Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Το ημερολόγιο ενος άνεργου


Το ημερολόγιο ενος άνεργου

Κοστολογήθηκα 500 ευρώ
 
 
Αυτή την αξία έχει η συνενοχή μου σε μια πολιτική που υπονομεύει τη χώρα μου, το μέλλον μου και την καταπιεσμένη μου επιθυμία για αξιοπρέπεια.

Με καταδίκασαν σε θανατική απραξία επ΄ αόριστον, χωρίς το δικαίωμα έφεσης. Χωρίς το δικαίωμα να σταθώ μπροστά στο βήμα και να πω: Ρε παιδιά, δεν έβαλα ποτέ εγώ κανένα λιθαράκι για να χτιστεί αυτό το τείχος της υποταγής, δεν ζήτησα ποτέ ρουσφέτι από κανένα, δεν πήρα καμιά επιδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν έβαλα βύσμα στο στρατό, το μόνο επίδομα που πήρα στη ζωή μου είχε πάνω του τους κόπους της μάνας μου, δεν έβαλα ποτέ πλάτη, δεν σας ψήφισα ποτέ, ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΑΖΙ. Γιατί πρέπει να πληρώσω εγώ με τη ζωή μου;

Σίγουρα 500 ευρώ δεν φτάνουν για να γίνω συνένοχος.

Τα 1.000 θα έφταναν; ΟΧΙ.

Τα 5.000; ΟΧΙ.

Δεν θέλουμε, ρε κουφάλες, "τα λεφτά σας". Ελπίδα θέλουμε και δεν μας τη δίνετε.

Δεν θέλουμε, ρε κουφάλες, ασφάλεια σε μορφή υποταγής και σταθερότητας. Ζωή θέλουμε και μας την κλέβετε.

Τα ψεύτικα διλήμματά σας φοβίζουν πλέον μόνο τους παπούδες στα χωριά, η ιστορία για σας θα παραθέσει μόνο μια υποσημείωση, η πολιτική σας θα αναλυθεί σαν η συνέχεια της πολιτικής του Μέτερνιχ και η υποταγή σας θα παραλληλιστεί με αυτή των εγκάθετων δικτατόρων της Λατινικής Αμερικής.

Φουλάρετε τα ελικόπτερα, ὁ καιρὸς γὰρ ἐγγύς (που λένε και οι Ελλαδέμποροι).
Δημήτρης , 31 χρ. , Θεσσαλονίκη
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου