Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Να υπογράψουμε το κείμενο διαμαρτυρίας

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

        ΠΡΟΣ:

·  ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ,  ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
                  & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
·        Δ.Ο.Ε.
·        Μ.Μ.Ε.

Είμαστε εκπαιδευτικοί εργαζόμενοι σε πιλοτικά σχολεία. Κοινή μας διαπίστωση ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων αντιμετωπίζει με την ίδια ανησυχία και σκεπτικισμό την πιλοτική εφαρμογή του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Ενός προγράμματος διδασκαλίας που όλοι γνωρίζουν ότι δεν έχει εφαρμοσθεί διότι ήταν αδύνατη η εφαρμογή του.
Λίγες εβδομάδες πριν το τέλος του σχολικού έτους όλοι οι στόχοι όπως αναφέρονταν στην απόφαση ένταξης (16706/05-10-2011) των σχολείων μας  στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος δεν έχουν επιτελεστεί, έτσι:
  • Δεν έχει γίνει στοχευμένη επιμόρφωση όλων των εμπλεκομένων με την πιλοτική εφαρμογή.
  • Δεν έχει εξασφαλιστεί η επάρκεια σε εξοπλισμό και λειτουργικότητα των χώρων των σχολικών μονάδων.
  • Δεν έχει εξασφαλιστεί κατ’ ελάχιστον η υποστήριξη και η άμεση κάλυψη οποιασδήποτε ανάγκής προκύπτει στο έργο των εκπαιδευτικών.
  • Δεν δίνεται η δυνατότητα ανατροφοδοτικής επικοινωνίας σχετικά με την εμπειρία εφαρμογής των Π.Σ. και του Νέου Σχολείου.
  • ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΕΝΤΥΠΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ!

Και όμως έφτασαν στα σχολεία μας οι εξωτερικοί αξιολογητές!!!
Η αξιολόγηση αυτή επιχειρείται να γίνει με τη φιλική επίσκεψη κάποιων προωθητών που έχουν αναλάβει τα σχολεία μας. Οι προωθητές αυτοί, που μπορεί να είναι δάσκαλοι, ή σχολικοί σύμβουλοι ή συνεργάτες Πανεπιστημίων, έχουν αναλάβει να αξιολογήσουν την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος. Η διαδικασία αυτή πρόκειται να ολοκληρωθεί άμεσα διότι έτσι επιτάσσουν τα χρονοδιαγράμματα της εκτέλεσης των ενεργειών του προγράμματος που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. 

Μόνος σκοπός της αξιολόγησης να εκταμιευθούν χρήματα από το ΕΣΠΑ και να νομιμοποιηθεί με επιστημονικοφανείς όρους η επιτυχία και η αποτελεσματικότητα του Νέου Σχολείου. Ενός ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ που δεν αφορά το σχολείο αλλά τη χρηματοδότηση επιτροπών, συμβούλων, ειδικών και παρα-ειδικών. Σε αυτή τη φαρσοκωμωδία μιας ακόμη ψευδεπίγραφης μεταρρύθμισης δεν μπορούμε να προσφέρουμε τη συναίνεση μας. Στην παρούσα φάση, τη στιγμή που η χώρα και οι πολίτες πτωχεύουν και οδηγούνται στην εξαθλίωση εγείρεται για μας θέμα ηθικής τάξης. Τι χρειάζεται ένα ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, αν δεν είναι ένα σχολείο που να συναντάται με τις ανάγκες των  μαθητών και των οικογενειών τους, με στόχο τη διαμόρφωση ενός σχολείου που θα αποτελέσει το όχημα για το μετασχηματισμό της κοινωνίας στη βάση των λαικών αναγκών; Τι χρειάζεται να έχουμε αυτή την τεράστια ροή εκατομμυρίων, όταν ούτε ένα ευρώ δεν φτάνει στα σχολεία αλλά ξοδευέται σε αμοιβές ειδικών και συμβουλατόρων; Σε αυτή την διαδικασία κατασπατάλησης δημοσίων πόρων, εμείς οι δάσκαλοι δεν μπορούμε με οποιαδήποτε τρόπο να συναινέσουμε. Ιδιαιτέρως όταν καλούμαστε ως μαριονέτες να εξυπηρετήσουμε τις ανάγκες του προγράμματος μεταμορφωνόμενοι άλλοτε σε ευτυχείς επιμορφούμενους και άλλοτε σε σκεπτόμενους αξιολογούμενους.


Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε Πιλοτικά Σχολεία είμαστε αποφασισμένοι να αναδείξουμε το θέμα και καλούμε τη Δ.Ο.Ε. αναλάβει το συντονισμό των δράσεών μας,  να επιτελέσει  επιτέλους το ρόλο της που συνίσταται στην προάσπιση του δημόσιου σχολείου και των εκπαιδευτικών.

Οι δάσκαλοι δεν είμαστε διεκπεραιωτές διοικητικών διαδικασιών του κράτους, δεν είμαστε συνδιαχειριστές πολιτικών που πλήττουν τη δημόσια δωρεάν  εκπαίδευση. Δεν διαλύσαμε και δεν θα διαλύσουμε μαζί τη δημόσια εκπαίδευση. Αντιστεκόμαστε στη νομιμοποίηση πολιτικών που διαλύουν το δημόσιο και ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ




ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΣΧΟΛΕΙΟ
ΥΠΟΓΡΑΦΗ























































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου