Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Πρόκειται για πογκρόμ εναντίον του μαθητικού δυναμικού των Λυκείων.


Πρόκειται για πογκρόμ εναντίον του μαθητικού δυναμικού των Λυκείων.

Όποιος σας πει "δεν είναι έτσι ακριβώς, υπερβάλλετε" σταθείτε με πολύ καχυποψία απέναντί του.

Ή άσχετος είναι και θέλει να παραστήσει τον ξύπνιο, ή πληρώνεται απ' τον Αρβανιτόπουλο απευθείας.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι επικίνδυνος.

Φαίνεται πως αισθάνονται τόσο δυνατοί οι υπουργοί, που δεν ενδιαφέρονται ούτε για τα προσχήματα.

Η περιβόητη και πολυαναμενόμενη τράπεζα θεμάτων άνοιξε και μείναμε όλοι με τα στόματα ανοιχτά !!

Ευτυχώς υπάρχουν άοκνοι συνάδελφοι όλων των ειδικοτήτων, που φτιάχνοντας "συνεργεία" ψαξίματος των θεμάτων, μας βοήθησαν να καταλάβουμε το μέγεθος της απάτης και της αλητείας του Υπουργείου.

Είναι κοφτερά  σαν τσεκούρια αυτά τα θέματα.

Η Βιολογία, επί παραδείγματι, που είναι πραγματικό αγκάθι λόγω της τεράστιας ύλης, αποτελεί κραυγαλέο παράδειγμα Σκόπιμης θα έλεγα προχειρότητας. Μέχρι κι εγώ, μόνη μου, ψάχνοντας επί τροχάδην τα θέματα, διαπίστωσα στα πρώτα 3 που κοίταξα πως υπήρχαν απαιτήσεις εκτός ύλης. Συνεχίζοντας βρήκα ερωτήσεις που συγκρούονται με τις οδηγίες διδασκαλίας που ανέφεραν σε τι να δώσουμε έμφαση. Ζητούν γνώσεις σ' αυτά που μας είπαν να μην διδάξουμε αναλυτικά.

Επιπλέον στα θέματα βιολογίας υπάρχει κάτι σαν πρωτόκολλο. Είναι όλα ίδιας μορφής και αντίληψης για το τι πρέπει να ξέρει ένα παιδί. Δεν είναι καθόλου τυχαίο. Θα αποτελούν τη βάση συγκρισιμότητας των σχολείων από δω και στο εξής. Θυμίζουν θέματα PISA. Υπάρχει μια νύξη για τη συγκρισιμότητα σχολείων στο κείμενο που βγάλαμε, αλλά δεν αναφέρουμε πουθενά την εύλογη δυσπιστία που γεννά αυτή η μορφή θεμάτων.

Μοιάζουν σαν να έχουν την ίδια πηγή.  

Μαύρισε με PISA το Δημόσιο Σχολείο 

Είμαι ολόκληρη εκτός ... ύλης !!

Βρίσκομαι σε κατάσταση οργής.

Τι θα κάνουν τα παιδιά;
 
Επιστολή της συναδέλφισας Λένας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου