Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Θέμα: Επιστολή αποχαιρετισμού.


Από: thomas tsitos

Ημερομηνία:29/04/2014 11:26 (GMT+02:00)

Προς: Tsitos Thomas

Θέμα: Επιστολή αποχαιρετισμού.

 

 

 Όπως όλοι οι Έλληνες πολίτες έτσι και οι εκπαιδευτικοί βιώνουμε  έντονα τον αντιδημοκρατικό κατήφορο μιας κυβέρνησης που καταρρέει και προσπαθεί απεγνωσμένα να επιβάλλει τις απόψεις της τρομοκρατώντας. Διαλύει το κλίμα ομοψυχίας και συνεργασίας στους Συλλόγους Διδασκόντων σε κάθε σχολείο, επιστρατεύοντας  τους διευθυντές  και μετατρέποντας τους σχολικούς συμβούλους σε αξιολογητές.

Αυτή ήταν και για μένα η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, οδηγώντας με σε παραίτηση σε μια προσπάθεια διατήρησης της επαγγελματικής αλλά και προσωπικής μου αξιοπρέπειας.  Μου τονίστηκε μάλιστα προφορικά ότι οφείλω να είμαι στην οργανική μου θέση στην Αθήνα, την πρώτη μέρα μετά τις διακοπές του Πάσχα, όπως και έκανα.

Η επιστολή μου αυτή είναι ο μόνος τρόπος για να αποχαιρετήσω τους μαθητές, τους γονείς αλλά και τους συναδέλφους μου στο Δημοτικό Σχολείο Σταυρού, όπου τα 3 τελευταία χρόνια υπηρέτησα ως Διευθυντής. Το δικαίωμά μου αυτό μου το στέρησαν , όσοι επέλεξαν τον τρόπο αυτό για να δώσουν το μήνυμα της αυστηρής τιμωρίας των εκπαιδευτικών που τολμούν να «σηκώνουν κεφάλι» και προτίμησαν να αναστατώσουν τη λειτουργία δύο σχολείων αλλάζοντας δασκάλους στους μαθητές των σχολείων, ενάμιση μήνα πριν το τέλος των μαθημάτων. Το σλόγκαν «ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ» έχει μάλλον εφαρμογή όποτε μας βολεύει. Θα μου ήταν αρκετή τέλος μια εργάσιμη μέρα για να ενημερώσω τον επόμενο διευθυντή για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών της τάξης που δίδασκα, την οικονομική κατάσταση και τον προγραμματισμό του σχολείου, κάτι που επί της ουσίας ποτέ δεν έγινε.

Κλείνοντας να ευχαριστήσω από καρδιάς ΟΛΟΥΣ όσους συνεργαστήκαμε τα 3 αυτά χρόνια, γιατί η λειτουργία ενός ζωντανού οργανισμού όπως το ελληνικό σχολείο την εποχή της κρίσης, απαιτεί συνολική προσπάθεια για το καλό των μαθητών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου