Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Α) Προτύπων ..συνέχεια.. από Πάτρα


Α) Προτύπων ..συνέχεια.. από Πάτρα

Επιπλέον στοιχεία από Πάτρα, προς επίρρωσιν της αλητείας και της ανεντιμότητας των προτύπων.

Σχολεία πρότυπα στην Πάτρα

  1. Λεύκα Ζαρουχλέϊκων
  2. Ιτιές Πατρών
  3. Εργατικές Ταραμπούρας

Στα σχολεία αυτά, είναι γνωστό πως αφήνουν τα παιδιά να αντιγράφουν, για να φαίνεται ότι έχουν καλές επιδόσεις. (Όπως ξέραμε κι εμείς εδώ τις λαμογιές του ιδιωτικού)

Οι "συνάδελφοι" εκεί κάνουν τον Κινέζο, με εντολή Διευθυντή. 

Το φαινόμενο ξέφυγε από κάθε έλεγχο από το 2010 και μετά, όπου όλα τα πρότυπα συμμετείχαν εθελοντικά στην Αυτοαξιολόγηση, που γίνονταν τότε "πιλοτικά". Υπουργός ήταν η Διαμαντοπούλου τότε, που λιβάνιζε ακούραστα τα ιδιωτικά και τα πρότυπα και έβριζε όλα τα Δημόσια Σχολεία.

 

Β) Εγώ ενημερώθηκα για το κείμενο από την "πηγή". Η αγορά καλά κρατεί, ηνία και ... λεφτά μαζί. (μου προέκυψε και ρίμα)

Παραθέτω απόσπασμα.

... Ώστε, μπορεί να συμβαίνει  και αυτό; Το περίφημο «Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Επάρκειας» αποτελεί πηγή εσόδων για διδάσκοντες εξ αποστάσεως; Ποιος έκανε πιστοποίηση ώστε οι διδάσκοντες να παρουσιάζονται ως «καταξιωμένοι και με διεθνή εμπειρία εκπαιδευτές εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων»; Αυτά τα μόρια του Π.Δ.152/2013 με τίτλο " Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" (Άρθρο 14 παρ.5, Άρθρο 10 παρ.5, Άρθρο 6 παρ.4), ποιος θα τα δώσει για να τα βάλουν πού; Δε θα ανασταλεί το συγκεκριμένο Π.Δ.; Ζητούνται δίδακτρα από καθημαγμένους εκπαιδευτικούς σε περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης; Δεν είπαμε ότι η Αριστερά θα κόψει με το «μπαλτά» αυτά τα μαραφέτια με την εμπορευματοποίηση των μορίων, την αγορά «πιστοποιητικών διδακτικής επάρκειας», και  τις πρωτοποριακές μεθόδους; Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έχει αρκετά εκφυλιστεί τα τελευταία 40 χρόνια. Μήπως είναι ώρα να την προστατέψουμε από το θανάσιμο εναγκαλισμό με πρακτικές της αγοράς; Δε θα αναχαιτίσουμε  την ολοκληρωτική δοξασία των μετρήσιμων μορίων υπέρ μιας δημιουργικής και απελευθερωτικής επιμόρφωσης που αφυπνίζει; Πληρωμένη επιμόρφωση για να υποβιβάζεται η διδασκαλία σε σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές! Πώς, άραγε, μπορεί το υλικό, κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, να είναι και «Πρωτοποριακό»;

Διαβάστε περισσότερα στο alfavita: Εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου