Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Guardian.Αξιολόγηση από την ηλικία των 4 ετών.


Guardian.Αξιολόγηση από την ηλικία των 4 ετών.

 

Richard Adams: Brighton - Κυριακή 20 Απρίλη 2014

Οι εκπαιδευτικοί σκέφτονται να κάνουν μποϊκοτάζ κατά του ελέγχου των τετράχρονων παιδιών.

Η Εθνική Ένωση Εκπαιδευτικών (NUT) στη διάσκεψή της συζητά κινήσεις για να επικρίνει το σχέδιο (που προβλέπει να γίνεται) «αρχική εκτίμηση (ή αξιολόγηση)» της ικανότητας στη γραφή και στην αριθμητική.

Τα σχέδια της κυβέρνησης για την εξέταση των παιδιών από την ηλικία των τεσσάρων, αμέσως μόλις ξεκινήσει η επίσημη εκπαίδευση, θα μπορούσαν να αμφισβητηθούν από τους εκπαιδευτικούς σε μια μαζική εκστρατεία της μη συμμόρφωσης.

Μία πρόταση που πρέπει να συζητηθεί από την Εθνική Ένωση Εκπαιδευτικών στο ετήσιο συνέδριο στο Μπράιτον υποστηρίζει ότι δίνεται υπερβολική έμφαση στην αξιολόγηση, η οποία αναγκάζει τα παιδιά και τους δασκάλους να προετοιμαστούν για τις δοκιμές. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί ένα νοσηρό περιβάλλον ανταγωνισμού και προκαλεί ένα αίσθημα ανεπάρκειας στα παιδιά και πίεση από τους γονείς.

Το Υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει να εφαρμόσει μια «αρχική εκτίμηση» της ανάγνωσης και αριθμητικής για παιδιά που μόλις αρχίζουν τις τάξεις υποδοχής, στις περισσότερες περιπτώσεις, στην ηλικία των τεσσάρων, από το 2016 και μετά.

Ο στόχος δεν είναι να δοκιμάσει τα παιδιά , αλλά για να μετρήσει τις ικανότητές τους κατά την έναρξη της σχολικής εκπαίδευσης και να επιτρέψει μια καλύτερη μέτρηση της προόδου. Αλλά η NUT (National Union of Teachers) λέει ότι η αξιολόγηση θα γίνει αναπόφευκτα το επίκεντρο για τους γονείς και τους δασκάλους και θα διακόψει τη μετάβαση του παιδιού σε πλήρη σχολική εκπαίδευση σε μια κρίσιμη στιγμή .

 Ο Hazel Danson, μέλος της εκτελεστικής (επιτροπής) της NUT, δήλωσε ότι οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούσαν ήδη την αξιολόγηση των ικανοτήτων κάθε παιδιού μέσα από το στάδιο της θεμελίωσης τα πρώτα χρόνια.

«Αυτό δεν σχετίζεται μόνο με το ότι η Ένωση κάνει θόρυβο για κάτι, σχετίζεται με την ανάπτυξη του παιδιού, είναι επικίνδυνο αυτό που θα μπορούσε να συμβεί», δήλωσε ο Danson. «Αν γίνει κατανοητό στους γονείς, πιστεύω ότι θα πάρουμε μεγάλη γονεϊκή υποστήριξη και την υποστήριξη ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας (για παιδιά) πρώιμης ηλικίας».

Ο Danson υποστήριξε ότι η εκτίμηση των ικανοτήτων των παιδιών στην ηλικία των τεσσάρων ήταν εξαιρετικά δύσκολη και πολλά θα εξαρτηθούν από τον τρόπο που η DfE θα αποφασίσει να χρησιμοποιήσει την (αξιολόγηση-εκτίμηση) για τον έλεγχο βάσης.

Ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Παιδείας είπε: «Σύμφωνα με τις προτάσεις μας για τη βελτίωση της λογοδοσίας στην πρωτοβάθμια, τα σχολεία θα κληθούν να λογοδοτήσουν είτε για το κατά πόσο εξασφάλισαν αν όλα τα παιδιά έχουν σημειώσει επαρκή πρόοδο από την υποδοχή μέχρι το τέλος του δημοτικού σχολείου, ή για την εξασφάλιση ότι τουλάχιστον στο 85% έχει επιτευχθεί το αναμενόμενο επίπεδο στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά. Θέλουμε να δούμε όλα τα παιδιά που τελείωσαν το δημοτικό σχολείο με ένα καλό επίπεδο της ανάγνωσης, της γραφής και των μαθηματικών, έτσι ώστε να μπορούν να ευδοκιμήσουν σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Για να συζητηθεί η πρόταση η NUT αναλαμβάνει εκστρατεία εναντίον των νέων δοκιμών, με τροποποίηση στο ψήφισμα καλεί σε «μαζική εκστρατεία μη συμμόρφωσης».

Επειδή οι τυχόν δοκιμές θα έχουν νομοθετική ισχύ, η NUT καλεί τα μέλη της σε ψηφοφορία για να πραγματοποιήσουν το μποϊκοτάζ.

Το 2010 τυποποιημένες δοκιμές για 10 και 11 ετών ήταν το αντικείμενο της ευρείας άρνησης από τους δασκάλους, και στα μέσα της δεκαετίας του 1990 υπήρξε μια μακρόχρονη άρνηση σε ανάλογες δοκιμές για παιδιά επτά ετών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου