειρίας .Για τις 1.800 ώρες που διδάσκει θα αξιολογηθεί σε δύο διδακτικές ώρες .Δηλαδή είναι σαν να ζητάμε από έναν κρητικό κινηματογράφου, να κρίνει μια ταινία δύο ωρών σε οκτώ δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η Αξιολόγηση. Ποιους  θέλουν να διώξουν από τα σχολεία;  Αυτούς  που είναι ασύμφοροι, τους παλιούς. Το μόνο κριτήριο είναι το ύψος του μισθού. Δεν θέλουν υψηλούς  μισθούς . Τι θέλουν; Συναδέλφους νέους με διδακτορικά ,μεταπτυχιακά, με….,με…… και να τους πληρώνουν 700 ευρώ (αυτό δεν το λένε)

Αυτή είναι η πραγματικότητα και την ξέρεις καλά. Πίστεψέ την και σήκωσε το ανάστημά σου Μαζί μας, αλληλέγγυοι. Τώρα που έρχεται το τέλος το δικό μας και η αρχή ,η δική σου δεν μπορείς να πεις ότι, δεν είχες την ευκαιρία να παλέψεις για τον εαυτό σου-Εμείς δεν την είχαμε!  Έλα να σταθούμε όλοι μαζί, να σχηματίσουμε έναν  τοίχο άμυνας απέναντι στην  βάρβαρη πολιτική της κυβέρνησης.

Δάσκαλος σκυφτός αμόρφωτος λαός

Ενωμένοι –Αντιστεκόμαστε

 Παρασκευή 07/02/2014 ημέρα  Απεργίας ημέρα Αντίστασης.  Ημέρα που εκδικάζεται η υπόθεση της διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα. Ενάντια στις απολύσεις και στην Αξιολόγηση.

Αναχωρούν λεωφορεία στις 06.30πμ από την πλατεία Αγίου Βελισαρίου Λάρισας.

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ

 

Μέγα Σκάνδαλο κυοφορείται στο Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στις πλάτες 25.000 εκπαιδευτικών


Η βασική πληροφορία ήρθε από το ESOS, αλλά η πηγή του παραπάνω άρθρου είναι η ιστοσελίδα voukentra.
Ο Παπανδρέου είχε δίκιο: Λεφτά υπάρχουν, αλλά όχι για όλους.


 

 

Μέγα Σκάνδαλο κυοφορείται στο Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ στις πλάτες 25.000 εκπαιδευτικών

...


Ο ανατικατάστατος κ. Σωτήρης Γκλαβάς

Τα καλά παιδιά πάνε στην επιμόρφωση…τα κακά πηγαίνουν στο Ταμείο…
Διέρρευσε στο διαδίκτυο και ειδικότερα, όπως όλα όσα θέλει το Υπουργείο Παιδείας να διαρρεύσει, στο esos.gr η πρόταση του ΙΕΠ για την επιμόρφωση 25.000 εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - Β’ ΦΑΣΗ».
Αυτή καθ’ αυτή η πρόταση δείχνει και αποδεικνύει ότι είτε η Νέα Δημοκρατία και ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Αρβανιτόπουλος δεν έχουν κανένα σχέδιο για την  στοιχειώδη και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, είτε  είχε ήδη συμφωνήσει ως αντιπολίτευση με την τότε Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την περίφημη μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου, αφού όλα όσα περιγράφονται στο, υπό έγκριση, πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών δεν είναι τίποτα άλλο παρά «δράσεις» που περιλαμβάνονται στις προτάσεις της για το Νέο Σχολείο και το Τεχνολογικό Λύκειο. Τουλάχιστον η κ. Διαμαντοπούλου μπορεί τώρα να ανακράξει «ο αγώνας τώρα δικαιώνεται».  

 

Εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι η ομάδα  Γκλάβα, που αυτή τη χρονική περίοδο ελέγχει απόλυτα όλα τα παίγνια για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, στο κτίριο της Ανδρέα Παπανδρέου 37, όχι μόνο δεν έχει δική της άποψης, εκτός μόνο μίας περίπτωση που έρχεται από πολύ παλιά (βλέπε παρακάτω), αλλά έχοντας ενσωματώσει και τα στελέχη της ομάδας Διαμαντοπούλου κινείται με γνώμονα το Ταμείο και όχι το μέλλον της εκπαίδευσης.

Για τους μη έχοντες πληροφόρηση θα πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κ. Σωτήρης Γκλαβάς μετά την κατάργηση, στις 31/12/2013, της Ειδικής Γραμματείας Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης στην οποία είχε τοποθετηθεί, ανέλαβε με «αξιοκρατικές» διαδικασίες τη θέση του Προέδρου του ΙΕΠ, θέση που παρέμενε κενή έως ότου έλθει το πλήρωμα του χρόνου για τον ίδιο.
Σήμερα πατάει σε δύο «βάρκες». Είναι πρόεδρος στο ΙΕΠ και ταυτόχρονα σύμφωνα με πληροφορίες παραμένει στο γραφείο του ειδικού γραμματέα ασκώντας ουσιαστική πολιτική, χωρίς όμως να υπογράφει κανένα έγγραφο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες θα συνεχίσει να απασχολείται και στις δύο θέσεις έως ότου ορισθεί Γενικός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης.

Τώρα γιατί συμβαίνει αυτό;.. μόνο ο Υπουργός κ. Αρβανιτόπουλος μπορεί να εξηγήσει. Μια απλοϊκή εξήγηση είναι ότι δεν υπάρχει άλλος σε όλη τη Α/θμια ή την Β/θμια που να έχει τις ικανότητες του κ. Γκλαβά  ή τουλάχιστον να γνωρίζει τα θέματα της συγκεκριμένης αρμοδιότητας.
Βέβαια μπορεί να είναι θέμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, εμπιστοσύνης που μπορεί να εμπνεύσει ο πολυθεσίτης και συνταξιούχος κ. Σωτήρης Γκλαβάς, που πέραν των άλλων κατέχει και θέση στο διοικητικό συμβούλιο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Αρσάκεια) του ισοβίου προέδρου κ. Μπαμπινιώτη (ίδες ή ΔΕΗ… συγνώμη τι κάνει μία θέση…).

Βέβαια ο κ. Γκλαβάς έχει εμπειρία στην θέση του συνταξιούχου, γνωρίζει τη σοφία αυτής της ιδιότητας και γι’ αυτό σύμφωνα με πληροφορίες «κουβάλησε» και στη νέα του θέση τον άτυπο σύμβουλό του κ. Αλεβίζο, συνταξιούχο Διευθυντή Ειδικής Αγωγής.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης των 25.000 εκπαιδευτικών
Είναι δομημένο κατά τρόπο που να επιτυγχάνει τρείς στόχους:
α). Πρώτος στόχος είναι η εκ των πραγμάτων θεσμοθέτηση τομών, δομών και δράσεων που οραματίσθηκε η επαναστάτρια κ. Διαμαντοπούλου και περιέλαβε στα σχέδια της, «Νέο Σχολείο» και Τεχνολογικό Λύκειο, σχέδια που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει, όπως  Εισαγωγή του θεσμού των μεντόρων (mentoring and coaching), Ερευνητικές εργασίες (projects), Εγγραμματισμός, Δράσεις Δημοσιότητας, Αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας, κλπ.

β). Δεύτερος στόχος είναι η δράση που αποτελεί διακαή πόθο του κ Γκλαβά από την εποχή που ήταν στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.Η σύνταξη και αξιολόγηση νέων αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση με πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πιθανόν θα αναπολεί την περίοδο Αρσένη  και την  διάθεση τεράστιων ποσών για την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων  και εκπαιδευτικών βιβλίων της Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Στην πρόταση και στη σελίδα 5 αναφέρεται επιγραμματικά «Επιμόρφωση σε σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, δηλαδή, επιμόρφωση στα νέα προγράμματα σπουδών Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο), τον εγγραμματισμό (!!!), με σκοπό την αναβάθμιση στα αναμενόμενα
επίπεδα του εγγραμματισμού (literacy) στη γλώσσα και τις θετικές επιστήμες των μαθητών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (5-15 ετών) και τις ερευνητικές εργασίες (project) και τη διερευνητική μάθηση».

γ). Ο τρίτος και σπουδαιότερος στόχος είναι το .. «Ταμείο», δηλαδή οι αμοιβές που θα προκύψουν από την υλοποίηση του προγράμματος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, οι οποίες μάλιστα όπως έχουν ορισθεί δεν είναι ευκαταφρόνητες.

Οι αμοιβές και οι δαπάνες
Ανατρέχοντας στις σελίδες 09 και 10 της πρότασης διαπιστώνονται τα εξής:

·  4.000.000 € προβλέπονται για  «Συντονισμό και Παρακολούθηση της υλοποίησης (του προγράμματος)»

·  3.500.000 € προβλέπονται για  «Ανάπτυξη επιστημονικών και τεχνολογικών εργαλείων, εγκατάσταση και

·  λειτουργία συστημάτων και υποδομών υλοποίησης της πράξης»

·  700.000 € προβλέπονται για  τον «Σύμβουλο Τεχνικής Υποστήριξης του Έργου»

·  1.000.000 € προβλέπονται για  «Εξωτερική Αξιολόγηση της πράξης»

·  1.000.000 € προβλέπονται για  «Δράσεις Δημοσιότητας»

·  3.300.000 € προβλέπονται για  «Διατροφή»

Όσοι έχουν εμπειρία από παρόμοια προγράμματα μπορούν να κατανοήσουν ότι σύμφωνα με τη διατύπωση της πρότασης και τον προτεινόμενο προϋπολογισμό οι αμοιβές που θα διατεθούν και οι δαπάνες  που υλοποιηθούν είναι υπερβολικά κοστολογημένες και ανισομερείς υπέρ συγκεκριμένων και στοχευμένων δράσεων που δεν στοχεύουν στην βελτίωση της ποιότητας επιμόρφωσης, αλλά στην βελτίωση των αμοιβών όσων εμπλέκονται στον συντονισμό και στην προετοιμασία του προγράμματος.

Ειδικότερα  και σύμφωνα με όσα επίσημα περιέχει η πρόταση:

·  160 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για το «συντονισμό» της υλοποίησης του προγράμματος, ποσό που θα πάει σε αμοιβές φυσικών προσώπων.

 

·  140 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού.

 

·  20 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα δαπανηθούν για εκπαιδευτικό υλικό που θα χορηγηθεί δωρεάν.

 

·  28 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα είναι η αμοιβή του «Συμβούλου» Τεχνικής Υποστήριξης του έργου».

 

·  50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα πάρει αμοιβή ο «Εξωτερικός αξιολογητής του πρπγράμματος».

 

·  50 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσουν οι "δράσεις δημοσιότητας" (αφίσσες, έντυπα και δεξιώσεις).

 

·  132 ευρώ ανά επιμορφούμενο εκπαιδευτικό θα στοιχίσει η διατροφή του.


Όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, για όλα έχει προβλέψει το πρόγραμμα. Μεγάλα ποσά για τον κάθε εκπαιδευτικό (20 ευρώ για τα φυλλάδια που θα του χορηγηθούν) , εκτός από τη γνώση που θα αποκτήσει βέβαια, αλλά πραγματική και άξια αμοιβή (160 + 140 ευρώ ανά εκπαιδευτικό)  για όσους συντονίσουν το πρόγραμμα και  αναπτύξουν το εκπαιδευτικό υλικό που όπως ομολογείται είναι ήδη έτοιμο  (σελίδα 5 παρ. (β) ΙΙ) και μόνο μικρές μεταβολές θα υπάρξουν σ’ αυτό.

Για αμοιβές ή μάλλον αποζημιώσεις των εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη, ούτε κάποιο είδος παροχής για τα σχολεία στις εγκαταστάσεις των οποίων θα γίνουν τα επιμέρους επιμορφωτικά σεμινάρια.

Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για την πρόβλεψη  δαπάνης 132 ευρώ ανά εκπαιδευτικό για την διατροφή του. Πιθανόν στην κρίση που υπάρχει ο συντάκτης του προγράμματος να έχει προβλέψει την σύμβαση με κάποιο αξιοπρεπές εστιατόριο που θα παρέχει «αξιοπρεπή» γεύματα στους εκπαιδευόμενους αν αναλογισθεί κάποιος ότι η μέση διάρκεια των επιμορφωτικών σεμιναρίων είναι 28,5 ώρες.

Ποιοι αναμένεται να εμπλακούν στο συντονισμό του προγράμματος
Μία μικρή έρευνα  στο διαδίκτυο και το Διαύγεια έδειξε ότι σε όλα  ή σχεδόν όλα τα χρηματοδοτούμενα προγράμματα του ΙΕΠ, το συντονισμό και τις υποστηρικτικές δράσεις υλοποίησης του, όπως και την ανάπτυξη εκπαιδευτικών εργαλείων αναλαμβάνουν μέλη της διοίκησης του, σύμβουλοι κάθε βαθμού και κάθε κατηγορίας επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό που ανήκει στο Ινστιτούτο. Όσο για τις αμοιβές του εμείς απλώς θα αναφέρουμε την αμοιβή γραμματειακής υποστήριξης για πρόγραμμα eTwinning  διάρκειας 8 μηνών που έφθασε μόνο για ένα άτομο22.000 ευρώ.
Εσείς ως αναγνώστες κρίνεται και υπολογίστε. Έτσι κι αλλιώς αυτές οι αμοιβές είναι εκτός Μνημονίου.

Τέλος ολοκληρώνοντας προς το παρόν την ενασχόληση μας με το πρόγραμμα επιμόρφωσης (θα επανέλθουμε σε λίγες ημέρες) θα αναφέρουμε τα μέλη της διοίκησης του ΙΕΠ που θα επιβλέψουν με τον ένα ή άλλο τρόπο το πρόγραμμα επιμόρφωσης, λόγω αρμοδιότητας.

Πρόεδρος: Σωτήριος Γκλαβάς: Συνταξιούχος εκπαιδευτικός, πρώην στέλεχος του Π.Ι., πρώην Διευθυντής Γραφείου Υπουργού με υπουργό τον κ. Μπαμπινιώτη, Μέλος του Δ.Σ. της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρίας (Πρόεδρος ο κ. Μπαμπινιώτης)
Αντιπρόεδρος:  Ιωάννης Κουμέντος: Δάσκαλος, πρώην Περιφερειακός Διευθυντής Α/θμιας και Β/θμιας Αττικής,  Σχολικός σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης κατ’ απονομή λόγω νόμου.

Μέλη:
Ηλίας Ματσαγγούρας:
 Καθηγητής (ή συνταξιούχος καθηγητής) του ΕΚΠΑ, εμπνευστής της ερευνητικής εργασίας (projekt) με συμμετοχή σε πολλά χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και όχι μόνο, μέλος της επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Θεμιστοκλής Παναγιωτόπουλος:  Καθηγητής του Παν/μίου Πειραιώς
Παρασκευάς Γιαλούρης: Σχολικός σύμβουλος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Πρόεδρος της Επιτροπής σύνταξης  της πρότασης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, Πρόεδρος ΠΕΚ Ηλιούπολης και Πρόεδρος  Βαθμολογικού Κέντρου.
Ιωάννης Αντωνίου: εκπαιδευτικός ΠΕ02, διευθυντής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών
Γεώργιος Τύπας: Σύμβουλος Α του Ι.Ε.Π.

Θα επανέλθουμε με νεώτερα στοιχεία όχι μόνο για το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αλλά ακόμη και για:
α). Την Αρχή αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και
β) Το Ινστιτούτο Βίου Μάθησης  για την προεδρία ενός εκ των δύο προορίζεται και προετοιμάζεται ο κ. Μαντάς, Σύμβουλος του ΙΕΠ και έχων κατά πληροφορίες συγγένεια πρώτου βαθμού (ανηψιός Α΄) με τον κ. Σωτήρη Γκλαβά.

Για τον σύμβουλο του κ. Γκλαβά (ο φόρτος εργασίας του απαιτεί Συμβούλους) κ. Παπαδόπουλο, όπως και τον συνεργάτη του Υπουργού κ. Αλεξανδρόπουλο θα ασχοληθούμε σε ξεχωριστό σημείωμα. Παραμείνετε στην «ανάγνωση»..

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

7 Φεβρουαρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!!


Ο στόχος είναι ένας : ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

7 Φεβρουαρίου ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ!!!!

 

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

 

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ:

·        Δήλωση στήριξης στους συναδέλφους μας που είναι σε διαθεσιμότητα, «έτοιμοι» να προστεθούν στα εκατομμύρια άνεργων του τόπου μας.

·        Δέσμευση, ατομική του καθένα από εμάς αλλά και συνολικά του κλάδου ότι δεν θα αφήσουμε να συμβεί απόλυση εκπαιδευτικού.

·        Δεν είναι μόνο ένδειξη αλληλεγγύης και ενότητας,  αλλά αγώνας που μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Γιατί απολύσεις εκπαιδευτικών σημαίνει διάλυση των σταθερών εργασιακών σχέσεων μας. Σημαίνει το τέλος της μονιμότητας και απαρχή της «ωρομισθικοποίησής» μας.

Δεν τρέφουμε αυταπάτες για δικαστική λύση του ζητήματος. Δεν θα βρούμε το δίκιο μας στο ΣτΕ. ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ!! Το άδικο γίνεται συνεχώς νόμος γι αυτό η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ο ΑΓΩΝΑΣ είναι ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ.
Δεν είμαστε διάδικοι, δεν έχουμε δικαστική διαμάχη με τη  κυβέρνηση και τους κηδεμόνες της. Δεν είμαστε συνήγοροι υπεράσπισης των συναδέλφων μας αλλά ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ των δικαιωμάτων μας, της ζωής μας.
Είμαστε εργαζόμενοι  και μπορούμε να γίνουμε δύναμη αντίστασης και διεκδίκησης, δύναμη ανατροπής αυτής της πολιτικής που μας γυρίζει έναν αιώνα πίσω.

Παράλληλα η συμμετοχή μας στην απεργία αποτελεί και μια γενικευμένη και πανελλαδική έκφραση εναντίωσης του κλάδου στην (αυτο)αξιολόγηση. Η μάχη που δίνεται στους συλλόγους-στα σχολεία μας, μη αποδοχής της αυτοαξιολόγησης απαιτείται να συνολικοποιηθεί. Προκύπτει απ τα πράγματα η αναγκαιότητα να δοθεί κεντρική μάχη ανατροπής όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης (εξωτερική- ιεραρχική – αυτοαξιολόγηση).

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Για τους παραπάνω λόγους, αλλά και τόσους άλλους που καθημερινά μας απασχολούν και συζητάμε στα σχολεία μας, ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΟΥΜΕ!!! Να συμμετέχουμε στις συγκεντρώσεις και τις διαδηλώσεις, να οργανώσουμε τα επόμενα κινηματικά βήματα, στις γενικές συνελεύσεις που θα ακολουθήσουν.

Να οικοδομήσουμε από τώρα τους όρους για να ξεκινήσουμε ξανά έναν ΜΕΓΑΛΟ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ ΑΓΩΝΑ. Έναν αγώνα που θα δώσουμε μαζί με όλους τους εργαζόμενους στο δημόσιο που αντιμετωπίζουν τα ίδια ζητήματα για την ανατροπή διαθεσιμοτήτων – απολύσεων – αξιολόγησης

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ -ΕΕ –ΔΝΤ

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Θέμα: Τήρηση Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού


          
Έφτασε στα σχολεία πρωτοβάθμιας Δυτικής Αττικής. 
Έσπευσαν οι δ/ντές να αγοράσουν παρουσιολόγια.
Στα παρουσιολόγια, διαλέγουν εκκίνηση από την Πρωτοβάθμια.
Στην (αυτο)"αξιολόγηση", ξεκίνησαν πιο αθόρυβα από τη Δευτεροβάθμια, συνυπολογίζοντας τους κατά τόπους συσχετισμούς, ενώ στην Πρωτοβάθμια έκαναν σκόπιμα επίσημες πρεμιέρες με σεμινάρια και άλλα happenings και events.
                                           



                     

    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΡΟΣ : Σχολικές μονάδες Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής  Αττικής
 
 
                      
 
 
 
 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

         ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

              Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ

         ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗ                                                                                                        

Ταχ. Δ/νση: Περσεφόνης 19

T.K. – Πόλη:   192 00 Ελευσίνα

Ιστοσελίδα:  http://dipe-dytik.att.sch.gr 


Πληροφορίες: Χαλάτση Λουλούδη

Tηλέφωνο:  2105561410, 2105562864                                   

FAX             :  2105561415

 

               
 

Θέμα: Τήρηση Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού

 
Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 25 του Ν.4203/2013 (ΦΕΚ:235/Α΄/1-11-2013) ο Διευθυντής κάθε σχολικής μονάδας και ο προϊστάμενος κάθε άλλης υπηρεσιακής μονάδας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι αρμόδιος και υπεύθυνος για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη «Βιβλίου Παρουσίας Προσωπικού» (Β.Π.Π.) για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Δημόσιας Εκπαίδευσης που απασχολούνται με οποιαδήποτε φύσεως σχέση σε αυτή. Το εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής ή υπηρεσιακής μονάδας είναι υπεύθυνο για την καθημερινή τήρηση και σύνταξη του «Ατομικού Δελτίου Παρουσίας Προσωπικού» (Α.Δ.Π.Π.).

Στο Β.Π.Π. και Α.Δ.Π.Π. αναγράφονται ιδίως τα ακόλουθα στοιχεία: ημερομηνία και χρονολογία, ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, ωράριο εργασίας (ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης), οι απόντες εκπαιδευτικοί, είδος απουσίας (ολιγόωρη ή ολοήμερη), καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο στοιχείο.

Παρακαλούμε για την άμεση εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων σε όλες τις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε. Δυτικής Αττικής

 

 

                                                               Ο Δ/ντής Π.Ε. Δυτικής Αττικής

                                                                      

                                       

                                                           Αρκιτσαίος Κωνσταντίνος

 

 

 

 

Η ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (νόμοι και επιχειρήματα


 Η ΖΟΦΕΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (νόμοι και επιχειρήματα)

Α. ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

1)Σύνδεση με αξιολόγηση εκπ/κού έργου:

  • Ν.3848/10 αρ.32, παρ. 7 <<Την αξιολόγηση δράσης της σχ. μονάδας ακολουθεί η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών>>
  • ΠΔ 152/13, άρ. 14, κριτήρια κατηγ.IV (υπηρεσ. συνέπεια κ΄επάρκεια)4, β, i,iii,κλπ O εκπ/κός αξιολογείται για την ¨ενεργή συμμετοχή του στον προγραμματισμό και τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης¨ και ¨ στην υλοποίηση των εκδηλώσεων¨  που σχεδιάστηκαν.
  • Δείκτης 2 <<ανταπόκριση ανθρώπινου δυναμικού στις ανάγκες του σχολείου και στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών>>
  • Δείκτης 6 <<διδακτικές πρακτικές (σχεδιασμός διδασκαλίας, διδακτ. μέθοδοι, αξιοποίηση χρόνου και μέσων διδασκαλίας, βαθμός εμπλοκής μαθητών στην οικοδόμηση της γνώσης>>

(Οι οδηγίες περιλαμβάνουν και  καταγραφή των βιβλίων ύλης)

  • Δείκτης 7<<βελτίωση διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών αξιολόγησης του μαθητή>>
  • Δείκτης 9 <<σχέσεις-συνεργασία με εκπ/κές αρχές, εκπ/κά ιδρύματα,τοπική και ευρύτερη κοινωνία>>
  • Δείκτης 10  Το σχολείο αξιολογείται για δράσεις όπως: ενισχυτική διδασκαλία, μαθητ. διαγωνισμοί,πρωταθλήματα,διεθνή προγράμματα, καινοτόμες δράσεις, κλπ
  • Δείκτης 12 <<φοίτηση και διαρροή μαθητών>>
  • Δείκτης 13 <<επιτεύγματα και πρόοδος μαθητών>>

 

2)Σύνδεση με ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ αξιολόγηση:

  • Ν3848/10 Προβλέπει δημοσίευση αποτελεσμάτων αυτοαξιολόγησης στο διαδίκτυο.
  • Ν3879/10, αρ. 22, παρ.2 (παρεμβαίνουν Δημοτικό Συμβούλιο+Παραγωγικοί φορείς) =ανταγωνισμός σχολείων για διάκριση=χρηματοδότηση, κατηγοριοποίηση-υποβάθμιση-συγχωνεύσεις-κλείσιμο σχολείων (1200 συγχωνεύσεις  προαναγγέλονται για 2014)

<<Στην αρχή της δημοτικής θητείας, το δημοτικό συμβούλιοαποφασίζει τους τρόπους διαβούλευσης για την εκπόνηση του τοπικού προγράμματος υποστήριξης της εκπ/σης …Στις διαδικασίες συμμετέχουν τα όργανα της σχολικής κοινότητας και οι φορείς παροχής υπηρεσιών δια βίου μάθησης (αρ.8,πρ. 2,αναφέρεται και στους παραγωγικούς φορείς) Κατά την εκπόνηση του τοπικού προγράμματος υποστήριξης της εκπ/σης λαμβάνονται υπόψη οι εκθέσεις αξιολόγησης και τα προγράμματα δράσης που προβλέπονται στο άρθρο 32 ν.3848/10>>

Ø  Ν4142/13 (Αρχή διασφάλισης ποιότητας) Διορισμένοι όλοι από Υπουργό!!!

Άρ. 9 Γενικά κριτήρια αξιολόγησης:

ββ.μαθησιακά αποτελέσματα

γγ. <<η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα του διδακτικού έργου, όπως τεκμηριώνεται ιδίως από την αξιολόγηση από τους μαθητές και τα πρόσωπα που ασκούν τη γονική τους μέριμνα>>

(ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΚΛΠ)

 

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

1)      Δείκτης 1: Υλικοτεχνική υποδομή  (επανααξιολογείται το σχολείο για βελτιώσεις) 5.4.4. <<Αξιοποίηση άλλων φορέων της τοπικής κ΄ ευρύτερης κοινωνίας για την ενίσχυση των αποτελεσμάτων της δράσης>> (χορηγοί)

2)      Βιβλία, αναλυτικά προγράμματα, για  την αποτελεσματικότητα των οποίων κρίνεται ο εκπ/κός δεν αξιολογήθηκαν ποτέ! Καμία αξιολόγηση σε κανέναν δεν έγινε για: Άθλιες υποδομές, υποχρηματοδότηση, κατάργηση υποστηρικτικών δομών ή υπολειτουργία τους,κλπ.

3)      Άπειρη γραφειοκρατία, εντατικοποίηση δουλειάς (καταγραφή ακόμα και του χρόνου που αφιερώθηκε)

4)      ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΗ εργασιακών δικαιωμάτων (ατέλειωτες απλήρωτες ώρες  εκτός σχολικού και διδακτικού ωραρίου)

5)      Αλλαγή ρόλου εκπ/κού = γραφειοκράτης διεκπεραιωτής αντί παιδαγωγός

6)      Απόλυτος έλεγχος: πχ. Οργάνωση και καταγραφή απουσιολογίων και ΒΙΒΛΙΩΝ ΥΛΗΣ (;;;)

7)      3,5 εκατομμύρια θα δαπανηθούν (μόνο για τους διορισμένους από Υπουργό στην Ανεξάρτητη Αρχή ετησίως:Πρόεδρος 62.400, δ/ντής 37.900, 25 συνεργάτες 830.000 -μισθός νεοδιόριστου 680) Διαλυτικός  για την εκπ/ση ο ρόλος των ΕΣΠΑ .

Β.  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Είναι  ΠΔ 152/13 Δεν πήγε στη Βουλή, δεν ψηφίστηκε. Δεν έγινε διάλογος με κανένα φορέα από αυτούς που εμπλέκονται (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ,ΚΕΜΕΤΕ, Σχ. Σύμβουλοι, Δ/ντές,εκπαιδευτικοί)

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ: Ν 3528/07 (πίνακες απόλυσης), Ν.3848/10(αξιολόγηση-δημοσίευση σε διαδίκτυο), Ν.3879/10(Δημ. συμβούλιο), Ν.4024/11(μισθ. Βαθμολ. εξέλιξη, ποσοστώσεις), Ν.4142/13(αρχή διασφάλισης ποιότητας), Ν.4057/13(πειθαρχικό) και 4093/12(διαθεσιμότητα Δ.Υ.)

  • ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΕ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΟΟΣΑ,ΕΕ,ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ που στοχεύει στην ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, στο ΦΤΗΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ της ΑΓΟΡΑΣ και των ΧΟΡΗΓΩΝ, στη MEΙΩΣΗ του αριθμού των εκπαιδευτικών, στην ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, στον ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ και τη χειραγώγησή τους από ένα ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΣ-ΙΕΡΑΡΧΙΚΟ-ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ-ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
  • ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,  ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΕΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Eίναι άδικη, τιμωρητική και αντιβαίνει στην αρχή της ισότητας:

Ø   Ν. 4024/2011, που εξαρτά το μισθό και την υπηρεσιακή εξέλιξη των εκπαιδευτικών από τα αποτελέσματα της αξιολόγησής τους (οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς χάνουν το δικαίωμα προαγωγής για δύο χρόνια),

Ø  Οι ΠΟΣΟΣΤΩΣΕΙΣ(πχ.Γ-Β:3%,Β-Α:15%) καθορίζονται από υπουργό και θα αλλάζουν κατά το δοκούν. Δηλαδή εκ των προτέρων οδηγούν στην καθήλωση εκπ/κούς που ενώ είναι ‘’άξιοι’’ δε θα μπορούν να περάσουν στον επόμενο βαθμό.

         (νομοσχέδ. για διαβούλευση Υπ. Διοικητ. Μεταρρύθμ. 15% ελλιπείς, 60%μέτριοι, 25% Άριστοι)

Ø   άρ. 95 του Ν. 3528/2007, σύμφωνα με το οποίο «… υπάλληλος ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό παραπέμπεται (…) υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο […] μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό».

Ø  ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ Ν.4057/12 εμπλέκεται στην «υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια» της αξιολόγησης εκπ/κού έργου. Συνυπολογίζονται κριτήρια αόριστα-ασαφή (απείθεια)  με αντισυνταγματικό τρόπο(δε λαμβάνεται υπόψη το κριτήριο αθωότητας) (όποιος μηνυθεί από γονέα ή εξωσχολικό παράγοντα,κλπ-αυτοδίκαιη αργία-απόλυση)

 

Είναι αντιεπιστημονική και αυθαίρετη:

Ø  Ποσοτικοποιεί ποιοτικά –μη μετρήσιμα- κριτήρια (ΠΔ 152/13, αρ.14:κριτήριο διαπροσωπικών σχέσεων και προσδοκιών μαθητών/ παιδ. κλίμα- βαθμολογία από 1-100)

Ø  Ο εκπ/κός βαθμολογείται για μαθησιακά αποτελέσματα πάνω σε βιβλία και αναλυτικά προγρ. η αποτελεσματικότητα των οποίων  δεν έχει αξιολογηθεί ποτέ από επιστ. έρευνα.

Ø  Δε λαμβάνεται υπόψη η κοινωνικο-οικονομική προέλευση των μαθητών.

Ø  Πουθενά όπου χρησιμοποιήθηκε δε λειτούργησε βελτιωτικά αλλά δημιούργησε επί πλέον προβλήματα ή εγκαταλείφθηκε (Αγγλία:αύξηση ανταγωνισμού, πλαστών δικαιολογητικών, αλλοιώσεις μητρώων μαθητών,κ.α //ΗΠΑ: Ράβις πρώην υπ. Παιδείας που το εφάρμοσε το κατακεραυνώνει για τα διαλυτικά στην εκπ/ση αποτελέσματά του και ζητά αναίρεσή του)

 

Είναι διαβλητή και υποκειμενική:

Ø  Μονοπρόσωπα όργανα

Ø  Οι αξιολογητές δεν αξιολογούνται από υφισταμένους (οι οποίοι μπορούν βέβαια να κάνουν την …αξιολόγησή τους και «ο άμεσος προϊστάμενος την εκτιμά και τη χρησιμοποιεί κατά την κρίση του» (!!!)

Ø  Βιβλία-αναλυτικά δεν αξιολογούνται πουθενά για την αναποτελεσματικότητά τους.

 

Είναι προσχηματική:

Ø  Έχει δημοσιονομικό και όχι παιδαγωγικούς στόχους

Ø  Μεθοδεύει τη μείωση των εκπ/κών με τη δημιουργία δεξαμενής  διαθεσιμοτήτων και απολύσεων. Στοχοποιεί με συγκεκριμένα κριτήρια τους παλιούς-ακριβούς εκπ/κούς.

Ø  Στοχεύει στο φτηνό σχολείο, που θα λειτουργεί με χορηγίες ενώ κατασπαταλώνται τα εκατομμύρια των ΕΣΠΑ σε ΄΄επιμορφώσεις΄΄ και διαδικασίες που δε βοηθούν σε τίποτα.

 

Είναι επιλεκτική

Ø  Στοχεύει στην καθήλωση των ‘’ΑΚΡΙΒΩΝ’’ εκπ/κών με πολλά έτη υπηρεσίας, που δε διαθέτουν προσόντα όπως μεταπτυχιακά, γλώσσες, γνώση ΗΥ, κλπ (μοριοδότηση επετηρίδας=5μόρια, ΑΣΕΠ=30)

Είναι αντιδημοκρατική και επικίνδυνη:

Ø  Αποδυναμώνει το Σύλλογο, ενισχύει την ιεραρχία, τον αυταρχισμό και την υποταγή.

Ø  Καταργεί την παιδαγωγική ελευθερία (κατοχυρωμένη απ΄το Σύνταγμα) με απόλυτο ιδεολογικό έλεγχο, φόβο και πειθαρχική συμμόρφωση. Διαστρέφει το ρόλο του εκπ/κού.

Ø  Ο ανταγωνισμός και ο ατομικισμός της διάκρισης αντικαθιστά τη συνεργασία και τη συναδελφικότητα.

Ø  Πολυδιασπά τον κλάδο και εισάγει τακτικές κανιβαλισμού και αυταρχισμού.

Είναι υποκρισία και εμπαιγμός

Ø  Δεν προβλέπει καμιά επιμόρφωση, καμιά στήριξη του εκπ/κού ή βελτίωση της ποιότητας .

Ø  3,5 εκατομμύρια ευρώ θα δαπανηθούν ενώ υποχρηματοδοτούνται τα σχολεία, οι μαθητές υποσιτίζονται και οι νέοι συνάδελφοι αμείβονται με μισθούς πείνας.

Ø  Κατάργηση χρήσιμων τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ, κατάργηση ΕΠΑΣ, ΛΕΥΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ (από ποιον αξιολογήθηκαν αυτά)

 

Κατακρίνεται και απορρίπτεται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, κανενός από τους οποίους δε ζητήθηκε η γνώμη: ΟΛΜΕ – ΔΟΕ (από όλες τις παρατάξεις), Σχολ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ,ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ,Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων.

 

Τα   ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΑ … ΑΝΤΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ

  1. Είμαστε υπέρ της αξιολόγησης, αφού αξιολογούμε τους μαθητές πρέπει κι εμείς να αξιολογούμαστε.

(Αναγκαιότητα εστίασης στη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και ενημέρωση για τους λόγους που πρέπει να την αρνηθούμε συλλογικά)

 

  1. Δεν μπορεί να μην αξιολογούμαστε και να κάνει ο καθένας ότι θέλει.

(Να μη μπερδεύουμε αυτή την αξιολόγηση με την υποχρέωση της διοίκησης  να κρίνει και να τιμωρεί επίορκους, επικίνδυνους για μαθητές εκπ/κούς,κλπ. Επιλεκτικότητα διοίκησης σε άμεση τιμωρία εκπ/κών που αντιστέκονται και αναβλητικότητα για ημέτερους κλπ)

 

  1. Η ΟΛΜΕ λέει μόνο ΟΧΙ και δεν έχει πρόταση.

(8ο Συνέδριο 97, Θέσεις και προϋποθέσεις που έβαζε  και δεν υπάρχουν τώρα, Μελέτη ΚΕΜΕΤΕ, μόνιμη άρνηση Υπουργείου να συζητήσει με κλάδο)

 

  1. Οι νεότεροι συνάδελφοι θέλουν να αξιολογηθούν για να βελτιώσουν βαθμό –μισθό.

(δεν προβλέπεται καμιά αύξηση μισθών για 14. Παράδειγμα Τσιάκαλου-Πανεπιστημίου Θεσσ/κης : αξιολόγηση με Άριστα,κλπ. Παράδειγμα αξιολόγησης σε Πειραματικά)

 

  1. Η αυτοαξιολόγηση του σχολείου δεν έχει τίποτα κακό.

(πλέγμα νόμων, σύνδεση με εξωτερική και αξιολόγηση εκπ/κού έργου, στόχευσή της)

 

  1. Ο Σύλλογος πρέπει να  υπακούει και να τηρεί τους νόμους.

(ΔΥ κώδικας: ευθύνη Δημ. Υπαλλήλου να κρίνει και  να καταγγέλλει αντισυνταγματικότητα, παρανομία και παρατυπία εντολών προϊσταμένων αρχών)

 

  1. Είναι ατομική ευθύνη του καθενός ποια στάση θα κρατήσει απέναντι στην αξιολόγηση

(αλληλοεξάρτηση όλων μας, αποτελεσματικότητα συλλογικής δράσης, ανάγκη δημοκρατικών διαδικασιών, κλπ)