Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Το αύριο άργησε μια μέρα..


 
 
Συνάντησα ένα γνωστό μου καθηγητή χθες. Μου είπε ότι σχεδόν ποτέ δεν έκανε απεργία διότι δεν ήθελε να μπλεχτει με την πολιτική και τα συνδικαλιστικά. Πίστευε ότι είχε να κάνει με πολιτικούς που ενδιαφερόταν για τον εργαζόμενο και ήταν δίκαιοι στις αποφάσεις τους. Τώρα αποφάσισε πως πρέπει να κάνει απεργία διότι τελικά, όπως μου είπε, κατάλαβε πως όλο το σύστημα είναι σάπιο και κατευθυνόμενο από άλλα συμφέροντα. Δεν μπορεί όμως γιατί ... τον απέλυσαν!

Μου τηλεφώνησε ένας γνωστός μου και μου είπε: "Γιατί κάνεις απεργία; Αν πιστεύεις ότι θα αλλάξει η πολιτική σε μια βδομάδα είσαι γελασμένος. Τζάπα θα χάσεις τα μεροκάματα. Κανείς δεν θα σ' ακούσει διότι οι αποφάσεις παίρνονται αλλού..."

Αυτό που ξέρω είναι ότι καθε μέρα διαλύουν ότι δεν τους αρέσει και ότι δεν τους βγαίνει στα νούμερα. Οι περισσότεροι εργαζόμενοι ήδη χάνουν πάνω από 5000 ευρώ το χρόνο σε σχέση με παλιότερα. Αν δεν χάσουν και μερικά μεροκάματα αντιδρώντας σ' αυτό που γίνεται αλλά πολύ περισσότερο σ' αυτό που πάει να γίνει το μόνο που θα κερδίσουν είναι  μια συνεχόμενη απαξίωση τους με επιπλέον μειώση μισθού, πολύ μεγαλύτερη από τα χαμένα μεροκάματα της απεργίας!

Συζήτηση δύο φίλων μου πολιτικών μηχανικών:

-Ελα ρε Κώστα τι λες. Αφού εδώ το λέει ξεκάθαρα ο νόμος. Δες είναι το ΦΕΚ τάδε,  όγδοος του 2012.

-Καλά εσύ Γιώργο είσαι βαθεία νυχτωμένος. Εκεί έχεις μείνει; Από τότε ο νόμος έχει αλλάξει 3 φορές....

Που να δείτε τι γίνεται και με τις αποφάσεις στην Παιδεία. Με άλλη Υπουργική απόφαση κοιμάσαι και με άλλη ξυπνάς!!!

Είναι η πρώτη χρονιά μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο που δεν έγινε ούτε μια πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού!

Να εύχομαι να γίνει 3ος παγκόσμιος μπας και ξαναρχίσουν οι προσλήψεις????

Ο θείος ΣΑΜ είχε πει τον Ιούνιο ότι από τον Σεπτέμβριο θα πετάμε.... Δεν συνέχισε όμως την φράση του. Απ' ότι φαίνεται εννοούσε:

Από τον Σεπτέμβριο θα πετάμε εργαζόμενους στον αγύριστο...

Δεν θέλω άλλη Ανάπτυξη... Φτάνει. Δουλειά και ήρεμη ζωή θέλω

A.Γκ.. Μέλος Κ.Δ.Ε.Καρδιτσας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου