Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


   Ο.Λ.Μ.Ε.                                                                

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

FAX: 210 33 11 338                          

www.olme.gr                                                             

e-mail: olme@otenet.gr                                               Αθήνα, 16/03/15        

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αποφάσεις της Γ.Σ. των Προέδρων των ΕΛΜΕ (14/3/15)

 

Πραγματοποιήθηκε στις 14/3 στην Αθήνα η Γενική Συνέλευση (Γ.Σ.) των Προέδρων των ΕΛΜΕ της χώρας. Η Γ.Σ. επιβεβαίωσεότι το πλαίσιο αιτημάτων της Ομοσπονδίαςείναι αυτό πουπεριέχεται στις αποφάσεις του 16ουΣυνεδρίου (http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2013/02/apof040713.pdf), στην απόφαση της Γ.Σ. των Προέδρων (http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2014/09/apoGS-9-14.pdf)  και στο πρόσφατο υπόμνημα του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας (http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2015/02/ypomnimaneaigesia10022015.pdf).

 

Για το άμεσο πρόγραμμα δράσης αποφασίστηκαν τα παρακάτω:

 

·         Ημέρα πανελλαδικής δράσης και συλλαλητήριο με κεντρικό θέμα την άμεση επαναφορά τομέων και ειδικοτήτων που καταργήθηκαν καθώς και όλων των συναδέλφων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα χωρίς προϋποθέσεις,  ενάντια στο καθεστώς της κινητικότητας – διαθεσιμότητας – απολύσεων, την ερχόμενη Πέμπτη (19/3) ή  Παρασκευή (20/3), σε συνεννόηση με ΑΔΕΔΥ, Ομοσπονδίες και Συντονιστικά.

·         Οργάνωση σύσκεψης από την ΟΛΜΕ και τις ΕΛΜΕ όλων των εκπαιδευτικών φορέων (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης), Ομοσπονδιών και Συλλόγων Γονέων, μαθητών για την οργάνωση κινητοποιήσεων και άλλων δραστηριοτήτων, για σίτιση, περίθαλψη, μεταφορά των μαθητών, κάλυψη των κενών - διορισμοί, ωράριο, έκτακτη οικονομική ενίσχυση των σχολείων, λειτουργία της πρόσθετης και ενισχυτικής, ζητήματα δημοκρατίας και αντιμετώπισης φαινομένων αυταρχισμού και άλλα τοπικά προβλήματα.

·         Νέες Γ.Σ. όταν δοθεί στη δημοσιότητα το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου