Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Μην βιάζεστε...όλοι θα πάρετε.Στο φουαγιε...έχω την καλύτερη γνώση....!!!


Ο ευτελισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η αλλοτρίωση του δάσκαλου
από το λειτούργημά του, η διάλυση των σπουδών σε κλάσματα πληροφοριών
(και όχι συνεκτικής και σφαιρικής γνώσης), η ουσιαστική κατάργηση των
πτυχίων και των επαγγελματικών δικαιωμάτων, η μετατροπή των ιδρυμάτων
σε εξεταστήρια και προμηθευτές πιστοποιητικών δεξιοτήτων / προσόντων ... 

 

Σχόλιο της Λένας: ο μηχανισμός που δημιουργεί και κατόπιν επιβάλλει το σύστημα στη διαδρομή ενός αγαθού εντός της κοινωνίας, ώστε να εξασφαλίζεται το κέρδος από τη συσσώρευση αρχικά και το μοίρασμα στη συνέχεια σε μικρά (κατακερματισμένα) μέρη, είναι κατανοητός (όχι ντε και καλά ανεκτός απ' όλους) για τη ντομάτα, το ψυγείο, τον υπολογιστή, το αυτοκίνητο, τις κάλτσες, την κάθε μορφής ενέργεια .... Αυτός ο μηχανισμός έχει ανέβει επίπεδο.
Κατακερματίζεται η συσσωρευμένη γνώση και πουλιέται σαν να είναι ένα οποιοδήποτε υλικό προϊόν.
Το ποσοτικό επιτίθεται λυσσαλέα στο ποιοτικό και το ποιοτικό πρέπει να αποδείξει ότι είναι τέτοιο, ότι δηλαδή δεν είναι ελέφαντας !!!
Σ' αυτή την ιστορία τη μεγαλύτερη ζημιά έχουν πάθει οι πραγματικοί εραστές της γνώσης και της ελεύθερης αναζήτησης.
Τους έφαγαν οι κυρ Παντελήδες των πανεπιστημίων.
Και βέβαια η ζημιά για την κοινωνία είναι μη μετρήσιμη.
Αφού στα πανεπιστήμια άρχισε αυτό, θα φτάσει και σ΄όλες τις άλλες βαθμίδες.
Η PISA άλλωστε ήταν το κατάλληλο "ψηστήρι" για τη δευτεροβάθμια.
Το 'πε και ο Σαμαράς για τις επιδόσεις των μαθητών, πως θα καθορίζουν την εξέλιξή μας.
Εμείς, απλά θα παρακαλάμε να πάνε τα παιδιά σε καλό φροντιστήριο, και θα αξιολογούμε το φροντιστήριο, αν δεχτούμε την "αξιολόγηση".
Μπορούμε να σαπίσουμε κι άλλο αν θέλουμε. 
Να προτείνουμε στα παιδιά φροντιστήρια και να παίρνουμε μίζα και ταυτόχρονα να "σώζουμε" κάθε εξάμηνο τη θεσούλα μας.

Η απόσταση από δω που βρισκόμαστε μέχρι το ζόφο που προδιαγράφεται μπροστά μας είναι μόλις μια "αξιολόγηση".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου