Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ ΠΙΑ Ο ΦΟΝΙΑΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ.


ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ ΠΙΑ Ο ΦΟΝΙΑΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ.

 

Η ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ στηρίζει τον αγώνα των εκπαιδευτικών, με όποιο τρόπο κι αν εκδηλώνεται σε όλη την Ελλάδα, ενάντια στην διαδικασία-παρωδία της αξιολόγησης. Μια διαδικασία που όλοι οι εκπαιδευτικοί ακόμα κι αυτοί που από φόβο συμμετέχουν, χαρακτηρίζουν ως γελοία και αναξιοκρατική. Το επόμενο βήμα για το μελλοντικό Σχολείο της πλήρους υποταγής ίσως είναι η κατάθεση των πολιτικών μας φρονημάτων, όπως αναπολούν στελέχη της συγκυβέρνησης τύπου Βορίδη, Πλεύρη και Άδωνη
Η ατμόσφαιρα στο χώρο του Σχολείου έχει αλλάξει. Η παιδαγωγική ελευθερία έχει δώσει τη θέση της στο φόβο, την τρομοκρατία και το αλληλοκάρφωμα. Προσπαθούμε να μείνουμε  ανεπηρέαστοι στο πλευρό των μαθητών μας αλλά η πραγματικότητα μας ξεπερνάει. Όλη αυτή η αλλοπρόσαλλη διαδικασία διαλύει εμάς και τα Σχολεία. Αντί να κάνουμε ανεπηρέαστοι τα μαθήματά μας, τρέχουμε στις διευθύνσεις και στα γραφεία των σχολικών συμβούλων-επιθεωρητών που από δω και στο εξής οι συμβουλές τους σχετίζονται μόνο με την αξιολόγηση.
Διευθυντές Εκπαίδευσης στο Νομό και την Περιφέρεια, που τοποθετήθηκαν σε θέσεις διοίκησης με καθαρά ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ, αφού δέχτηκαν το κλείσιμο δεκάδων σχολικών μονάδων στο νομό, αφού άφησαν χωρίς εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής τα Σχολεία, υπακούοντας στις επιταγές της Τρόικας, δρομολογούν πλέον μια διαδικασία που διαλύει καθημερινά τα Σχολεία. Στη Α/θμια Εκπαίδευση δε, το ρόλο Προϊσταμένου-εκφοβιστή στο Νομό,  διεκπεραιώνει συνάδελφος γνωστός σε όλους για την ευρύτατη αντιληπτική του ικανότητα, την τεράστια διδακτική του εμπειρία, το εντυπωσιακό portfolio πτυχίων που διαθέτει και την ευγενική του συμπεριφορά. Όλοι αυτοί ας μας απαντήσουν:
Πότε συνειδητοποίησαν ότι σπούδασαν και διορίστηκαν ως αξιολογητές και όχι ως δάσκαλοι;
Πόσα χρόνια καθαρής διδακτικής εμπειρίας έχουν οι ίδιοι; (διδασκαλία σε τάξη, όχι  συμπλήρωση ωραρίου κάποιων ωρών ή πολύχρονες εκπαιδευτικές άδειες)
Πώς δέχονται να αξιολογήσουν τον εκπαιδευτικό ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΕΙ, ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ;
Πόσο επαρκείς ήταν οι ίδιοι στην αρχή της καριέρας τους και τι βαθμό θα έβαζαν στους εαυτούς τους;
Πόσοι από τους σημερινούς φιλόδοξους «αξιολογητές»,  θα ήταν ήδη «διαθέσιμοι», αν βρίσκονταν τότε κάποιοι, σαν τους ίδιους σήμερα, να τους κατηγοριοποιήσουν;

Ας μας πουν, πώς θα αντιμετωπίσουν το ανήθικο αποτέλεσμα της «αξιολόγησής» τους, όταν αυτοί θα διαπιστώνουν την επάρκεια κάποιων συναδέλφων και συγχρόνως θα πρέπει να δεχτούν ότι ορισμένοι απ’ αυτούς τους επαρκείς, δεν θα πρέπει να προαχθούν, υλοποιώντας την ποσόστωση;

Ας μας πουν, πώς θα μας αποκαλέσουν και πάλι συναδέλφους, αφού οι ίδιοι ανοίγουν το χορό του αλληλοσπαραγμού;

Τα πρώτα μηνύματα όμως δείχνουν ότι ο εκφοβισμός τους δε περνάει. Η αξιολόγηση δεν προχωρά και αυτό μαρτυράνε οι συνεχείς παρατάσεις των διαδικασιών. Ας αντιληφθούν όλοι όμως ότι ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Θα μπορούν να μας κοιτάξουν στα μάτια;

Θα μπορέσουν να ζητήσουν κάποτε συγγνώμη;

ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΖΕΙ ΠΙΑ Ο ΦΟΝΙΑΣ ΤΟ ΘΥΜΑ ΤΟΥ;

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου