Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Σκέψεις για τα αποτελέσματα των εκλογών για αιρετούς στα συμβούλια

Έχω στεναχωρεθεί πραγματικά απο το αποτέλεσμα.
Σήμερα με στεναχώρησε το ότι είδα φάτσες στην πορεία να κομπάζοντε ως
αντι...., ως εκπρόσωποι .... ,ως αγωνιστές.
Σκεύτομαι μετά πως και εγώ δεν ανήκω κάπου, πέραν του εαυτού μου, ζωγράφος η
μόνη μου ταμπέλα... και αυτή γραφική ακούγεται!
Σκέψου ούτε αριστερός δεν μπορώ να δηλώσω, κάπου κάπου σταυροκοπιέμαι...
Δεν έχω διαβάσει Μάρξ μα ούτε και κάποιο μανιφέστο..... πέραν φυσικά απο το
μανιφέστο του σουρεαλισμού.

Απο την άλλη δεν έχω κομματικές αγκιλώσεις που ίσως στραγκαλίζουν, κάποιες
φορές τον ελεύθερο τρόπο έκφρασης.
Δεν κουβαλάω ταμπέλες για να τις κοτσάρω, σχετικά με την ιδεολογική -
κομματική καθαρότητα.
Δεν διεκδικώ δάφνες. Ξεκάθαρα.

Αυτά τα γράφω γιατί αρκετή λάσπη πέφτει πάνω μας τις τελευταίες ημέρες και
κινδυνεύουμε να ξεχάσουμε ποιοί είμαστε και ποιούς έχουμε δίπλα μας.
Πιστεύω πως το αποτέλεσμα χάθηκε γιατί το παιχνίδι ήταν μια μάχη μέσα στα
κόπρανα που κάποιοι απο ψηλά αφόδευαν, επάνω μας. (Ελπίζω να μην βρίσκουν αυτά
τα λόγια κάποιον στο τραπέζι.)
Το εαν η ΔΑΚΕ έστρεψε σταυρούς στην ΠΑΣΚ δεν νομίζω να αφορά κανέναν, απο την
άποψη πως ήταν ήδη ελεγχόμενοι σταυροί.
Το ερώτημα  είναι μα πόσο πρόβατα είναι;;;
Aκόμα, ακόμα ελπίζουν πως θα σωθουν απο τον υπουργό τους;;;;
Τι ρίζες έχουν πιάσει αυτοί στην ΠΑΣΚ και ενώ το ΠΑΣΟΚ καταρέει, όλοι σαν
αποχαυνομένοι ελπίζουν;;;;;;

Oμολογώ πως το μανιφέστο του Σουρεαλισμού δεν με φώτισε καθόλου!
Το μόνο που μου έμεινε σήμερα ήταν 2 φάτσες ένας μετρίου αναστήματος ψαρομάλης
που όλοι του πιάναν το χέρι και του έλεγαν συγχαρητήρια, και αυτός φούσκωνε σαν
φραγκόκοτα
και το μάτι του τρεμόπαιζε πίσω απο τα μαύρα γιαλιά στον ουρανό. έβγαινε δίπλα
του συννεφάκι που έγραφε ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΚΑΛΙ Η ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ Ή Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΜΜΜ !!!.
Ο άλλος κοντός και μαυρούλης μου έφερνε λίγο σε παλιό κωμικό (χωρίς την
σπιρτάδα) λιασμένο, καμένο απο τον ήλιο λες και μάζευε ελιές και δεν πρόλαβε
ούτε νερό να ξεδιψάσει.
(Λερωμένο και πεινασμένο του παιδιού μου δεν σε δίνω) κατάσταση. Κάθησε σε
καφέ της πόλης  και χαλβάδιαζε κάθε κοπέλα που βόλταρε. γλίτσα σκέτη.

Φαντάζομαι και εγώ καμια φορά, Λές να είναι κάπως έτσι αυτοί που έβγαλαν οι
κάλπες;;;;

Το έστειλε ο Κ.Μπιλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου