ΤΡΟΪΚΑΝΗ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
26/01/12
ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑ: «ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ!»
Με ελιγμούς αιφνιδιασμού, σκανδαλώδη κονδύλια προς ημετέρους και σωρεία παρανομιών η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει ακάθεκτη το εθνοσωτήριο έργο της. Έχοντας υποθηκεύσει την πρόσβαση στη γνώση και τη μόρφωση για χιλιάδες μαθητές μας μετά τις αθρόες συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων και μετατρέποντας τα βιβλία, το χαρτί, τη θέρμανση, τις σχολικές βιβλιοθήκες σε είδος πολυτελείας σχεδιάζει ανερυθρίαστα:
Την κατάργηση των μόνιμων διορισμών, παρά την εκτίναξη της ελαστικής εργασίας, παρά τις μαζικές συνταξιοδοτήσεις συναδέλφων και τις μεγάλες εκπαιδευτικές ανάγκες, ιδιαίτερα την τελευταία διετία. Στο εξής το μέγιστο που μπορούμε να περιμένουμε είναι η μόνιμη αναπλήρωση και ωρομισθία διάρκειας οχτώ μηνών ανά την επικράτεια, η μη αναγνώριση της προϋπηρεσίας, η ένταξη στο μισθολογικό κλιμάκιο 18 ακόμη και μετά από δεκαετή εργασία και ο παχυλές αμοιβές των 600-700 άντε και 800 ευρώ και, βέβαια, η παντελής αδυναμία να ζήσουμε με τέτοιους μισθούς πείνας.
Τη μείωση των μισθών των αναπληρωτών μέσω του προγράμματος ΕΣΠΑ, καθώς αρχικά οι Διευθύνσεις καλούσαν τους συναδέλφους να υπογράψουν νέες συμβάσεις, ακυρώνοντας τις προηγούμενες, ενώ στη συνέχεια ο μισθός μειώθηκε κατακόρυφα με η χωρίς υπογραφή της νέας σύμβασης. So simple! Εξίσου τραγική είναι η μείωση μισθών για όλους τους εργαζόμενους, άρα και για όλους τους εκπαιδευτικούς. Ο τρόπος, όμως, της περικοπής χρημάτων από τους αναπληρωτές ΕΣΠΑ αποτελεί παράδειγμα συμπεριφοράς του χειρότερου εργοδότη
Την έξωση μιας σειράς ειδικοτήτων από το «Νέο Σχολείο», που είναι μεν νέο αλλά καθόλου σχολείο. Στη «χώρα-λίκνο του πολιτισμού», όπως οι ίδιοι διατυμπανίζουν, στο σχολείο δεν έχουν θέση εικαστικοί και θεατρολόγοι. Και μπορεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να παίρνει master κάθε χρόνο ως τσαρλατάνος της παιδαγωγικής, όλοι εμείς όμως μπορούμε να φανταστούμε την τύχη των συναδέλφων θεατρολόγων και εικαστικών: είτε να περιφέρονται σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, όπως οι συνάδελφοι γαλλικών και γερμανικών φέτος είτε απλώς να απολυθούν σε περίπτωση που καταργηθεί το διδακτικό τους αντικείμενο.
Σε αυτό το τοπίο ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την εκπαιδευτική κοινότητα: θα γίνει ή δεν θα γίνει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ ειδικών παιδαγωγών, ο οποίος εξαγγέλθηκε και αναβλήθηκε πέρυσι, ανασύρθηκε το τελευταίο δίμηνο μυρίζοντας προεκλογικό πατσουλί και τώρα ξεμακραίνει στον ορίζοντα από άνοιξη σε Ιούνιο και μετά από Ιούλιο σε Σεπτέμβρη. Περιττό δε να αναφέρουμε ότι το Υπουργείο δεν ασχολείται με ποταπά ερωτήματα, όπως ποιες ειδικότητες θα συμμετάσχουν στο διαγωνισμό σε περίπτωση που διεξαχθεί.
Οι αδιόριστοι, αναπληρωτές, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι σημαίνει ελαστική εργασία και κατεδάφιση των αυτονόητων δικαιωμάτων μας στο «Νέο Σχολείο» των μνημονιακών περικοπών, των συνεχών εξετάσεων και της ημιμάθειας. Αν δεν ξεσηκωθούμε παρατεταμένα και ανυποχώρητα μαζί με όλο τον κόσμο της εκπαίδευσης τότε θα δουλεύουμε σε συνθήκες γαλέρας, όποτε και εάν συγκυβέρνηση-Τρόικα-ΔΝΤ θέλουν, με το ωράριο και τους όρους που θέλουν.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ
μόνιμη και σταθερή εργασία, μαζικούς διορισμούς, μισθολογική αξιοπρέπεια, ενιαίο δεκατετράχρονο σχολείο για όλα τα παιδιά που θα μορφώνει και θα δημιουργεί κριτικά σκεπτόμενους ανθρώπους
ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΜΑΣΤΕ
με Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε. και ΕΛΜΕ για κοινές δράσεις και κινητοποιήσεις το επόμενο διάστημα, καθώς και με πρωτοβουλίες και επιτροπές ανέργων για επιδόματα ανεργίας και πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη χωρίς όρους και προϋποθέσεις
ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ
στους απεργούς χαλυβουργούς και είμαστε έμπρακτα αλληλέγγυοι σε όλους τους κλάδους του ιδιωτικού τομέα που βρίσκονται σε απεργιακό αγώνα και κινητοποιήσεις.
ΔΕΥΤΕΡΑ, 30 ΓΕΝΑΡΗ, 11π.μ., ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου